ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی اکشن سال ۲۰۲۱ برای موبایل

بیش از نیمی از سال ۲۰۲۱ سپری شده و در این هشت ماه بازی‌های متنوعی در ژانرهای مختلف منتشر شده‌اند. در این مطلب به سراغ بهترین بازی‌های نقش آفرینی اکشن رفتیم که می‌توانند حسابی آدرنالین ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

بیش از نیمی از سال ۲۰۲۱ سپری شده و در این هشت ماه بازی‌های متنوعی در ژانرهای مختلف منتشر شده‌اند. در این مطلب به سراغ بهترین بازی‌های نقش آفرینی اکشن رفتیم که می‌توانند حسابی آدرنالین خونتان را بالا ببرند و شما را با داستان شخصیت‌های خود همراه کنند.

Punishing: Gray Raven
  • بازی آنلاین است

در بین بازی‌های موبایلی که اخیرا منتشر شده‌اند اگر بازی Punishing: Gray Raven بهترین نباشد، بدون شک یکی از بهترین‌ها است. این بازی نقش آفرینی که قبلا در چین منتشر شده بود، اخیرا به صورت جهانی عرضه شد.

در این بازی شما به عنوان عضوی از یک گروه جنگجو ایفای نقش می‌کنید که در تلاش هستند تا جهان را از شر یک ویروس مرگبار نجات بدهند اما داستان وقتی پیچیده‌تر می‌شود که گروهی دقیقا در مقابل شما قیام می‌کنند و می‌خواهند بشریت را از بین ببرند.

Punishing: Gray Raven

Punishing: Gray Raven

سازنده: KURO TECHNOLOGY قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3000/2200 مگابایت زبان:
Pascal's Wager
  • بازی آنلاین است

اگر بازی‌های واقع‌گرایانه را ترجیح می‌دهید، بازی Pascal's Wager گزینه‌ی مناسبی است که داستان جذابی هم دارد. داستان بازی در سرزمینی اتفاق می‌افتد که درگیر جنگی نابرابر است و دشمن نیروهای شیطانی را به کار گرفته تا نتیجه را به نفع خود تمام کند.

بازی Pascal's Wager به طور مرتب آدیت و DLC های جدید دریافت می‌کند که محتوای جدید و تجربه‌ی بهتری را در اختیارتان می‌گذارد. این بازی تک نفره است و از کنترلر هم پشتیبانی می‌کند.

Pascal's Wager

Pascal's Wager

سازنده: Giant Games, Inc. قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2700/56 مگابایت زبان:
Grimvalor‏
  • بازی آفلاین است

اگر اهل بازی باشید احتمالا اسم بازی Dark Souls به گوشتان خورده و به همین ترتیب درباره‌ی بازی Grimvalor‏ هم شنیده‌اید. این بازی لقب Dark Souls موبایلی را دارد که پر بیراه نیست و می‌تواند بازیکنان را حسابی به چالش بکشد.

داستان بازی مفصل و جذاب است اما اگر بخواهیم در چند جمله‌ی کوتاه خلاصه‌اش کنیم در حقیقت سرنوشت یک جنگجو را روایت می‌کند که باید وارد قلمرو دشمن شود و از سد سربازان بی رحم بگذرد تا با پادشاه سرزمین دشمن ملاقات کند.

Grimvalor‏

Grimvalor‏

سازنده: Direlight Oy قیمت: 6.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 754/673 مگابایت زبان:
Mighty Quest For Epic Loot
  • بازی آنلاین است

بازی Mighty Quest For Epic Loot شما را به جنگ تاج و تخت دعوت می‌کند و بازیکن را در نقش فردی قرار می‌دهد که باید با سربازان بجنگد و از سیاهچال‌ها جان سالم به در ببرد تا به تاج و تخت برسد.

هر چند که Ubisoft این بازی را با ظاهری فانتزی روانه‌ی بازار کرده اما این به این معنی نیست که قرار است ساده از سد مراحل آن بگذرید بلکه باید منتظر باس فایت‌های جذاب و دشمنانی سرسخت باشید که به راحتی شکست را نمی‌پذیرند.

Mighty Quest For Epic Loot

Mighty Quest For Epic Loot

سازنده: Ubisoft قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 388/103 مگابایت زبان:
Darkness Rises‏
  • بازی آنلاین است

بازی Darkness Rises‏ شما را به سرزمینی می‌برد که تاریکی آن را فرا گرفته و نیروهای شیطانی قدم به قدمش را تسخیر کرده‌اند اما شما با توانایی خارق‌العاده‌تان می‌توانید همه را نجات بدهید.

شما به عنوان یک جنگجوی با تجربه راه و روش استفاده از شمشیر و سلاح‌های سرد را به خوبی می‌دانید اما توانایی این را هم دارید که روح افراد را تسخیر کرده و تمام حرکاتشان را کنترل کنید بنابراین می‌توانید دشمنانتان را هم به یک سلاح تبدیل کنید تا به هدفتان برسید.

Darkness Rises‏

Darkness Rises‏

سازنده: NEXON Korea Corporation قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 145.5/92 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی