ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فناوری شارژ ۲۰۰ وات شیائومی احتمالا سال آینده با می میکس ۵ از راه می‌رسد

شیائومی خردادماه از فناوری شارژ ۲۰۰ وات HyperCharge رونمایی کرد. ظاهرا قرار است فناوری جدید از سال آینده میلادی به تولید انبوه برسد و احتمالا می میکس ۵ اولین گوشی با پشتیبانی از شارژ ۲۰۰ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

شیائومی خردادماه از فناوری شارژ ۲۰۰ وات HyperCharge رونمایی کرد. ظاهرا قرار است فناوری جدید از سال آینده میلادی به تولید انبوه برسد و احتمالا می میکس ۵ اولین گوشی با پشتیبانی از شارژ ۲۰۰ وات خواهد بود.

گزارش جدیدی ادعا می‌کند که گوشی می میکس ۵ شیائومی اولین دستگاهی خواهد بود که از شارژ سریع ۲۰۰ وات پشتیبانی می‌کند و این دستگاه ممکن است سال آینده روانه بازار شود. همچنین در این گزارش عنوان شده است که گوشی آینده شیائومی احتمالا از شارژ سریع بی‌سیم ۱۲۰ وات پشتیبانی نخواهد کرد اما از فناوری شارژ بی‌سیم ۵۰ وات پشتیبانی می‌کند.

فناوری شارژ ۲۰۰ وات

همچنین طبق ادعای این گزارش، شیائومی در حال کار روی دو گوشی پرچمدار جدید است و قصد دارد آن‌ها را با مشخصات و تنظیمات دوربین بهبود‌یافته‌ای معرفی کند. از سویی دیگر، سری می میکس در زمینه نمایشگر، ساختار گوشی و شارژ راه‌حل‌های بسیار خلاقانه‌ای ارائه می‌کند.

می میکس ۴ که به تازگی معرفی شده بود به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ وایرلس ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند و همچنان یکی از سریع‌ترین فناوری‌های شارژ امروزی محسوب می‌شود. اما پرچمدار امسال شیائومی یعنی «می ۱۱ اولترا» به فناوری شارژ سریع ۶۷ وات محدود شده است. به همین دلیل برخی منابع گمانه‌زنی می‌کنند که شارژ سریع ۲۰۰ وات شیائومی برای اولین بار در گوشی می میکس ۵ معرفی خواهد شد.

فناوری شارژ ۲۰۰ وات HyperCharge شیائومی می‌تواند یک گوشی با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را تنها در ظرف مدت سه دقیقه تا ۵۰ درصد شارژ کند و پس از گذشت هشت دقیقه، میزان شارژ گوشی کامل خواهد شد. از طرفی دیگر شارژ بی‌سیم ۱۲۰ وات این دستگاه می‌تواند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی یک گوشی را تنها در زمان ۱۵ دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hani Madani
    Hani Madani | ۲۲ مرداد ۱۴۰۰

    wo0w

مطالب پیشنهادی