ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

دیجی‌تایمز: تولید انبوه مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی مک‌بوک پرو آغاز شده است

تامین‌کنندگان اپل تولید انبوه مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی بازطراحی‌شده مک‌بوک پرو را آغاز کرده‌اند و می‌خواهند تا انتهای ماه نوامبر به تولید ماهانه ۸۰۰ هزار لپ‌تاپ دست پیدا کنند. به گزارش وب‌سایت دیجی‌تایمز، مک‌بوک ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

تامین‌کنندگان اپل تولید انبوه مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی بازطراحی‌شده مک‌بوک پرو را آغاز کرده‌اند و می‌خواهند تا انتهای ماه نوامبر به تولید ماهانه ۸۰۰ هزار لپ‌تاپ دست پیدا کنند.

به گزارش وب‌سایت دیجی‌تایمز، مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی جدید قرار است با نمایشگر Mini-LED، طراحی تازه و تراشه قدرتمندتری به بازار بیایند و تا پیش از پایان سال معرفی شوند. قبلا پیش‌بینی شده بود که تولید انبوه این لپ‌تاپ‌ها از ابتدای سه‌ماهه سوم سال آغاز می‌شود، حالا تایید شده که این فرآیند به‌تازگی کلید خورده است.

دیجی‌تایمز پیش‌تر گفته بود که لپ‌تاپ‌های جدید اپل ممکن است در ماه سپتامبر در کنار آیفون ۱۳ و اپل واچ سری ۷ معرفی شوند. این نظریه روی کاغذ محتمل بود، اما در عمل بعید به نظر می‌رسد که اپل شمار بالایی از محصولات خود را در یک رویداد معرفی کند. به همین خاطر، باید منتظر رویداد دیگری در فصل پاییز باشیم تا لپ‌تاپ‌های جدید این شرکت را ببینیم.

اپل هفته گذشته محصولات معرفی‌نشده‌ای مثل مک و اپل واچ جدید خود را در پایگاه داده اوراسیا ثبت کرد. اگرچه در این اطلاعات ذکر نشده که این محصولات دقیقا چه مدلی هستند، اما به احتمال زیاد همان مک‌بوک پرو بعدی و اپل واچ سری ۷ خواهند بود.

با تمام این حرف‌ها، هر زمان که اپل تصمیم به عرضه این لپ‌تاپ‌ها بگیرد، احتمالا با تقاضای بالایی از سوی خریداران روبرو خواهد شد. طرفداران این برند مدت‌هاست که منتظر نسخه‌های جدید مک‌بوک پرو ۱۴ و ۱۶ اینچی هستند و این انتظار بر عطش آن‌ها برای خرید افزوده است.

اپل ظاهرا بیش از ۲۰۰ میلیون دلار برای افزایش ظرفیت تولید نمایشگرهای Mini-LED لپ‌تاپ‌ها سرمایه‌گذاری کرده و به دنبال افزایش شمار تامین‌کنندگان خود بوده تا مشکلی از بابت زنجیره تامین پیدا نکند. مدل‌های جدید مک‌بوک پرو از طراحی تازه‌ای با لبه‌های تخت بهره می‌برند و احتمالا درگاه مگ‌سیف و کارت حافظه را مجددا در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی