ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تلویزیون وان پلاس تی‌وی 40Y1 با نمایشگر فول اچ‌دی و اندروید ۹ معرفی شد

وان پلاس از جدیدترین تلویزیون خود تحت سری Y در هند رونمایی کرد. تلویزیون وان پلاس تی‌وی 40Y1 به نمایشگر با رزولوشن فول اچ‌دی، اندروید تی‌وی ۹.۰ و صدای دالبی مجهز شده است. همانطور که ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۵

وان پلاس از جدیدترین تلویزیون خود تحت سری Y در هند رونمایی کرد. تلویزیون وان پلاس تی‌وی 40Y1 به نمایشگر با رزولوشن فول اچ‌دی، اندروید تی‌وی ۹.۰ و صدای دالبی مجهز شده است.

همانطور که از نام این محصول می‌توان حدس زد، با یک نمایشگر ۴۰ اینچی LCD روبه‌رو هستیم. این پنل ۹۳ درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و نسبت تصویر به بدنه‌اش به ۹۳ درصد می‌رسد. این محصول بدنه پلاستیکی دارد و کاربران می‌توانند آن را روی میز قرار دهند یا اینکه به دیوار وصل کنند.

وان پلاس برای این محصولش از یک تراشه ۶۴ بیتی استفاده کرده که البته اطلاعی از مدلش نداریم. این چیپ توسط ۱ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. تلویزیون وان پلاس تی‌وی 40Y1 سیستم عامل اندروید تی‌وی ۹.۰ به همراه سرویس OxygenPlay را اجرا می‌کند. این محصول از سرویس‌های استریم مطرح، گوگل کروم‌کست، گوگل اسیستنت و آمازون الکسا هم پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون وان پلاس تی‌وی 40Y1

این تلویزیون وان پلاس از وای فای تک بانده، بلوتوث ۵.۰، دو پورت HDMI، دو پورت USB، پورت اپتیکال صدا و پورت اترنت بهره می‌برد. در بخش صوتی هم شاهد استفاده از دو اسپیکر استریو با قابلیت پشتیبانی از صدای دالبی هستیم.

قیمت این تلویزیون در هند برابر ۳۲۹ دلار خواهد بود که البته وان پلاس آن را برای مدت کوتاهی با قیمت ۳۰۲ دلار در این کشور به فروش می‌رساند.

در سال‌های اخیر شرکت‌های چینی وان پلاس و شیائومی توجه ویژه‌ای به تلویزیون‌ها نشان داده‌اند و هرچند وقت یکبار از جدیدترین محصولاتشان در رده‌های قیمتی مختلف رونمایی می‌کنند که البته اکثر آن‌ها ارزان‌تر از برندهای مطرحی مانند سامسونگ و ال جی هستند.

برای مثال کمتر از دو ماه پیش شیائومی از تلویزیون‌های اقتصادی Mi TV EA با بدنه فلزی رونمایی کرد که با وجود مشخصات قابل قبول مانند رزولوشن 4K، پردازنده ۴ هسته‌ای، ۱.۵ گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی، در بالاترین مدل با نمایشگر ۷۵ اینچی، تنها ۷۷۰ دلار قیمت دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی