ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل واچ
تکنولوژی

مجموعه‌ای متفاوت از بند‌های اپل واچ بر اساس پرچم ۲۲ کشور جهان

اپل مجموعه متفاوتی از بند‌ ساعت هوشمند خود را عرضه می‌‌کند که با واچ فیس‌های اختصاصی که دارند، پرچم ۲۲ کشور جهان را به تصویر می‌کشند. این سری از بندها در وب‌سایت اپل تحت عنوان ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

اپل مجموعه متفاوتی از بند‌ ساعت هوشمند خود را عرضه می‌‌کند که با واچ فیس‌های اختصاصی که دارند، پرچم ۲۲ کشور جهان را به تصویر می‌کشند.

این سری از بندها در وب‌سایت اپل تحت عنوان «Sport Loop» شناخته می‌شوند و قیمت آنها ۴۹ دلار تعیین شده است و برای ساعت‌های هوشمند در سایزهای ۴۰ و ۴۴ میلی متر ارائه می‌شوند. بنابراین این بند‌ها با اپل واچ سری ۴، واچ SE و ساعت‌های آینده اپل سازگاری خواهند داشت. همچنین اپل برای هر کدام از بندها، یک واچ فیس با طراحی مورب بر اساس رنگ پرچم کشورها طراحی کرده است که در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

اپل واچ

در بیانیه رسمی وب سایت اپل عنوان شده است:

«مجموعه بین‌المللی بند‌های Sport Loop در ۲۲ طرح رنگارنگ به نمایندگی از کشورهای سراسر جهان ارائه می‌شود که هر کدام از آن‌ها دارای واچ فیس‌های اختصاصی قابل بارگیری هستند. این بند‌های با طراحی زیبا، راحت و سبک بوده و به راحتی از طریق اتصال دهنده قلاب و حلقه قابل تعویض هستند.»

در بین بندهای مجموعه Sport Loop پرچم کشورهایی همچون استرالیا، بلژیک، برزیل، کانادا، چین، دانمارک، فرانسه، آلمان و بریتانیا دیده می‌شود. همچنین به گفته اپل، واچ‌فیس‌‌های این مجموعه به زودی از طریق وب‌سایت شرکت برای تمام کاربرانی که از اپل واچ سری ۴ یا محصولات بالا‌رده‌تری استفاده می‌کنند، در دسترس قرار خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد اپل با این امر برای دومین بار به مناسبت المپیک، نسخه‌های محدودی از بند‌های محصولات پوشیدنی خود را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در سال ۲۰۱۶ نیز اپل مجموعه‌ای از بندها را به فروش رسانده بود که پرچم ۱۴ کشور مختلف را به تصویر می‌کشید. البته در آن زمان خرید آن‌ها فقط در کشور برزیل انجام می‌شد و اکنون به نظر می‌رسد بندهای جدید در دسترس تمام کاربرانی به استقبال المپیک می‌روند، قرار خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • limonad
    limonad | ۱۱ تیر ۱۴۰۰

    ایران رو نداره؟ ☹

مطالب پیشنهادی