ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

علمی

پنتاگون با تایید ویدیوی ناپدیدن شدن یک UFO درون آب، از تحقیق در این زمینه خبر داد

یک سال پیش پنتاگون اصالت ویدیوهای منتشر شده از UFOها را تایید کرد و از تحقیقات ویژه درباره این پرنده‌های ناشناس خبر داد. حالا ویدیوی دیگری از یک جسم پرنده ناشناخته منتشر شده که درون ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۳۰

یک سال پیش پنتاگون اصالت ویدیوهای منتشر شده از UFOها را تایید کرد و از تحقیقات ویژه درباره این پرنده‌های ناشناس خبر داد. حالا ویدیوی دیگری از یک جسم پرنده ناشناخته منتشر شده که درون آب ناپدید می‌شود. پنتاگون مجددا این ویدیو را تایید کرده و می‌گوید مدرک موجود بخشی از تحقیقاتی است که آن‌ها فعلا مشغول کار روی آن هستند.

ویدیوی حاضر که اولین بار توسط «جرمی کوربل»، فیلم‌ساز و طرفدار UFOها فاش شد، ظاهرا در ماه ژوئیه ۲۰۱۹ توسط یکی از هواپیماهای نیروی دریایی ضبط و در «مرکز اطلاعات جنگی USS Omaha» ثبت شده بود. ویدیوی حاضر جسمی کروی شکل را نشان می‌دهد که چند دقیقه‌ای بالای سطح آب در نزدیکی سن دیگو پرواز می‌کند و بعد غیب می‌شود.

وزارت دفاع آمریکا تایید کرده که این ویدیو توسط پرسنل نیروی دریایی ضبط شده و از سوی «کارگروه پدیده‌های هوایی ناشناخته» در دست بررسی قرار دارد. این کارگروه پارسال تشکیل شد تا اطلاعات بیشتری درباره منشأ و ماهیت این اشیاء پرنده پیدا کند.

ویدیوی حاضر چند روز قبل از قسمت جدید برنامه 60 Minutes منتشر شد که در آن دو خلبان نیروی دریایی خاطره‌ای مشابه را تعریف کردند. این دو نفر می‌گویند یک بار مرکز از آن‌ها خواسته بود درباره چند پرنده غیرعادی که در کسری از ثانیه ۲۴ کیلومتر کاهش ارتفاع داده بودند، تحقیق کنند. آن رویداد هم در سال ۲۰۰۴ در سن دیگو رخ داده بود.

یکی از این خلبان‌ها به نام «دیو فریور» (Dave Fravor) می‌گوید نیروی دریایی یک شیء کوچک قرصی شکل به رنگ سفید را پیش از ناپدید شدن در بالای آب مشاهده کرد. چند ثانیه بعد، کشتی خود او با نام USS Princeton اعلام کرد که همان شیء را در فاصله ۹۶ کیلومتری روی رادار مشاهده کرده است.

«لزلی کین» چهار سال پیش در مقاله‌ای در نیویورک تایمز مدعی شده بود که پنتاگون میلیون‌ها دلار صرف برنامه‌ای برای شناسایی تهدیدها کرده تا بتواند ماهیت این پرنده‌های ناشناخته را مشخص کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی