ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گزارش ویدیویی: مهم‌ترین آمارها از مجمع سالانه همراه اول

یازدهمین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول با حضور بیش از ۹۰ درصد سهامداران در برج ستاره ونک تهران برگزار شد. در این مراسم «مهدی اخوان بهابادی» مدیرعامل همراه اول به ارائه گزارشی از اقدامات ...

کورش چایچی
نوشته شده توسط کورش چایچی | ۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۷

یازدهمین مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول با حضور بیش از ۹۰ درصد سهامداران در برج ستاره ونک تهران برگزار شد. در این مراسم «مهدی اخوان بهابادی» مدیرعامل همراه اول به ارائه گزارشی از اقدامات همراه اول در سال گذشته پرداخت. در این مراسم اعلام شد که همراه اول بیش از ۱۰۰ میلیون سیم کارت در کشور توزیع کرده و سهم این اپراتور از بازار سیم کارت‌ها ۵۳.۶ درصد است. همچنین اعلام شد که سود خالص همراه اول (شرکت اصلی) با ۲۰ درصد رشد به ۴۳۳۵ میلیارد تومان در سال ۹۹ رسیده است. مهم‌ترین آمارهایی که مدیرعامل همراه اول ارائه داد را در این گزارش ویدیویی ببینید.

همراه اول در سال کرونا زده ۹۹ اقدامات متعددی انجام داده و توانسته به آمارهای جالب توجهی دست پیدا کند؛ از پلتفرم شاد گرفته که حالا بیش از ۱۳ میلیون دانش آموز در آن احراز هویت شدند و روزانه ۱۰ میلیون نفر به آن سر می‌زنند و به طور میانگین ۵۵ دقیقه با آن سر و کار دارند تا درآمد عملیاتی ۲۳۴۳۳ میلیارد تومانی که یک رشد ۳۵ درصدی نسبت به سال گذشته دارد.

همراه اول با تیم حرکت اول هم در اکوسیستم استارتاپی سرمایه‌گذاری کرده و بعد از بررسی ۲۰۵ تیم استارتاپی روی تیم‌های زیادی سرمایه‌گذاری کرده به طوری که سهم ۴۰ درصدی از سرمایه‌گذاری در اکوسیستم استارتاپی کشور در سال گذشته را به خود اختصاص داده است.

این اپراتور همچنین اعلام کرد ۴۲ میلیون مصرف کننده دیتای پرسرعت دارد که ۳۱.۳ میلیون آن مشترکین ۴G هستند و رشد ۸۰ درصدی ترافیک دیتا نسبت به سال قبل داشته‌اند به طوری که امسال توانستند به رکورد ۳۸۴۱ پتابایت دست پیدا کنند. در سال ۹۹، رشد درآمد از محل دیتا، ۴۹ درصد بوده و به ۱۳۱۲۰ میلیارد تومان رسیده است. همانطور که پیش‌تر گفته شد در سال گذشته، ۵۶ درصد از کل درآمد عملیاتی همراه اول مربوط به دیتا بوده است.

در مجمع سالانه همراه اول همینطور اعلام شد که این اپراتور قصد دارد در سال ۱۴۰۰ تمرکز بیشتری رو توسعه 5G، حمایت از تولید بومی، سرمایه گذاری روی استارتاپ‌ها و ایده های نوآورانه داشته باشد؛ موضوعی که می‌تواند نقش همراه اول را در تحقق رویای دیجیتال موثرتر کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی