ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویدیوهای جدید گلکسی زد فلیپ ۳ طراحی آن را به تصویر می‌کشد [تماشا کنید]

هرچند زمان زیادی تا معرفی رسمی گوشی‌‌های تاشو سامسونگ مانند گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ باقی نمانده، یکی از منابع آگاه بازار، ویدیوهای ۳۶۰ درجه‌ای از گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ تیر ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

هرچند زمان زیادی تا معرفی رسمی گوشی‌‌های تاشو سامسونگ مانند گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ باقی نمانده، یکی از منابع آگاه بازار، ویدیوهای ۳۶۰ درجه‌ای از گلکسی زد فلیپ ۳ منتشر کرده که که طراحی کامل آن را به تصویر می‌کشد.

«ایوان بلس» (evleaks) افشاگر محبوب گوشی‌های موبایل، ویدیو ۳۶۰ درجه‌ای از گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ با ترکیب رنگ متنوع در توییتر به اشتراک گذاشته است. در این ویدیوها گوشی تاشو آینده سامسونگ در چهار رنگ مشکی، طلایی، سبز زیتونی و بنفش دیده می‌شود و به نظر می‌رسد همچنان شاهد ماژول دوربین دوگانه‌ مشابه گوشی گلکسی زد فلیپ اصلی باشیم. با این حال اکنون مشخص شده است که این گوشی به جای نمایشگر کوچک ۰.۹۸ اینچی نسخه‌های قبلی، از نمایشگر بزرگتر (۱.۹ اینچی) بهره خواهد برد.

گلکسی زد فلیپ ۳

همچنین در ویدیوهای فاش شده از گوشی گلکسی زد فلیپ ۳، سنسور اثر انگشت ، نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر امولد با حاشیه‌های بسیار باریک، اسلات مخصوص سیم کارت، اسپیکر، ماژول دوربین دوگانه و پورت USB Type-C آن به تصویر کشیده شده است. نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد استفاده از روزنه مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر است که می‌تواند نشان دهد نسل بعدی گلکسی زد فلیپ بدون بهره‌مندی از دوربین زیر نمایشگر عرضه خواهد شد.

گلکسی زد فلیپ ۳

طبق گزارش‌های قبلی، گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ ۳ از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس، حافظه رم ۸ گیگابایتی، فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ واتی و شارژ سریع بی‌‌سیم Qi بهره خواهد برد.

گلکسی زد فلیپ ۳

همچنین این گوشی از سیستم عامل اندروید ۱۱ استفاده می‌کند و ماژول دوربین آن از دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. برای تصاویر سلفی نیز یک دوربین ۱۰ مگاپیکسلی در روزنه مخصوص دوربین سلفی روی نمایشگر قرار دارد.

گلکسی زد فلیپ ۳

در رندرهایی که اخیرا از این گوشی تاشو منتشر شده بود تاریخ ۱۱ آگوست مصادف با ۲۰ مردادماه را روی نمایشگر آن دیده می‌شود. این تاریخ احتمالا زمان مراسم بعدی آنپکد سامسونگ خواهد بود؛ جایی که علاوه بر این گوشی باید شاهد رونمایی از گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی واچ ۴ هم باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی