ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رییسی: شاد باید در کنار آموزش حضوری دانش آموزان وجود داشته باشد

رئیس جمهور ضمن تاکید بر واکسیناسیون مرتبطان نظام آموزشی برای از سرگرفتن آموزش حضوری دانش آموزان، شاد را مکمل آموزش حضوری دانسته که بایستی همچنان وجود داشته باشد. «ابراهیم رئیسی» در جلسه ستاد ملی مقابله ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۲۵

رئیس جمهور ضمن تاکید بر واکسیناسیون مرتبطان نظام آموزشی برای از سرگرفتن آموزش حضوری دانش آموزان، شاد را مکمل آموزش حضوری دانسته که بایستی همچنان وجود داشته باشد.

«ابراهیم رئیسی» در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا به ضرورت بازگشایی مدارس اشاره کرده و خواست تا ضمن برنامه‌ریزی برای تداوم آموزش‌های مجازی، وزارت آموزش و پرورش با همکاری وزارت بهداشت و درمان پروتکل‌های بهداشتی لازم برای آموزش‌های حضوری را نیز تدوین کنند تا در صورت تمهید مقدمات لازم، به صورت تدریجی امکان آموزش‌های حضوری نیز فراهم گردد:

«برای آغاز آموزش حضوری دانش‌آموزان لازم است واکسیناسیون کلیه مرتبطان نظام آموزشی در مدارس اعم از معلمان، مدیران، رانندگان سرویس‌های مدارس و والدین دانش‌آموزان نیز به سرعت واکسینه شوند و امکان واکسیناسیون دانش‌آموزان نیز توسط وزارت بهداشت بررسی گردد.»

رئیس جمهور با تاکید بر این که بایستی با زدن واکسن به معلمان، دانش آموزان و حتی والدین آنان، زمینه را برای بازگشایی مدارس آماده کرد از آموزش و پرورش خواست تا زیرساخت‌های لازم را فراهم سازد و با همکاری وزارت بهداشت و درمان، اصول بهداشتی مربوط به بازگشایی مدارس را تدوین کند.

او همچنین با اشاره به شاد، آن را امکان بسیار خوبی دانست که باید همچنان از آن در کنار آموزش حضوری دانش آموزان استفاده کرد و آموزش حضوری مکمل آموزش مجازی بوده و باید در کنار یکدیگر باشند.

رئیس جمهور سابق نیز اعتقاد داشت حتی اگر مدارس باز و آموزش حضوری شود باز هم به شاد نیاز خواهیم داشت:

«ممکن است روزی به این تشخیص برسیم که بخشی از تدریس را می‌شود از طریق این فضا انجام داد. اگر به چنین نتیجه‌ای برسیم فضای آموزشی ما هم می‌تواند مقداری تغییر کند.»

شاد بزرگ ترین اپلیکیشن تعاملی کشور است که در حال حاضر بیش از 14 میلیون معلم و دانش آموز در این زیست بوم دیجیتال فعال هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • herogame
    herogame | ۳۱ مرداد ۱۴۰۰

    جون مردم برای اینا هیچ اهمیتی نداره

مطالب پیشنهادی