ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تحلیلگر بلومبرگ: قیمت بیت کوین همچنان می‌تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد

«مایک مک گلون»، تحلیلگر معروف بلومبرگ می‌گوید علی‌رغم ریزش‌های اخیر قیمت رمزارزها، بیت کوین کماکان می‌تواند روند صعودی را طی کند و پتانسیل ۱۰۰ هزار دلاری شدن را دارد. وی با انتشار توییتی اعلام کرد ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۵

«مایک مک گلون»، تحلیلگر معروف بلومبرگ می‌گوید علی‌رغم ریزش‌های اخیر قیمت رمزارزها، بیت کوین کماکان می‌تواند روند صعودی را طی کند و پتانسیل ۱۰۰ هزار دلاری شدن را دارد.

وی با انتشار توییتی اعلام کرد که یکی از عوامل اصلی که باعث ریزش قیمت رمزارزها و اصلاح بازار شده، به مصرف بالای انرژی برای استخراج ارزهای دیجیتال مربوط می‌شود. اما مک گلون می‌گوید استخراج رمزارزها به سمت استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر می‌رود و شاهد استخراج کوین‌های سبز با انرژی پاک خواهیم بود. وی با اشاره به بازار گاوی، می‌گوید بیت کوین هنوز هم می‌تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد.

پس از آنکه ایلان ماسک با انتشار توییتی اعلام کرد که تسلا به دلایل زیست محیطی دیگر برای خرید خودروهای این شرکت از بیت کوین پشتیبانی نمی‌‌کند، قیمت این رمزارز محبوب و به تبع آن سایر ارزهای دیجیتال سقوط  کرد. اما به نظر می‌رسد این مشکلات به سمت حل شدن می‌رود و وضعیت مصرف انرژی برای استخراج رمزارزها رو به بهبود خواهد رفت.

قیمت بیت کوین

«مایکل سیلور»، مدیرعامل میکرواستراتژی با انتشار توییتی از ملاقات مهمی با ایلان ماسک مدیرعامل تسلا و برخی استخراج کنندگان بیت کوین در آمریکای شمالی خبر داد. این گروه توافق کرده‌اند تا «شورای استخراج بیت کوین» (Bitcoin Mining Council) را با هدف حل برخی مشکلات مربوط به رمزارزها از جمله موضوع شفافیت استفاده از انرژی و همچنین تسریع روند پایداری آن در سراسر جهان تشکیل دهند.

طبق گزارش‌ها، تحلیلگر بلومبرگ تاکنون تحلیل‌های درستی ارائه کرده. مثلا در گذشته گفته بود اواخر ۲۰۲۰ قیمت بیت کوین به مرز ۲۰ هزار دلار می‌رسد و این اتفاق رخ داد. همچنین پیش‌بینی‌هایی درمورد روند صعودی و رسیدن به قله ۵۰ هزار دلاری در مورد این رمزارز مطرح کرده بود که همگی به حقیقت پیوستند.

قبل از نوسانات چشمگیر، قیمت بیت کوین از ۶۳ هزار دلار نیز بیشتر شد و در زمان ریزش‌ها حتی به ۳۲ هزار دلار نیز رسید. حال باید دید بیت کوین چه زمانی می‌تواند قله ۱۰۰ هزار دلاری را فتح کند. در حال حاضر قیمت این رمزارز از مرز ۴۰ هزار دلار عبور کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی