ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

قابلیت ورود با حساب گوگل در دسترس کاربران نسخه بتای اپ اندروید توییتر قرار گرفت

همان‌طور که از قبل می‌دانستیم، توییتر در حال کار روی قابلیتی برای ورود به توییتر با حساب کاربری گوگل بود و حالا کاربران نسخه بتای اندروید این اپلیکیشن بالاخره می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند. ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۹ تیر ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

همان‌طور که از قبل می‌دانستیم، توییتر در حال کار روی قابلیتی برای ورود به توییتر با حساب کاربری گوگل بود و حالا کاربران نسخه بتای اندروید این اپلیکیشن بالاخره می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند. ویژگی ورود با حساب گوگل به شما اجازه می‌دهد خیلی راحت اکانت جدید بسازید یا بدون نیاز به ورود گذرواژه با اکانت گوگل به حساب توییتری که از قبل با همان ایمیل ساخته بودید وارد شوید.

نسخه جدید بتای توییتر برای اندروید بالاخره قابلیت ورود با اکانت گوگل را فراهم می‌کند. این ویژگی اساسا به شما اجازه می‌دهد با حساب گوگل خود وارد توییتر شوید یا اکانت جدید بسازید، در نتیجه دیگر نیازی به ورود ایمیل و گذرواژه نخواهید داشت.

اگر از قبل حساب توییتری با همان ایمیل حساب گوگل‌تان داشتید، فرآیند ورود بدون نیاز به نوشتن رمز عبور انجام می‌شود. البته بدیهی است که حساب گوگل شما باید به دستگاه اندرویدی‌تان وصل شده باشد. بر این اساس، اگر می‌خواهید اکانت فعلی توییتر خود را به اکانت گوگل‌تان وصل کنید، احتمالا می‌توانید با تغییر ایمیل این کار را انجام دهید.

تلاش برای استفاده از این قابلیت با حساب گوگلی که از قبل به اکانت شما وصل نشده، باعث ایجاد یک حساب کاربری جدید می‌شود. در نتیجه، اگر می‌خواهید این قابلیت را آزمایش کنید، توجه داشته باشید که توییتر به‌صورت خودکار یک نام کاربری برای شما انتخاب می‌کند.

قابلیت ورود به توییتر با اکانت گوگل در حال حاضر در نسخه ۹.۳.۰ بتا ۰.۴ در دسترس است. اگر می‌خواهید وارد برنامه بتای توییتر شوید، می‌توانید از طریق گوگل پلی استور این کار را انجام دهید. اگر آپدیت بتا را دریافت کردید و همچنان به گزینه ورود با گوگل دسترسی نداشتید، یک بار از اکانت خود خارج شوید، سپس از تنظیمات دستگاه به بخش Settings > Apps > Twitter Beta > Clear storage بروید، حافظه کش را پاک کنید و دوباره برنامه را اجرا نمایید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی