ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ روی شارژر بی‌سیم ۲۵ وات جدیدی با پشتیبانی از چند دستگاه کار می‌کند

سامسونگ ظاهرا روی توسعه شارژر بی‌سیم جدیدی با پشتیبانی از چند دستگاه کار می‌‌کند که احتمالا شارژر جدید کره‌ای‌ها مشخصاتی مشابه ایرپاور اپل خواهد داشت. براساس توییت منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

سامسونگ ظاهرا روی توسعه شارژر بی‌سیم جدیدی با پشتیبانی از چند دستگاه کار می‌‌کند که احتمالا شارژر جدید کره‌ای‌ها مشخصاتی مشابه ایرپاور اپل خواهد داشت.

براساس توییت منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری chunvn8888 شارژر جدید سامسونگ احتمالا از نسخه مشابه قبلی این شرکت یعنی Wireless Trio کمی ضخیم‌تر خواهد بود.. طبق ادعای او، سامسونگ به لطف ابعاد کوچک‌تر سیم‌پیچ‌های مسی می‌تواند شارژ بی‌سیم جدید را با ضخامت باریک‌تری عرضه کند. علاوه بر این، سیم‌پیچ‌های ذکر شده همچنین با چندین لایه گرماگیر مسی، گرافیت و گریس حرارتی ساندویچی شکل همراه خواهند بود که میزان حرارت دستگاه را مدیریت می‌کنند.

شارژر بی‌سیم

گفته می‌شود مکانسیم خنک‌کننده این شارژر بی‌سیم توسط ۵ تا ۶ فن کوچک تقویت می‌شود. محصول احتمالی جدید سامسونگ، می‌تواند چند دستگاه را به صورت همزمان و با توان ۲۵ وات شارژ کند. شیائومی اخیرا پد شارژ بی‌سیم چند کویل را در چین با قیمت ۹۰ دلار معرفی کرده بود که سه دستگاه را با سرعت ۲۰ وات شارژ می‌کند.

به نظر می‌رسد شیائومی توجه ویژه‌ای به فناوری شارژ بی‌سیم داشته باشد چرا که آن‌ها اخیرا از فناوری شارژ سریع دیگری تحت عنوان «HyperCharge» رونمایی کردند که با شارژ سیمی ۲۰۰ واتی می‌تواند یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در ۸ دقیقه شارژ کند. موتورولا نیز در گزارش دیگری عنوان کرده بود که گوشی‌های آینده خود را به فناوری شارژ بی‌سیم مجهز خواهد کرد. با این وجود می‌توان گفت که شرکت‌های بزرگ در آینده روی فناوری شارژ بی‌سیم توجه ویژه‌ای خواهند داشت.

با این وجود می‌توان گفت شارژر بی‌سیم ۲۵ وات آینده سامسونگ یک محصول عالی در بازار آینده خواهد بود. البته به خاطر داشته باشید، این خبر هنوز به صورت رسمی از طرف غول فناوری کره‌ای تایید نشده و هنوز در حد حدس و گمان است. بنابراین باید منتظر اطلاعات رسمی از سوی سامسونگ باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی