ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتقال ۴۶,۷۹۳ اتریوم به ارزش ۱۸۱ میلیون دلار به بایننس: روند صعودی قیمت ادامه می‌یابد؟

اتریوم دومین رمزارز بزرگ جهان روزهای طلایی را سپری می‌کند و هنوز یک هفته از فتح قله سه هزار دلاری نگذشته، توانست از مرز ۴۰۰۰ دلار نیز عبور کند. اما امروز در خبر جالبی گفته ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۱۵

اتریوم دومین رمزارز بزرگ جهان روزهای طلایی را سپری می‌کند و هنوز یک هفته از فتح قله سه هزار دلاری نگذشته، توانست از مرز ۴۰۰۰ دلار نیز عبور کند. اما امروز در خبر جالبی گفته می‌شود ۴۶,۷۹۳ اتریوم به ارزش ۱۸۱ میلیون دلار به صرافی بایننس منتقل شده است.

براساس داده‌های منتشر شده توسط شرکت «Whale Alert» ، این مبادله بزرگ ۱۸۱ میلیون دلاری‌ امروز ۲۱ اردیبهشت ماه (یازدهم مه) انجام شده است.

با توجه به اینکه طی چند روز گذشته به صورت گسترده اتر از صرافی‌ها به کیف‌ پول‌های دیجیتال منتقل می‌شود، این معامله کمی عجیب به نظر می‌رسد. براساس اعلام «Glassnode»، در حال حاضر صرافی‌های رمزارز نزدیک به ۱۲ درصد کل عرضه اتریوم را در اختیار دارند، در حالی که شهریورماه سال گذشته این میزان در حدود ۱۷ درصد گزارش شده بود.

اتریوم

نقل و انتقال رمزارزها از صرافی به کیف پول دیجیتال و بالعکس برای تحلیلگران بازار معنی و مفهوم دارد و معمولا به این مبادلات اگر در حجم بالایی نیز انجام شود، توجه ویژه‌ای نشان می‌دهند.

روز گذشته ارزش اتر توانست به رقمی در حدود ۴۲۰۰ دلار برسد و علی رغم اصلاح کوچک ۵ درصدی،‌ طی ۷ روز گذشته ارزش این رمزارز در حدود بیش از ۱۶ درصد افزایش داشته است.

گزارش‌های آماری Whale Alert نشان می‌دهند که حساب‌های بزرگ اتر در حال انتقال رمزارز محبوب خود به کیف‌ پول‌های دیجیتال هستند. صبح امروز نیز ۳۰ هزار اتر به ارزش بیش از ۱۱۵ میلیون دلار از صرافی Crypto.com به کیف پول دیجیتال ناشناخته منتقل شده است. علاوه بر این،‌ در همین تاریخ ۱۵,۴۰۰ اتر نیز مجددا به کیف پول دیجیتال دیگری منتقل شده است.

باید دید چنین نقل و انتقال‌هایی چه تاثیری در قیمت اتر خواهد گذاشت و آیا روند صعودی این رمزارز ادامه خواهد یافت یا اتفاق دیگری در شرف به وقوع پیوستن است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی