ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مایکروسافت تیمز به زودی به قابلیت واکی تاکی و فیلترهای زیبایی مجهز می‌شود

مایکروسافت قصد دارد به زودی پلتفرم تیمز را به قابلیت «بگیر و صحبت کن» (Push to Talk) مشابه واکی تاکی و همچنین فیلترهای زیبایی برای تماس‌های تصویری مجهز کند تا تجربه کاربری بهتری در اختیار ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

مایکروسافت قصد دارد به زودی پلتفرم تیمز را به قابلیت «بگیر و صحبت کن» (Push to Talk) مشابه واکی تاکی و همچنین فیلترهای زیبایی برای تماس‌های تصویری مجهز کند تا تجربه کاربری بهتری در اختیار افراد قرار دهد.

با قابلیت جدید که به اختصار به آن «PTT» گفته می‌شود و سرواژه‌های کلمات «Push to Talk» است، کاربران می‌توانند قابلیتی مشابه واکی تاکی در اختیار داشته باشند و با فشردن یک دکمه بتوانند ارتباط صوتی را از طریق سامانه ابری برقرار کنند. بعد از رها کردن دکمه مذکور،‌ کاربر می‌تواند به صدای طرف مقابل گوش دهد. از این قابلیت می‌توان هم در چت‌های خصوصی و هم در کانال‌های تیمز به راحتی استفاده کرد.

این ویژگی در ابتدا قرار است تنها در اختیار کاربران اندرویدی در بخش دولتی قرار بگیرد ولی با توجه به نقشه راه جدید مایکروسافت ۳۶۵، انتظار می‌رود در آینده نزدیک همه کاربران بتوانند از این قابلیت کاربردی استفاده کنند. به نظر می‌رسد ردموندی‌ها قصد دارند این قابلیت را شهریورماه امسال در دسترس عموم کاربران قرار دهند.

این قابلیت ضمن آنکه به کاربران امکان برقراری ارتباط سریع و فوری را فراهم می‌کند،‌ از امنیت بالایی نیز برخوردار است. علاوه بر این، مایکروسافت به زودی فیلترهای زیبایی را نیز به پلتفرم محبوب تیمز اضافه می‌کند. در این صورت کاربران می‌توانند در تماس‌های تصویری با استفاده از فیلترهایی که قرار است به این برنامه اضافه شود، با چهره زیباتری ظاهر شوند. مایکروسافت در حال توسعه ویژگی‌های جدیدی است که به موجب آن امکان تنظیم نور و برخی ویژگی‌های مربوط به فیلترهای زیبایی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد ویژگی‌های مربوط به فیلتر زیبایی می‌تواند توجه برخی کاربران را به خود جلب کند و نوعی مکمل برای سایر ویژگی‌ها از جمله امکان تنظیم پس زمینه مجازی خواهد بود.

مایکروسافت اولین شرکتی نیست که چنین قابلیت‌هایی را به پلتفرم خود اضافه می‌کند و پیش از این نیز کاربران اپلیکیشن زوم می‌توانستند از ویژگی‌های مشابهی بهره ببرند. انتظار می‌رود فیلترهای زیبایی و ویژگی‌های مرتبط با آن ماه آینده به پلتفرم تیمز اضافه و در دسترس عموم کاربران قرار گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی