ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی می ۱۱
تکنولوژی

شیائومی مشکل سنسور مجاورت گوشی‌هایش را برطرف می‌کند

در چند وقت گذشته شکایت‌های زیادی توسط کاربران شیائومی در مورد برخی گوشی‌های اخیر این کمپانی و سنسور مجاورت آن‌ها گزارش شده است. اکنون به نظر می‌رسد شیائومی به درخواست کاربران خود گوش داده و ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

در چند وقت گذشته شکایت‌های زیادی توسط کاربران شیائومی در مورد برخی گوشی‌های اخیر این کمپانی و سنسور مجاورت آن‌ها گزارش شده است. اکنون به نظر می‌رسد شیائومی به درخواست کاربران خود گوش داده و قصد رسیدگی به آن‌ها را دارد.

ریشه دقیق این مشکل هنوز تایید نشده اما برخی کاربران معتقدند که این یک مشکل سخت‌افزاری است. شاید به همین دلیل شیائومی تصمیم گرفته که به قرارداد خود را با Elliptic Labs (عرضه کننده‌ سنسورهای مجاورت) پایان دهد. غول فناوری چینی اکنون قرارداد جدیدی با Minghao Sensing ثبت کرده اما مشخص نیست که سنسورهای جدید چه زمانی روانه گوشی‌های شیائومی خواهند شد.

علاوه بر این، شیائومی همچنین سعی خواهد کرد با ارائه بروزرسانی‌های OTA خود سنسور مجاورت دستگاه‌هایی که با این مشکل روبه‌رو شده‌اند را مجددا کالیبره و برطرف کند. اما در صورتی که این یک مشکل سخت‌افزاری گسترده باشد، همانطور که برخی منابع عنوان کرده‌اند، ارائه بروزرسانی از سوی شیائومی احتمالا راه‌حل موردانتظار کاربران نخواهد بود. علاوه بر این، زمان انتشار بروزرسانی‌ها نیز از سوی شیائومی اعلام نشده است.

بررسی شیائومی می ۱۱

در حال حاضر باید منتظر ماند و دید شیائومی برای حل مشکل این گوشی‌ها چه راه‌حلی را انتخاب می‌کند. با این وجود پاسخ شیائومی به گزارش‌های منتشر شده از سوی کاربران و تلاش برای حل مشکل آن‌ها نکته مثبتی برای این غول فناوری چینی محسوب می‌شود.

حالا که شیائومی به پرفروش‌ترین برند موبایل در جهان تبدیل شده و می‌خواهد همچنان جایگاهش را حفظ کند، باید بیش از پیش به مشکلات کاربران واکنش نشان دهد و سعی در رفع آن‌ها داشته باشد. در صورتی که این کمپانی چنین رویکردی را در پیش نگیرد، با گذر زمان و افزایش شکایت‌ها، فروش آن کاهش می‌یابد.

آیا شما هم در هنگام استفاده از گوشی‌های شیائومی با مشکلات مربوط به سنسور مجاورت مواجه شده‌اید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (14 مورد)
  • ارش گنجی
    ارش گنجی | ۲۸ آبان ۱۴۰۰

    پس کی میاد این ابدیت خبری نیست که؟!

  • reza binay
    reza binay | ۲۵ آبان ۱۴۰۰

    من هم mi 10t دارم ، این مشکل کلافم کرده ، کسی راه حلی پیدا کرده؟

  • Jafar Ahmadi
    Jafar Ahmadi | ۵ آبان ۱۴۰۰

    بله من Mi 10T pro دارم و این مشکل کلافه ام کرده. وقتی یه ویسی رو از تلگرام پلی میکنم، بجای اینکه از اسپیکر پخش شه، میره روی هدفون بالا که موقع تماس با کسی، صدای طرف از اونجا میاد. بعد صفحه گوشی سیاه میشه هر کاری کنی تا ویس قطع نشه، صفحه روشن نمیشه. واقعا خیلی رو مخه

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی