ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۱۳
موبایل

اپل احتمالا گوشی‌های سری آیفون ۱۳ را ۲۳ شهریور معرفی می‌کند

تاکنون اطلاعات نسبتا خوبی از سری آیفون ۱۳ به دست آمده و حالا تحلیلگر شرکت Wedbush تاریخ رونمایی نسل بعدی پرچمداران اپل را هم اعلام کرده تا مجموعه پیش‌بینی‌هایش تکمیل شود. بر اساس اعلام «دن ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

تاکنون اطلاعات نسبتا خوبی از سری آیفون ۱۳ به دست آمده و حالا تحلیلگر شرکت Wedbush تاریخ رونمایی نسل بعدی پرچمداران اپل را هم اعلام کرده تا مجموعه پیش‌بینی‌هایش تکمیل شود.

بر اساس اعلام «دن ایوز»، تحلیلگر Wedbush آیفون ۱۳ در رویدادی در هفته سوم سپتامبر معرفی می‌شود. اگر نگاهی به تقویم بیندازیم، تاریخ برگزاری این رویداد احتمالا ۱۴ سپتامبر مصادف با ۲۳ شهریور خواهد بود، چون اپل معمولا رویدادهای خود را در روز سه‌شنبه برگزار می‌کند. بر همین اساس، پیش‌خرید آیفون‌ها باید از ۱۷ سپتامبر مصادف با ۲۶ شهریور آغاز شود و دستگاه‌ها از ۲۴ سپتامبر مصادف با ۲ مهر رسما به بازار بیایند.

به گفته منابع زنجیره تامین در آسیا، اپل پیش‌بینی کرده که آیفون ۱۳ پرفروش‌ترین مدل پرچمداران آتی این شرکت باشد، بنابراین ۳۵ تا ۴۵ درصد از سهم تولیدات خود را در سه‌ماهه چهارم امسال به آیفون ۱۳ اختصاص داده است. این تحلیلگر می‌گوید مجموع سفارشات سری آیفون ۱۳ در نیمه دوم ۲۰۲۱ باید حدود ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون دستگاه باشد و طبیعتا عمده سفارش‌ها در سه‌ماهه چهارم سال به ثبت می‌رسد.

سفارشات اولیه اپل برای آیفون ۱۳ چیزی حدود ۲۰ میلیون دستگاه بیشتر از سفارشات آیفون ۱۲ اعلام شده است. با این حساب، ظاهرا کوپرتینویی‌ها اطمینان بالایی به گوشی‌های آتی خود دارند و معتقدند که کاربران از آن‌ها استقبال خواهند کرد. این مسئله در نظرسنجی دیروز شرکت SellCell هم تایید شد، هرچند اکثر کاربران گفته بودند که دوست ندارند اسم موبایل بعدی اپل آیفون ۱۳ باشد.

دن ایوز معتقد است که آیفون ۱۳ یک مدل جدید ۱ ترابایتی خواهد داشت و با تغییرات جدیدی از جمله در زمینه حسگر لایدار به بازار می‌آید تا پشتیبانی بهتری از فناوری‌های واقعیت افزوده داشته باشد. تحلیلگر Wedbush پیش‌بینی کرده که رشد تقاضا برای گوشی‌های 5G ادامه خواهد داشت و با افزایش نرخ واکسیناسیون و بازگشت به شرایط عادی محصولات بیشتری به فروش می‌رسد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی