ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی احتمالا برای رقابت با گلکسی زد فلیپ، روی گوشی می میکس فلیپ کار می‌کند

بازار گوشی‌های تاشو در آینده میزبان محصولات جدیدی خواهد بود که احتمالا یکی از آن‌ها، شیائومی می میکس فلیپ باشد که نسبت به می میکس فولد ابعاد کوچک‌تری دارد و با گلکسی زد فلیپ سامسونگ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

بازار گوشی‌های تاشو در آینده میزبان محصولات جدیدی خواهد بود که احتمالا یکی از آن‌ها، شیائومی می میکس فلیپ باشد که نسبت به می میکس فولد ابعاد کوچک‌تری دارد و با گلکسی زد فلیپ سامسونگ رقابت می‌کند.

شیائومی می میکس فولد اولین گوشی تاشو چینی‌ها بود که از طراحی مشابه با گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ بهره می‌برد. حالا ظاهرا شیائومی می‌خواهد یک گوشی تاشو جدید معرفی کند که این محصول هم طراحی مشابه با دیگر موبایل تاشو کره‌ای‌ها دارد.

طبق گزارشی جدید، شیائومی اخیرا پتنت یک گوشی تاشو را به ثبت رسانده که با وجود شباهت کلی به گلکسی زد فلیپ، قابلیت‌های متفاوتی نسبت به آن دارد و احتمالا با قیمت پایین‌تری هم در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

طبق تصاویر این پتنت، گوشی تاشو چینی‌ها از حفره بیضی شکل برای میزبانی دوربین سلفی بهره می‌برد. روی پنل پشتی آن شاهد قرارگیری یک ماژول دایره‌ای هستیم که درون آن سه سنسور دوربین به چشم می‌خورد.

شیائومی می میکس فلیپ

در بخش پایینی دستگاه پورت USB Type-C به همراه حفره‌های اسپیکر قرار گرفته‌اند. در حال حاضر اطلاعاتی درباره مشخصات و قیمت این دستگاه منتشر نشده و تنها با یک پتنت روبه‌رو هستیم، بنابراین شاید اصلا شیائومی برنامه‌ای برای عرضه چنین محصولی نداشته باشد.

با وجود اینکه ثبت یک پتنت تضمینی برای عرضه دستگاهی جدید یا استفاده از فناوری‌های موجود در آن در محصولات در آینده نزدیک نیست، اما با توجه به وضعیتی که بازار گوشی‌های تاشو تجربه می‌کند، احتمالا می میکس فلیپ معرفی خواهد شد.

از سال آینده میلادی احتمالا شاهد ورود گوشی‌های تاشو جدیدی به بازار باشیم و شیائومی هم به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، باید حضور فعال‌تری در این بازار داشته باشد.

با توجه به اینکه گفته می‌شود سامسونگ می‌خواهد قیمت نسل جدید گوشی‌های تاشوی خود یعنی گلکسی زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ را نسبت به نسل گذشته کاهش دهد، رقابت در این بخش از بازار دشوارتر خواهد شد. بنابراین شیائومی می‌تواند با قیمت پایین‌تر، حضور قدرتمندی در بازار داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی