ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Dell از اولین مانیتور ۱۴ اینچی قابل حمل خود رونمایی کرد

مانیتور قابل حمل ۱۴ اینچی IPS شرکت دل با نور پس زمینه، نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز و مجهز به پورت USB-C با قیمت ۳۴۹.۹۹ دلاری از ۹ شهریورماه وارد بازار جهانی می‌شود و کاربران ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

مانیتور قابل حمل ۱۴ اینچی IPS شرکت دل با نور پس زمینه، نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز و مجهز به پورت USB-C با قیمت ۳۴۹.۹۹ دلاری از ۹ شهریورماه وارد بازار جهانی می‌شود و کاربران می‌توانند از آن به عنوان نمایشگر دوم لپ تاپ استفاده کنند.

مانیتور ۱۴ اینچی دل از نسبت تصویر ۱۶:۹ بهره می‌برد که برای تماشای فیلم و نمایش چندین صفحه عالی است. ضخامت مانیتور ۴.۹۵ میلی متر است و وزن سبک حدود ۵۰۰ گرمی آن باعث می‌شود به راحتی حمل شود.

مانیتور قابل حمل

مانیتور قابل حمل Dell که شرکت آمریکایی از آن به عنوان C1422H یاد می‌کند، دارای حاشیه‌های باریک و طراحی مینیمالی است که حداکثر روشنایی آن می تواند به ۳۰۰ نیت برسد. مانیتور از یک پایه داخلی بهره می‌برد که بین ۱۰ تا ۹۰ درجه شیب دارد و وزن آن کمتر از یک کیلوگرم است. در هر دو طرف پایه یک پورت USB-C وجود دارد که با اتصال به لپ تاپ یا دستگاه دیگری می‌توانید از آن استفاده کنید. همچنین هنگام اتصال، مانیتور برق مورد نیاز خود را از لپ‌تاپ شما تغذیه می‌کند. با این وجود می‌توانید آداپتور برق دستگاه خود را از طریق پورت USB-C دیگر به پایه مانیتور متصل کرده و مانیتور خود را همزمان با استفاده شارژ کنید.

به گفته دل مانیتور قابل حمل این شرکت در نهایت از سرعت شارژ ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند. نمودار ارائه شده توسط Dell نحوه شارژ دستگاه قابل حمل را توضیح می‌دهد:

از سویی دیگر، دل برای اولین مانیتور قابل حمل خود یک سرویس «تعویض سه ساله» در نظر گرفته است و در صورتی که مانیتور کاربران به مدت سه سال با نقصی مواجه شود، شرکت آمریکایی یک مانیتور جدید برای آن‌ها ارسال خواهد کرد. سایر شرکت‌های فناوری مانند لنوو و ایسوس نیز در چند وقت گذشته مانیتورهای قابل حمل خود را روانه بازار کرده‌اند.

دل همچنین تعداد مانیتور دیگر را معرفی کرد. دو مانیتور جدید ۲۴ و ۲۷ اینچی که با دوربین‌های ۵ مگاپیکسلی خود برای کنفرانس‌های ویدیویی مناسب هستند. این مانیتورهای همچنین از میکروفون‌های حذف نویز و اسپیکرهای داخلی بهره می‌برد، بنابراین نیازی نیست هنگام تماس یا کلاس آنلاین خود از هدفون استفاده کنید. هر دو مانیتور از نرخ تازه سازی ۷۵ هرتز و قابلیت AMD FreeSync نیز پشتیبانی می‌کنند و قیمت آن‌ها به ترتیب ۴۴۰ دلار و ۶۰۰ دلار است و از ۱۶ شهریور روانه بازار می‌شوند. همچنین دو مانیتور ۲۷ اینچی با پشتیبانی از پورت USB-C وجود دارد که یکی از آن‌ها دارای وضوح 4K است. مانیتور معمولی ۵۰۰ دلار و نسخه دیگر با وضوح بالا ۶۲۰ دلار قیمت دارد و هر دو هم اکنون در دسترس هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۲۹ مرداد ۱۴۰۰

    چند ساله همینو رو تو علی اکسپرس صد دلار جذاشتن

مطالب پیشنهادی