ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از پنل‌های تاشو و UDC جدیدی رونمایی کرد

سامسونگ دیسپلی در جریان نمایشگاه «Display Week 2021» از طیف متنوعی از پنل‌های جدید تاشو در کنار پنل جدید UDC، مخصوص دستگاه‌های مجهز به دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد. با نگاهی اجمالی به پنل‌های جدید ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

سامسونگ دیسپلی در جریان نمایشگاه «Display Week 2021» از طیف متنوعی از پنل‌های جدید تاشو در کنار پنل جدید UDC، مخصوص دستگاه‌های مجهز به دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد.

با نگاهی اجمالی به پنل‌های جدید سامسونگ، انتظار می‌رود در آینده این شرکت طیف متنوعی از دستگاه‌های تاشو یا دستگاه‌های مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر را به بازار عرضه کند.

رویداد Display Week 2021 نیز همچون بسیاری از رویدادهای دیگر، به صورت آنلاین برگزار می‌شود. پنل OLED جدید سامسونگ با نام «S-Foldable»، یکی از محصولات جدید این شرکت است که می‌تواند هم به سمت داخل و هم به سمت بیرون تا شود. کره‌ای‌ها قصد دارند با کمک این پنل دستگاه جدیدی از سری گلکسی با قابلیت دو بار تا شدن نمایشگر را توسعه دهند. انتظار می‌رود نمایشگر این دستگاه در حالت گسترده، ابعادی حداکثر برابر با ۷.۲ اینچ داشته باشد.

یکی دیگر از نمایشگرهای معرفی شده در این رویداد آنلاین، نمایشگر Slidable OLED است. تاکنون کره‌ای‌ها پتنت‌های مختلفی در زمینه فناوری نمایشگرهای کشویی به ثبت رسانده‌اند. با کمک این فناوری،‌ امکان افزایش افقی فضای صفحه نمایش بدون نیاز به تا شدن برای کاربران فراهم می‌شود.

با توجه به اینکه سامسونگ روی تبلت‌های تاشو نیز کار می‌کند،‌ یکی دیگر از پنل‌های معرفی شده در این رویداد، پنل تاشو ۱۷ اینچی است که از نسبت ابعاد ۳ به ۴ بهره می‌برد. بی‌شک توسعه تبلتی با چنین ابعاد نمایشگر می‌تواند برای بسیاری از کاربران گزینه مناسب و کاربردی باشد.

در نهایت،‌ سامسونگ در کنار پنل‌های ذکر شده، از پنل دیگری به نام «Under Panel Camera» رونمایی کرد. این پنل برای دستگاه‌های مجهز به دوربین زیر نمایشگر توسعه یافته است. به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها قصد دارند از این پنل جدید در نوت‌بوک‌های خود استفاده کنند تا دوربین سلفی دستگاه زیر صفحه نمایش قرار بگیرد و کاربران بتوانند دستگاهی بدون حاشیه در اختیار داشته باشند. انتظار می‌رود در آینده نزدیک این فناوری در گوشی‌ گلکسی زد فولد ۳ نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی