ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ فصل چهارم رقابت‌های Esports موبایلی ردبول

در هفت سنگ این هفته، نگاهی به جالب‌ترین خبرهای هفته خواهیم داشت و بعد به سراغ بازی‌هایی می‌رویم که در این هفته منتشر شدند. اولین خبر این هفته به آغاز چهارمین فصل رقابت‌های Esports ردبول ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

در هفت سنگ این هفته، نگاهی به جالب‌ترین خبرهای هفته خواهیم داشت و بعد به سراغ بازی‌هایی می‌رویم که در این هفته منتشر شدند. اولین خبر این هفته به آغاز چهارمین فصل رقابت‌های Esports ردبول اختصاص دارد که با تمرکز بر دو بازی پابجی موبایل و لیگ آو لجندز موبایل برگزار می‌شود.

فصل سوم رقابت‌های Esports ردبول در سال گذشته با مشارکت بیش از ۶۰ هزار نفر از ۲۸ کشور مختلف توانست عملکرد خوبی از خود ارائه بدهد اما انتظار می‌رود که امسال با افزایش کشورهای واجد شرایط، شاهد مشارکت بیشتری باشیم.

رقابت‌های Esports ردبول امسال از همین ماه شروع می‌شود و تا دسامبر ادامه خواهد داشت. حضور در مسابقات برای همه آزاد است و بازیکنان می‌توانند در دو بخش ملی و بین‌المللی حضور پیدا کنند. بازیکنان بخش ملی می‌توانند از طریق یکی از ۳۰ کشور منتخب وارد رقابت‌ها بشوند و بخش بین‌المللی هم شامل اروپا، آسیای جنوب شرقی و خاورمیانه است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید وبسایت رسمی این مسابقات را مطالعه کنید.

در همین هفته Riot Games هم اعلام کرد که یک ایونت تابستانی با نام Sentinels of Light در راه است. این ایونت در بازی‌های League of Legends، League of Legends: Wild Rift ،Legends of Runeterra ،Teamfight Tactics و VALORANT برگزار می‌شود و در تمام این بازی‌ها فعالیت‌ها و جوایزی با تم مشترک ارائه خواهد شد.

بتل رویال جدید KRAFTON که بازیکنان حسابی منتظرش هستند، به بیست میلیون پیش ثبت نام در گوگل پلی رسید و طبق اخبار اعلام شده، بازیکنان سیستم عامل iOS هم از ماه آینده می‌توانند برای این بازی پیش ثبت نام کنند. هنوز تاریخ عرضه‌ی بازی مشخص نشده اما احتمالا با آغاز پیش ثبت نام در اپ استور، تاریخ انتشار بازی هم مشخص می‌شود.

آخرین خبر این هفته را هم از miHiYo بشنوید که قرار است دومین آپدیت بازی Genshin Impact را منتشر کند. این آپدیت، یک شهر جدید را به مپ بازی اضافه می‌کند که انبوهی از محتوای جدید را با خود به بازی خواهد آورد اما مهم‌تر این است که قابلیت cross-save به بازی اضافه می‌شود.

با این قابلیت، شما می‌توانید پیشرفت خود در بازی را سیو کنید و بعدا با یک پلتفرم دیگر ادامه بدهید.  البته این قابلیت برای پلی استیشن کمی دچار مشکل است اما احتمالا به زودی رفع خواهد شد.

XCOM 2 Collection

  • بازی آنلاین است

بازی XCOM 2 Collection قبلا برای سیستم‌عامل iOS‌منتشر شده بود و حالا بعد از انتظار طولانی، بالاخره برای بازیکنان اندرویدی هم در دسترس است. داستان بازی از این قرار است که آدم فضایی‌ها زمین را اشغال کرده‌اند و به کسانی که از آن‌ها تبعیت کنند، قول یک آینده‌ی روشن را داده‌اند و اگر کسی مخالفت کند هم به سرعت ساکتش می‌کنند.

اما این پایان راه بشریت نیست و نیروهای XCOM که در سراسر جهان پراکنده هستند، در حال متحد شدن هستند. شما که عضوی از این گروه هستید، باید با کمک بقیه کره‌ی زمین را پس بگیرید. این کالکشن شامل بازی اصلی و چهار DLC است که تا کنون منتشر شده‌اند.

XCOM 2 Collection‏

XCOM 2 Collection‏

سازنده: Feral Interactive Ltd قیمت: 24.99 دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2000/93 مگابایت زبان:

Crash Drive 3

  • بازی آفلاین و آنلاین است

پنج دنیای گسترده و پنجاه وسیله‌ی نقلیه‌ی مختلف در بازی Crash Drive 3 منتظر شما هستند. در این بازی شما آزاد هستید تا دنیای اطرافتان را کشف کنید، با سایر بازیکنان مسابقه بدهید و حتی نابودشان کنید.

مسابقات در این بازی اصلا آن حال و هوای جوانمردانه را ندارند و اگر بتوانید بازیکنان را از راه منحرف کنیدیا ماشینشان را با یک برخورد حسابی از کار بندازید، دست پیش را دارید. بازی Crash Drive 3 مودهای مختلفی دارد که در آن‌ها می‌توانید حتی با تانک به سراغ بقیه‌ی ماشین‌ها بروید و آن‌ها را از سر راه بردارید.

Crash Drive 3‏

Crash Drive 3‏

سازنده: M2H B.V. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 604.4/404 مگابایت زبان:

Auto Defense

  • بازی آفلاین و آنلاین است

بازی Auto Defense جدیدترین ساخته‌ی گیم‌لافت است که نسخه‌ی اندروید آن هنوز در مرحله‌ی دسترسی زودرس قرار دارد. در این بازی که فضا و طراحی فانتزی هم دارد، باید از قلعه‌ی خودتان در برابر دشمنان کاملا مسلح دفاع کنید.

سلاح‌هایی که در ابتدای بازی دریافت می‌کنید فقط تا مدت کوتاهی جوابگوی دشمنانی است که گروه گروه روی سرتان می‌ریزند بنابراین، جمع آوری امتیازات و استفاده از آن‌ها برای ارتقای سلاح و استراتژی دقیق و درست نقش پررنگی را ایفا می‌کنند.

Auto Defense

Auto Defense

سازنده: Gameloft قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 252/84 مگابایت زبان:

The Legend of Neverland

  • بازی آنلاین است

اگر نخواهیم بگوییم کپی، باید بگوییم بازی The Legend of Neverland یک گرته‌برداری نزدیک از بازی گنشین ایمپکت است. این بازی نقش آفرینی که ظاهری شبیه به بازی Genshin Impact دارد، بازیکنان را به سرزمینی به نام Cabala می‌برد که رازهای زیادی دارد و کاربران باید آن‌ها را کشف کنند.

کاراکترهای موجود در بازی متنوع هستند و در چهار گروه مختلف جای می‌گیرند که ویژگی های منحصر به خودشان را دارند. سرعت پیشرفت گیم‌پلی نسبتا زیاد است بنابراین این که در هر موقعیت کدام کاراکتر را به کار می‌برید تاثیر زیادی بر نتیجه‌ی نهایی خواهد داشت.

The Legend of Neverland‏

The Legend of Neverland‏

سازنده: GAMEARK GLOBAL LIMITED قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1400/1384 مگابایت زبان:

Collect Bits!

  • بازی آفلاین است

بازی Collect Bits!‏ داستان مردی به نام CHARO را روایت می‌کند که به همراه یک روبات عجیب و بامزه‌ در دنیایی پهناور سفر می‌کند و اجزایی به اسم بیت را جمع‌آوری می‌کند. در این راه طول و دراز موانع زیادی هم وجود دارند بنابراین شما باید به کاراکتر بازی و رباتش کمک کنید تا سالم به مقصد برسند و از خطرات جان سالم به در ببرند.

در کل با بازی ساده‌ای طرف هستیم و طراحی گیم‌پلی و ظواهر بازی هم کاملا این قضیه را تایید می‌کنند اما در عین سادگی، کیفیت بازی رضایت بخش است. اگر می‌خواهید به سراغ یک بازی کژوال بروید، بازی Collect Bits!‏ می‌تواند به خوبی سرگرمتان کند.

Collect Bits!‏

Collect Bits!‏

سازنده: LOCOBIT Inc. قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 321.9/151 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
مطالب پیشنهادی