ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۲۲ با شکل و ایده‌های جدید برگزار خواهد شد

با افت شتاب شیوع ویروس کرونا در بسیاری از مناطق، به نظر می‌رسد دنیا در حال بازگشت به شرایط عادی بوده و مردم به زندگی نرمال امیدوارتر شده‌اند. در این راستا سازمان برگزارکننده نمایشگاه خودروی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۵

با افت شتاب شیوع ویروس کرونا در بسیاری از مناطق، به نظر می‌رسد دنیا در حال بازگشت به شرایط عادی بوده و مردم به زندگی نرمال امیدوارتر شده‌اند. در این راستا سازمان برگزارکننده نمایشگاه خودروی ژنو (GIMS) اعلام کرده از سال آینده، این نمایشگاه باسابقه مثل سابق برگزار خواهد شد. البته به گفته این سازمان، در شکل برگزاری تغییراتی صورت خواهد گرفت.

شاید بدانید سال گذشته و در 28 فوریه، دولت سوئیس هر گونه تجمع و گردهمایی بیش از هزار نفری را برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا ممنوع اعلام کرد. این امر سبب شد نمایشگاه خودروی ژنو 2020 لغو شود. با شیوع کرونا در سرتاسر جهان، دیگر نمایشگاه‌های بزرگ و معتبر جهانی نیز به سرنوشتی مشابه دچار شده و یک به یک به تعویق افتادند.

اولین تغییری که در نمایشگاه خودروی ژنو 2022 صورت می‌گیرد، زمان برگزاری است. آنطور که اعلام شده، درهای این نمایشگاه بین 19 الی 27 فوریه 2022 به روی عموم مردم باز خواهد شد. خبرنگاران و اصحاب رسانه هم در روزهای 17 و 18 فوریه اجازه ورود و پوشش اخبار مربوط را خواهند داشت. بد نیست اشاره کنیم پیش از این نمایشگاه خودروی ژنو همواره در روزهای آغازین ماه مارس برگزار می‌شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این نمایشگاه معتبر جهانی تا میانه‌های ماه جولای فرصت دارند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. در رابطه با دیگر تغییراتی که این دوره خواهد داشت، فعلا اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است. با وجود این، تاکید شده همه چیز بستگی به شرایط کرونایی جهان و وضعیت محل برگزاری نمایشگاه ژنو در ماه فوریه دارد.

ساندرو مسکوئیتا (Sandro Mesquita) مدیرعامل GIMS در بیانیه رسمی مربوطه گفته «ما خوشحالیم که بگوییم در حال آماده‌سازی و سازماندهی نمایشگاه خودروی ژنو 2022 هستیم. تیم من و من بی‌صبرانه منتظر ارائه ایده‌های جدید خود به شرکت‌کنندگان و همچنین عموم مردم و بازدیدکنندگان هستیم. ما واقعا امیدواریم که شرایط بهداشت و سلامت و همچنین قوانین و مقررات مرتبط با کووید 9 اجازه دهد این ایده‌ها را عملی کنیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی