ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اینستاگرام در حال آزمایش نوتیفیکیشنی برای تشویق کاربران به استفاده از فیسبوک است

اینستاگرام در حال انجام آزمایشی است که به کاربران خود استفاده از اپلیکیشن دیگری یعنی فیسبوک را پیشنهاد می‌دهد. این اپلیکیشن در بالای صفحه کاربران نوتیفیکشنی را نشان می‌دهد و ویژگی‌هایی را تبلیغ می‌کند که ...

ریحانه ولی‌پور
نوشته شده توسط ریحانه ولی‌پور | ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

اینستاگرام در حال انجام آزمایشی است که به کاربران خود استفاده از اپلیکیشن دیگری یعنی فیسبوک را پیشنهاد می‌دهد. این اپلیکیشن در بالای صفحه کاربران نوتیفیکشنی را نشان می‌دهد و ویژگی‌هایی را تبلیغ می‌کند که تنها در اپلیکیشن فیسبوک موجود هستند.

اینستاگرام به کاربرانی که اکانت خود را به فیسبوک متصل کردند اطلاع می‌دهد که چگونه می‌توانند در آنجا کار پیدا کنند، قرار آنلاین بگذارند، خرید و فروش کنند و یا از آخرین اخبار مطلع شوند. در حال حاضر این کمپانی از یکی از اپلیکیشن‌هایش که میلیاردها کاربر دارد استفاده می‌کند تا اپ میلیاردی دیگرش را تبلیغ کند.

چنین کاری به نظر منطقی نیست، اما این جدیدترین و احتمالا تهاجمی‌ترین کاری است که اینستاگرام انجام داده تا کاربران خود را به اپلیکیشن اصلی بازگرداند. این کمپانی همواره در تلاش بوده تا اینستاگرام و فیسبوک را به یکدیگر نزدیک کند. در این راستا، به کاربران خود پیشنهاد می‌دهد تا اکانت‌های این دو شبکه اجتماعی را به یکدیگر متصل کنند.

فیسبوک اینستاگرام

طبق کتابی که سال گذشته میلادی منتشر شد، مارک زاگربرگ به موفقیت اینستاگرام حسادت می‌کرده و نگران این بوده که در نهایت این اپلیکیشن، فیسبوک را از بین ببرد. اختلافات بین زاکربرگ و پایه‌گذاران اینستاگرام در نهایت در سال ۲۰۱۸ میلادی منجر به جدایی آن‌ها شد.

همچنین فیسبوک اشاره کرده که تنها گروه کوچکی از کاربران اینستاگرام که اکانت‌های خود را متصل کرده‌اند پیام تبلیغات فیسبوک را می‌بینند که می‌توان آن را به راحتی بست. اگر این تبلیغات ادامه پیدا نکند نشان می‌دهد که این کمپانی دیگر تلاشی برای انتقال کاربرانش به اپلیکیشن فیسبوک نمی‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی