ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ریلمی
تکنولوژی

ریلمی X7 مکس 5G با تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک از راه می‌رسد

با توجه به توییت منتشر شده از سوی مدیرعامل هند و اروپا ریلمی در صفحه رسمی شرکت،‌ احتمالا گوشی هوشمند ریلمی X7 مکس 5G با چیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک معرفی می‌شود وی تصویری از یک ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

با توجه به توییت منتشر شده از سوی مدیرعامل هند و اروپا ریلمی در صفحه رسمی شرکت،‌ احتمالا گوشی هوشمند ریلمی X7 مکس 5G با چیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک معرفی می‌شود

وی تصویری از یک گوشی هوشمند در توییتر به اشتراک گذشته است که طبق آدرس URL وب‌‌سایت رسمی ریلمی این تصویر و اشاره به نام گوشی هوشمند ریلمی X7 مکس 5G، احتمالا موبایل مذکور  ریلمی X7 مکس 5G خواهد بود.

با توجه به تصویر به اشتراک گذاشته شده، در طراحی پنل پشتی این گوشی، شباهت‌های زیادی با ریلمی GT Neo که چند ماه گذشته در چین رونمایی شد، دیده می‌شود. با این وجود اگر ریلمی X7 مکس 5G نسخه جدیدی از گوشی یاد شده باشد، مشخصات آن ممکن است شامل حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1، نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۵۰ وات شود.

ماژول سه گانه دوربین گوشی نیز ممکن است شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی سونی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو شود. ریلمی برای دوربین سلفی گوشی جدید نیز می‌تواند از یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی و روزنه مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر استفاده کند.

همچنین اوایل این ماه تصویری منتشر شده بود که به نظر می‌رسید به جعبه گوشی ریلمی X7 مکس 5G مربوط باشد. اطلاعات عنوان شده روی جعبه گوشی علاوه بر نمایشگر امولد ۱۲۰ هرتزی بهره‌مندی از تراشه دیمنسیتی ۱۲۰۰ را تایید می‌کند. همچنین در آن زمان انتظار می‌رفت ریلمی گوشی جدید خود را در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ماه در هند معرفی کند، اما شیوع موج دوم ویروس کرونا در این کشور زمان معرفی این گوشی را به تاخیر انداخت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی