ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ مسابقات جهانی League of Legends در راه است

پلتفرم موبایل و بازیکنان موبایلی نسبت به گذشته به مخاطبان جدی‌تری تبدیل شده‌اند و به دنبال این امر، مسابقات و رقابت‌های جدی‌تر هم برگزار می‌شوند. با حضور League of Legends: Wild Rift و Asphalt Legends ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

پلتفرم موبایل و بازیکنان موبایلی نسبت به گذشته به مخاطبان جدی‌تری تبدیل شده‌اند و به دنبال این امر، مسابقات و رقابت‌های جدی‌تر هم برگزار می‌شوند. با حضور League of Legends: Wild Rift و Asphalt Legends اخبار این هفته‌ی بازی‌های موبایلی حسابی با هیجان رقابت‌ها همراه شد که در ادامه‌‌ی مطلب سری به آن‌ها خواهیم زد.

در اخبار این هفته شاهد رقابت تنه به تنه‌ی پبجی موبایل و لیگ آو لجندز بودیم اما اول به سراغ بازی League of Legends: Wild Rift می‌رویم که قرار است تا انتهای ماه میلادی یک قهرمان، هشت اسکین و چند اکسسوری جدید به بازی اضافه خواهد شد. رنکتون همان قهرمانی است که به بازی اضافه می‌شود و اگر نسخه‌ی Pc را تجربه کرده‌باشید، او را می‌شناسید.

مسئولان Riot Games اعلام کردند که می‌خواهند یک تورنومنت جهانی برگزار کنند تا بهترین بازیکنان League of Legends: Wild Rift با هم به رقابت بپردازند. اطلاعات دقیق‌تر درباره‌ی زمان‌بندی مسابقات و جزئیات بیشتر به زودی اعلام خواهد شد.

پابجی موبایل پیش از این مسابقاتش را آغاز کرده بود و حالا نوبت به لیگ حرفه‌ای اروپای غربی رسیده که سه روز دیگر آغاز می‌شود و ۲۰ تیم برگزیده در آن با هم رقابت می‌کنند. مجموع جوایز این لیگ ۱۵۰ هزار دلار است که در بین برندگان تقسیم می‌شود و تیم برتر هم به مرحله‌ی بعد راه پیدا می‌کند.

اما تب رقابت‌های موبایلی به همین راحتی فروکش نخواهد کرد و گیم‌لافت هم به این جریان اضافه شده. گیم‌لافت اعلام کرده که با همکاری کمپانی خودروسازی ایتالیایی لامبورگینی و کمپانی ESL که در زمینه‌ی Esport فعال است، تورنومنت جهانی بازی Asphalt 9: Legends را برگزار خواهد کرد.

جوایز این تورنومنت توسط کمپانی لامبورگینی تهیه می‌شود و برندگان شانس آن را خواهند داشت که رانندگی با خودروی فوق‌العاده‌ی Lamborghini Essenza SCV12 را تجربه کنند. جالب است بدانید که تا امروز فقط ۴۲ نمونه از این ماشین تولید شده و همین به تنهایی هیجان رقابت‌ها را دو برابر کرده.

بخش اخبار هفت سنگ این هفته را با خبری از کمپانی یوبی سافت به پایان می‌بریم که قصد دارد بازی The Division تام کلنسی را به موبایل بیاورد. بازی فعلا در حال توسعه است و اطلاعات زیادی از آن در دسترس نیست اما گفته شده که بازی بر اساس فرنچایز اصلی تام کلنسی ساخته می‌شود.

Rip Them Off

  • بازی آنلاین است

بازی Rip Them Off که قبلا برای سیستم عامل iOS عرضه شده بود، در این هفته برای بازیکنان اندرویدی هم در دسترس قرار گرفت. این بازی دنیای پیچیده‌ی تجارت را با طراحی مینیمال به تصویر می‌کشد و از بازیکنان می‌خواهد تا با حل کردن پازل‌های مختلف، بازی را جلو ببرند.

این بازی پازلی، داستان شهری را روایت می‌کند که تجارت در آن مهم‌ترین نکته است. افراد مداوم در این شهر در رفت و آمد هستند و شما باید با حل کردن پازل‌ها، جریان جمعیت را به طوری تقسیم کنید که تجارت‌ها بیشترین سود ممکن را دریافت کنند.

Rip Them Off

Rip Them Off

سازنده: Lozange Lab قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 230/113 مگابایت زبان:

Fate of Kai‏

  • بازی آنلاین است

بازی Fate of Kai‏ یکی از جالب‌ترین بازی‌های پازلی است که امسال منتشر شده و شما را با داستان پسر بچه‌ای به نام کای همراه می کند که در حال ماجراجویی است. تفاوت گیم‌پلی با بازی‌های دیگر در این است که در این بازی شما کنترل کاراکتر را به دست نمی‌گیرید بلکه افکار او را کنترل می‌کنید.

شما می‌توانید انتخاب کنید که کاراکتر چطور فکر کند و به همین واسطه روند داستانی بازی را تغییر دهید. آنچه که در صفحه‌ی موبایل می‌بینید در حقیقت صفحات یک کتاب جادویی است که سرنوشت کای را مشخص می‌کنند و از نظر طراحی بصری هم بسیار چشم‌نواز است.

Fate of Kai

Fate of Kai

سازنده: Tomas Lacerra قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 470.2/29 مگابایت زبان:

MODERN WARSHIPS: Sea Battle Online‏

  • بازی آنلاین است

بازی MODERN WARSHIPS بازیکنان را به پهنه‌ی نبردهای دریایی می‌برد؛ جایی که کشتی‌های غول پیکر در برابر هم می‌ایستند. این بازی آنلاین است و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا با بازیکنان دیگر در سراسر جهان مبارزه کنند. تمام کشتی‌هایی که در این بازی حضور دارند کاملا منطبق بر کشتی‌های جنگی واقعی ساخته شده‌اند.

البته قرار نیست فقط با یک کشتی به جنگ بروید زیرا سلاح‌های مختلفی در اختیارتان قرار می‌گیرند و می‌توانید با موشک، ماشین گان، راکت و... از خودتان دفاع کنید. همچنین جت‌های جنگنده و هلیکوپترها هم در این نبرد به کمکتان می‌آیند.

MODERN WARSHIPS: Sea Battle Online‏

MODERN WARSHIPS: Sea Battle Online‏

سازنده: Cube Software قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 45 مگابایت زبان:

One Escape

  • بازی آفلاین است

داستان بازی One Escape از آن‌جایی شروع می‌شود که سه کاراکتر اصلی بازی تصمیم می‌گیرند از یک بانک سرقت کنند اما همه چیز طبق نقشه پیش نمی‌روند و آخر و عاقبتشان به زندان ختم می‌شود. آن‌ها تصمیم گرفته‌اند که با یک نقشه‌ی درست و حسابی از زندان فرار کنند.

برای اینکه این نقشه درست جلو برود، شما باید به کاراکترهای کمک کنید تا نگهبان‌ها مچشان را نگیرند، کلیدها را پیدا کنند و از همه مهم‌تر از ارتفاع سقوط نکنند. بازی ۶۰ مرحله دارد و وقتی تمام مراحل را کامل کنید، داستان بازی به پایان می‌رسد.

One Escape!‏

One Escape!‏

سازنده: Crescent Moon Games LLC قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 23.9/15 مگابایت زبان:

Bowl em Down

  • بازی آفلاین است

زاویه‌ی دید سازندگان بازی Bowl em Down ماکلا متفاوت است؛ آن‌ها ورزش بولینگ را از دید یک توپ بولینگ دیده‌اند و بازی هم بر همین اساس ساخته شده. ما بقی گیم‌پلی چیز جدید و عجیبی ندارد و فقط باید سعی کنید که توپ را به طرف پین‌ها هدایت کنید. هر چه تعداد پین‌هایی که توپ با آن‌ها برخورد می‌کند بیشتر باشد، شما هم امتیاز بیشتری دریافت می‌کنید.

Bowl em Down‏

Bowl em Down‏

سازنده: Lowtek Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 94.3/38 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • FARDIN
    FARDIN | ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰

    لول موبایل خیلی خوبە از وقتی اومدە بود بازی میکردم تا دو سە ماە قبل کە اکانتمو بن کرد من گزاشتمش کنار واقعا چرا ما تحریمیم وات د فاک

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰

    گر چه از بازی های آنلاین متنفرم و مدتیه بازی ها اکثرا انلاین هستن .

    ولی One Escape عالیو بی نظیره .
    این سبک رو خیلی دوست دارم

مطالب پیشنهادی