ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس ظاهرا روی توسعه کیف پول دیجیتالی مخصوص رمزارزها کار می‌کند

بازار رمزارزها مخاطبان بسیاری دارد و برخی شرکت‌ها برای جلب توجه و ارائه خدمات به کاربران خود،‌ کیف‌پول‌های دیجیتالی را عرضه کرده‌‌اند. به نظر می‌رسد وان پلاس نیز روی توسعه کیف پول اختصاصی رمزارز کار ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۹

بازار رمزارزها مخاطبان بسیاری دارد و برخی شرکت‌ها برای جلب توجه و ارائه خدمات به کاربران خود،‌ کیف‌پول‌های دیجیتالی را عرضه کرده‌‌اند. به نظر می‌رسد وان پلاس نیز روی توسعه کیف پول اختصاصی رمزارز کار می‌کند.

طبق نظرسنجی اخیر وان پلا‌س ممکن است این شرکت چینی وارد حوزه رمزارزها شود. طی یک سال گذشته بازار رمزارزها نوسانات بسیاری را پشت سر گذاشته است و در همین بازه زمانی بازار شاهد افزایش و کاهش قیمت‌ها بوده است.

وان پلاس

وان پلاس در نظرسنجی خود که دارای پنج قسمت مختلف است از کاربران خود درخواست کرده تا علاوه بر ارائه مشخصاتی مانند سن و برخی مشخصات فردی دیگر،‌ به برخی سوالات پاسخ بدهند. مثلا بگویند که آیا تاکنون روی رمزارزها سرمایه‌گذاری داشته‌اند و برای چک کردن نوسان ارزش آن‌ها ترجیح‌ می‌دهند از چه پلتفرم‌هایی استفاده کنند. به عبارت دیگر، نظرسنجی فوق این احتمال را می‌دهد که وان‌پلاس ممکن است به دنبال راه‌اندازی کیف پول رمزارز اختصاصی خود باشد.

علاوه بر این، از کاربران خواسته می‌شود تا لیستی از کیف‌پول‌ها یا پلتفرم‌هایی که برای معامله یا بررسی ارزش رمزارزها از آن‌ها استفاده کرده‌اند را انتخاب کنند. حتی از کاربران سوال می‌شود که توسط گوشی موبایل، تبلت یا رایانه‌های شخصی از پلتفرم‌های ذکر شده استفاده می‌کنند. موارد دیگری از جمله توکن غیرقابل معاوضه (NFT) و خرید گوشی‌های موبایل دست دوم نیز در این نظرسنجی دیده شده است.

به یاد داشته باشد که وان‌پلاس هنوز هیچ اخبار رسمی در مورد کیف پول رمزارز اختصاصی خود عنوان نکرده است و اخبار فوق با استناد به نظرسنجی این شرکت حدس و گمان‌ها مربوطه را بیان می‌کند. بنابراین باید منتظر ارائه اخبار رسمی از سوی وان‌پلاس یا نشریات معتبر باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی