ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پی‌پل خرید و فروش رمزارز را برای کاربران در بریتانیا ممکن می‌کند

پی‌پل از این هفته برای کاربران بریتانیایی امکان خرید، فروش و نگهداری بیت کوین و سایر رمزارزها را فراهم می‌‌کند. این نخستین باری است که چنین خدماتی از سوی پی‌پل در خارج از ایالات متحده ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۲:۰۰

پی‌پل از این هفته برای کاربران بریتانیایی امکان خرید، فروش و نگهداری بیت کوین و سایر رمزارزها را فراهم می‌‌کند. این نخستین باری است که چنین خدماتی از سوی پی‌پل در خارج از ایالات متحده ارائه می‌شود.

پی‌پل با بیش از ۴۰۳ میلیون حساب فعال در سراسر جهان، یکی از بزرگترین موسسه‌های مالی محسوب می‌شود که با اضافه کردن امکان انجام مبادلات رمزارز،‌ توجه بیشتری به نیاز کاربران خود نشان داده است.

اواخر سال گذشته میلادی این شرکت قابلیت خرید و فروش رمزارزها را در ایالات متحده فعال کرد و این روند کماکان ادامه دارد و اکنون به بریتانیا رسیده است. پی‌پل امیدوار است چنین رویکردی بتواند مورد توجه کاربران و البته موسسه‌های مالی، شرکت‌ها و بانک‌های مرکزی قرار بگیرد.

این شرکت اعلام کرده خود را متعهد می‌داند تا همکاری نزدیکی با نهادهای نظارتی در بریتانیا و سراسر جهان داشته باشد و به این روند ادامه دهد تا به معنی واقعی بتواند مشارکت و همراهی را به نمایش بگذارد. با توجه به اینکه رمزارزها احتمالا در آینده نقش موثری در اقتصاد و تجارت جهانی برعهده خواهند داشت، پی‌پل نیز خدمات خود را در این زمینه توسعه می‌دهد تا با بازارهای جهانی و نیاز مخاطبان خود پیش برود.

با چنین رویکردی، خدمات پی‌پل در انگلستان می‌تواند با خدمات ارائه شده توسط صرافی‌های رمزارز مانند کوین‌بیس و همچنین فعالیت استارتاپ‌های فین‌تک مانند Revolut وارد رقابت جدیدی شود.

کاربران پی‌پل در بریتانیا می‌توانند رمزارزهایی مانند بیت کوین، اتریوم و لایت کوین را از طریق کیف پول PayPal به صورت آنلاین یا از طریق اپلیکیشن گوشی هوشمند خرید و فروش کنند. باید دید این شرکت در ادامه قصد دارد چه خدماتی را در حوزه رمزارزها اضافه کند و خدمات خود را در این زمینه در چه کشورهایی توسعه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی