ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

آنر با ثبت نام‌های تجاری جدیدی آماده ورود به بازار گوشی‌های تاشو می‌شود

آنر بعد از جدایی از هواوی، اکنون سه نام تجاری جدید «مجیک فلیپ»،‌ «مجیک فولد» و «مجیک فلکس» را ثبت کرده که خبر از تلاش این شرکت برای .ورود به بازار گوشی‌های تاشو می‌دهد. در ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ تیر ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

آنر بعد از جدایی از هواوی، اکنون سه نام تجاری جدید «مجیک فلیپ»،‌ «مجیک فولد» و «مجیک فلکس» را ثبت کرده که خبر از تلاش این شرکت برای .ورود به بازار گوشی‌های تاشو می‌دهد.

در نظر داشته باشید که ثبت سه نام تجاری از سوی آنر به این معنی نیست که محصولاتی با همین عنوان قرار است به بازار عرضه شوند. همچنین انجام این کار به معنی معرفی از سه موبایل تاشو جدید نیز نخواهد بود. بلکه آنر با ثبت این سه نام در نظر دارد، حق استفاده از اسامی ذکر شده را برای خود محفوظ نگه دارد.

در واقع آنر هنوز به صورت رسمی ساخت گوشی تاشو سری مجیک را تایید نکرده است،‌ اما با چنین رویکردی می‌توان گفت که احتمال انجام این کار وجود دارد.

در مستندات مربوط به ثبت نام تجاری، هشت نام دیگر نیز برای محصولاتی از جمله روتر، ایرباد، تبلت (تاچ، پد، تپ)، سرویس‌های اشتراکی (SHARE و DROP) و قلم هوشمند (PEN) دیده می‌شود که تمامی آنها نیز پسوند مجیک را به همراه دارند.

 

شایان ذکر است نام‌های تجاری تنها برای استفاده در بازار چین ثبت شده‌اند، اما انتظار می‌رود محصولات جدید آنر در صورت معرفی به بازارهای جهانی راه پیدا کنند.

آنر بعد ا زجدایی از هواوی، سیاست‌های جدیدی را در پیش گرفته است و با مشکلاتی همچون دست و پنجه نرم کردن با تحریم‌های ایالات متحده روبرو نیست و می‌تواند از سیستم عامل اندروید و سرویس‌های گوگل به راحتی برای محصولات خود استفاده کند.

علاوه بر این، پیش از این در خبرهای دیگری گفته شده بود که شرکت «Visionox»، یکی از سازندگان معروف نمایشگر، قراردادی با شرکت فناوری اطلاعات «Zhixin» در شنزن منعقد کرده است تا نمایشگرهای لمسی و انعطاف پذیر را به شرکت آنر عرضه کند. پیشتر گمان آن می‌رفت که نخستین گوشی تاشو آنر اواسط سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شود، ولی به نظر می‌رسد این موضوع با تاخیر روبرو است.

باید دید در نهایت آنر نخستین موبایل تاشو خود را چه زمان و با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی