ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

سرویس جدید تویوتا و لکسوس در لحظات اولیه پس از تصادف، رانندگان را راهنمایی می‌کند

تویوتا و لکسوس از یک سیستم جدید با نام Post-Collision Guidance Feature پرده‌برداری کردند. این سیستم به اپلیکیشن موبایلی هر دو برند اضافه شده و همانطور که از نامش قابل حدس است، برای راهنمایی کردن ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۵

تویوتا و لکسوس از یک سیستم جدید با نام Post-Collision Guidance Feature پرده‌برداری کردند. این سیستم به اپلیکیشن موبایلی هر دو برند اضافه شده و همانطور که از نامش قابل حدس است، برای راهنمایی کردن راننده و سرنشینان در لحظات اولیه پس از تصادف کاربرد دارد.

این سیستم در دسترس افرادی قرار می‌گیرد که از طریق اپلیکیشن اختصاصی تویوتا و لکسوس، در سرویس Safety Connect مشترک هستند. به گفته ژاپنی‌ها، این سیستم به رانندگان کمک می‌کند تا اطلاعات مهمی را در رابطه با مستندسازی سانحه گردآوری کنند. این اسناد و اطلاعات می‌توانند برای دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه، جستجوی تعمیرگاه‌های مورد نیاز و مهم‌تر از همه تایید سلامتی راننده کاربرد داشته باشند.

استیو باسرا (Steve Basra) مدیر بخش تکنولوژی‌های ارتباطی گروه تویوتا در آمریکای شمالی در این رابطه گفته:

«ایمنی برای مشتریان ما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. دقایق اولیه پس از یک تصادف حیاتی است و رانندگان معمولا در چنین شرایطی نسبت به کارهایی که باید انجام دهند، سردرگم بوده و نامطمئن هستند. با اضافه شدن دستیار تصادف به اپلیکیشن اختصاصی، ما می‌توانیم در مواقع نیاز به کمک مشتریان بشتابیم.»

سیستم یا ویژگی جدید تویوتا با همکاری شرکت CCC Intelligent Solutions Inc و بر مبنای پلتفرم پیشرفته SaaS توسعه یافته است. این پلتفرم در مواقع تشخیص تصادف، داده‌های تله‌ماتیک خودرو را جمع‌آوری نموده و به کمپانی ارسال می‌کند تا اقدامات لازم انجام گیرد. تویوتا می‌گوید این ویژگی طوری طراحی شده که به مشتریان اجازه می‌دهد نحوه طرح ادعاها و فرایندهای تعمیر خودرو را خودشان انتخاب کنند.

معاون ارشد شرکت CCC Intelligent Solutions Inc به تمجید از اقدام تویوتا در راهنمایی مالکین پس از تصادف پرداخته و افزوده با کمک تکنولوژی این کمپانی رانندگان می‌توانند ارتباطی آنی و خصوصی با سازنده خودرو برقرار کنند که آن هم نقشی مثبت در کاهش استرس پس از وقوع سانحه دارد.

گفتنی است همانطور که اشاره کردیم ویژگی جدید تویوتا از طریق اپلیکیشن اختصاصی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این اپلیکیشن هم برای iOS و هم اندروید ارائه شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی