ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی واچ ۳ و ۳ پرو با سیستم عامل هارمونی از راه رسیدند

سرانجام هواوی واچ ۳ با سیستم عامل هارمونی ۲.۰ معرفی شد. ساعت هوشمند جدید هواوی در دو مدل «هواوی واچ ۳» و «واچ ۳ پرو» عرضه می‌شود که مدل دوم دارای بدنه متفاوت و طول ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۱

سرانجام هواوی واچ ۳ با سیستم عامل هارمونی ۲.۰ معرفی شد. ساعت هوشمند جدید هواوی در دو مدل «هواوی واچ ۳» و «واچ ۳ پرو» عرضه می‌شود که مدل دوم دارای بدنه متفاوت و طول عمر باتری بهتری است.

هواوی واچ ۳

هواوی واچ ۳

نسل جدید ساعت‌های هوشمند هواوی دارای یک دکمه تاج مانند سه بعدی چرخشی است که جایگزین دکمه بالایی ساعت‌های گذشته شده است. به گفته هواوی، کاربران با استفاده از این دکمه می‌توانند با رابط کاربری ساعت تعامل داشته باشند و همچنین در برابر آب و هوا مقاوم است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید این ساعت باریک شدن حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن است. پنل ۱.۴۳ اینچی امولد ساعت بسیار روشن است و میزان روشنایی آن به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد و تراکم پیکسل نمایشگر را در ۳۲۶ پیکسل در اینچ نگه‌ می‌دارد. همچنین نمایشگر توسط شیشه تقویت شده محافظت می‌شود. بدنه ساعت از جنس فولاد با کیفیت و پشت آن از جنس سرامیک ساخته شده است.

هواوی واچ ۳ در چندین طرح مختلف با بند‌های سیلیکونی، چرمی، فلزی و پارچه میلانز در دسترس قرار خواهد گرفت. سنسورهای ساعت شامل ردیاب ضربان قلب، اکسیژن خون (SpO2) و همچنین یک سنسور دمای پوست می‌شود که به صورت شبانه‌روزی کار می‌کنند. همچنین این ساعت از ردیاب‌های خواب و استرس بهره می‌برد که در تشخیص مشکلات سلامتی کاربران تاثیر زیادی دارد.

از مهمترین قابلیت‌های هواوی واچ ۳ می‌توان به پشتیبانی از eSIM اشاره کرد که با این وجود بدون نیاز به گوشی موبایل نیز قابل استفاده است. ساعت هواوی با استفاده از این قابلیت به شبکه 4G متصل می‌شود و می‌تواند تماس‌ها را مدیریت کند. تماس‌های ویدیویی نیز به دلیل عدم وجود دوربین در هواوی واچ ۳ به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

طول عمر باتری در حالت استاندارد و با وجود اتصال به شبکه 4G بسیار مناسب است و تا ۳ روز دوام خواهد آورد. با این وجود هواوی حالت بهینه‌ای نیز برای کاربران معرفی کرده که با خاموش کردن برخی ویژگی‌ها، عمر باتری را به ۱۴ روز می‌رساند.

هواوی واچ ۳ پرو

هواوی واچ ۳

هواوی واچ ۳ پرو ظاهر کلاسیک‌تری دارد، بنابراین در اطراف نمایشگر آن حاشیه‌ای دیده می‌شود. همانطور که گفتیم، این مدل جنس بدنه متفاوت و طول عمر باتری بهتری نسبت به مدل پایه دارد.

بدنه ساعت از جنس تیتانیوم ساخته شده و نمایشگر آن  توسط یاقوت محافظت می‌شود. در حالت استاندارد و با وجود اتصال به شبکه 4G باتری تا ۵ روز ماندگاری دارد که این مقدار در حالت بهینه تا ۲۱ روز افزایش پیدا خواهد کرد.

همچنین هواوی واچ ۳ پرو یکی از اولین‌ ساعت‌هایی است که از گیرنده دوبانده GPS بهره می‌برد که حتی در محیط‌های متراکم شهری نیز وضعیت دقیق و پایداری ارائه می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی