ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

ز غوغای جهان فارغ؛ معرفی بازی های آرامش بخش موبایل

در پایان یک روز خسته‌کننده و طاقت‌فرسا هیچ چیزی به اندازه آرامش نمی‌تواند لذت‌بخش باشد و نشستن روی مبل، برداشتن تلفن هوشمند و تجربه بازی‌های آرامش‌بخش از جمله راه‌هایی است که با آن می‌توانید طعم ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

در پایان یک روز خسته‌کننده و طاقت‌فرسا هیچ چیزی به اندازه آرامش نمی‌تواند لذت‌بخش باشد و نشستن روی مبل، برداشتن تلفن هوشمند و تجربه بازی‌های آرامش‌بخش از جمله راه‌هایی است که با آن می‌توانید طعم دلنشین این آرامش را بچشید.

با وجود اینکه هر فردی ممکن است با عنوانی متفاوت به آرامش برسد ولی برای مطلب پیش رو بازی‌هایی را معرفی کرده‌ایم که با گیم‌پلی لذت‌بخش، گرافیک زیبا و موسیقی‌های گوش‌نوازشان می‌توانند سلیقه‌های گوناگونی را پوشش دهند. بنابراین اگر دوست دارید با آرامش بخش‌ترین بازی‌های موبایل آشنا شوید، تا پایان همراه ما باشید.

[آخرین به‌روزرسانی این مقاله در تاریخ 3 شهریور 1400 انجام گرفته است]

Grand Mountain Adventure

  • بازی آفلاین است

چیزی که Grand Mountain Adventure را آرامش بخش کرده، تمرکز زیادِ سازنده برای القای حس بودن در طبیعت است. اینکه اسکی سواری می‌کنید و صدای کشیده شدن چوب اسکی را می‌شنوید، وزش بادی که درختان را تکان می‌دهد، پرندگانی که بالای سر شخصیت اصلی دارند پرواز می‌کنند و تلکابینی که مردم را جابه‌جا می‌کند؛ همه این ویژگی‌ها دست به دست هم داده‌اند تا ماجراجویی در برف‌های Grand Mountain Adventure جذاب‌تر بشود.

Grand Mountain Adventure

Grand Mountain Adventure

سازنده: Toppluva AB قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 597 / 337.82 مگابایت زبان:

I Love Hue Too

  • بازی آفلاین است

چرا بازی‌هایی مثل I Love Hue Too را دوست دارم؟ چون معماهایشان آن‌قدرها سخت نیستند و حتی می‌شود با آزمون و خطا به جواب برسید. چون بالاتر از ارائه یک تجربه چالش برانگیز، به دنبال این هستند تا به مخاطب یک سرگرمی آرامش بخش بدهند. I Love Hue Too با رنگ‌هایش توانسته به این نقطه برسد. در هر مرحله از بازی طیف‌های رنگی مختلفی حضور دارند که البته بعضی‌هایشان در جایگاه اشتباهی قرار گرفته‌اند. بنابراین باید به‌گونه‌ای آن‌ها را جابه‌جا کنید تا به یک هارمونی برسید.

I Love Hue Too

I Love Hue Too

سازنده: Zut! قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 162.6 / 63 مگابایت زبان:

شبیه سازهای رضایت بخش (Satisfying Simulator)

این کلیپ‌های اینستاگرام را دیده‌اید که در آن‌ها صابون را ریز ریز می‌کنند یا هر چیزی که دست‌شان برسد را زیر دستگاه پرس می‌گذارند؟ «شبیه سازهای رضایت بخشِ موبایل» یا هر اسم دیگری که بخواهیم روی‌شان بگذاریم، همین ایده‌ها را به موبایل آورده‌اند. هیچکدام از بازی‌های این سبک دوام زیادی ندارند و خیلی زود خسته کننده می‌شوند اما در همان چند دقیقه بعضا چنان حس و حال خوبی می‌دهند که باز ارزش دارد به‌خاطر همین زمان کوتاه دانلودشان کرد.

برای آشنایی با این بازی‌ها مقاله «شبیه‌سازهای رضایت بخش، معرفی یکی از عجیب‌ترین سبک‌های موبایل» را مطالعه کنید.

My Oasis

  • بازی آفلاین است

اگر AbyssRium یک آرامشِ اعتیادآور در زیر دریا به مخاطب هدیه می‌دهد، My Oasis این کار را در خشکی انجام داده است. بازی مشابه بقیه Idleها هیچ گیم پلی پیچیده‌ای ندارد و سعی کرده با ترکیب این سادگی و موسیقی آرام و طراحی بصری چشم نواز، حکم تسکین دهنده استرس را داشته باشد. در My Oasis به بازیکن یک زمین کوچک داده می‌شود و او باید با امتیازاتی که به دست می‌آورد، این زمین را بزرگ‌تر کرده و حیوانات جدیدتری به آن بیاورد.

My Oasis : Calming and Relaxing Idle Game

My Oasis : Calming and Relaxing Idle Game

سازنده: Buff Studio قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 257.9 / 95.44 مگابایت زبان:

Stardew Valley

  • بازی آفلاین است

استاردیو ولی (Stardew Valley) بیشتر از اینکه یک بازی مزرعه داری باشد انگار شبیه سازی از زندگی فانتزی است، به دور از شلوغی‌های شهر و پر از دغدغه‌های لذت بخش و دوست داشتنی. در اینجا فقط روی زمین کشاورزی که به شخصیت اصلی ارث رسیده کار نمی‌کنید. در کنار آن می‌توانید ماهی بگیرید، حیوانات را رام کنید، دستی روی خانه‌تان بکشید یا حتی به روستا بروید، به بقیه سر بزنید و اگر هم فرصت مناسبی دیدید ازدواج کنید.

Stardew Valley

Stardew Valley

سازنده: Chucklefish Limited قیمت: 7.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 366.9 / 339.45 مگابایت زبان:

Florence

  • بازی آفلاین است

فلورنس اگرچه خیلی سریع‌تر از بقیه بازی‌های لیست تمام می‌شود اما در همین زمان کوتاه چیزی را ارائه می‌دهد که تا مدت‌ها نمی‌توانید فراموش کنید؛ ترکیب موسیقی‌های زیبا، داستانی ساده و طراحی هنری منحصر به فرد فلورنس را تبدیل به یکی از دلنشین‌ترین بازی‌های موبایل کرده است. بازی همه چیز را کنار هم دارد. همان قدر که زیبایی‌های عشق را به تصویر می‌شد به همان اندازه از مشکلات می‌گوید. یک زندگی واقعی که شاید کمی از واقعیت دور باشد اما لحظه‌های شیرین و سختی دارد که خیلی از ما ممکن است تجربه‌اش کنیم.

Florence

Florence

سازنده: Annapurna Interactive قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1300 / 411.62 مگابایت زبان:

Harmony: Music Notes

  • بازی آفلاین است

ساخت بازی‌های اتمسفریک دیگر به امضای اینفیتی‌گیمز (InfinityGames) تبدیل شده و به‌خاطر نقش بیشتر موسیقی در هارمونی (Harmony)، شاید این بازی را بتوانیم آرامش‌بخش‌ترین اثر آن‌ها بنامیم. در هر مرحله از بازی باید انعکاس مربع‌ها را در خانه‌های روبه‌رویشان پیدا کرده و آن‌ها را انتخاب کنید. نکته اینجاست با هر کلیک، یک نت موسیقی نواخته می‌شود و این ترکیب «معماها+رنگ بندی زیبا+موزیک» باعث شده تا بازی دلنشین‌تر از همیشه بشود.

Harmony: Music Notes

Harmony: Music Notes

سازنده: InfinityGames.io قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 190 / 35.97 مگابایت زبان:

Equilibrium

  • بازی آفلاین است

هارمونی گیم‌پلی‌اش پیرامون قانون انعکاس می‌چرخید و هر مرحله بازیکن‌ها باید بسته به خط تقارن مشخص شده اجسام طرف دیگر خط را پیدا می‌کردند. «تعادل» (Equilibrium) تغییر یافته همین ایده است. در اینجا خودتان باید خط تقارن را پیدا کنید و جسم‌ها خودشان در جایی که باید قرار گرفته‌اند. در هر مرحله از بازی چند قطعه نئونی خاموش و روشن وجود دارد. حالا بازیکن وظیفه دارد تا با کشیدن خطوط تقارن، نور آن‌هایی که روشن هستند را به خاموش‌ها منتقل کند.

Equilibrium

Equilibrium

سازنده: InfinityGames.io قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 185 / 43.6 مگابایت زبان:

Break Liner

  • بازی آفلاین است

Break Liner یکی از آثار ساختارشکنانه کچ‌اپ است. در دورانی که تمام بازی‌های این استودیو از یک سبک گرافیکی خاص و فوق‌العاده مینیمال پیروی می‌کردند، Break Liner با گیم‌پلی ساده‌تر و طراحی بصری چشم‌نوازش ثابت کرد که کچ‌اپ در ارائه تجربه‌های آرامش بخش هم تبحر دارد. بازی کنترل هواپیمایی را به بازیکن می‌دهد. هواپیما خودش حرکت کرده و در این میان باید با برخورد به میله‌های زرد رنگ سعی کنید سرعت آن را بالا نگه دارید.

Break Liner

Break Liner

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 136.1 / 29.5 مگابایت زبان:

Polysphere

  • بازی آفلاین است

Polysphere فوق‌العاده است. آن هم به‌خاطر آرامشی که در گیم‌پلی حل شده، پازل‌ها هیچوقت سعی ندارند خیلی سخت باشند و نکته اینجاست با وجود این مسئله همچنان حل کردن‌شان طعمی سرگرم‌کننده و لذت‌بخش به مخاطب می‌دهد. در تمام مرحله‌های بازی قطعه‌های یک شکل پراکنده شده‌اند و تنها وظیفه بازیکن این است تا با حرکت 360 درجه، کاری کند که این قطعه‌ها کنار یکدیگر قرار گرفته و شکلی که بازی خواسته پیدا شود؛ کافیست انگشت را روی صفحه گذاشته و جسم را بچرخانید تا در نهایت به شکل نهایی برسید.

Polysphere

Polysphere

سازنده: Playgendary قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 260.5 / 53.59 مگابایت زبان:

Alto's Odyssey

  • بازی آفلاین است

بعد از اینکه از ماجراجویی آلتو (Alto's Adventure) خسته شدید، وقتش است به سراغ «ادیسه آلتو» (Alto's Odyssey) بروید؛ در سری آلتو قسمت‌های بصری و شنیداری نقش زیادی روی ارائه یک تجربه‌ آرامش‌ بخش ایفا می‌کنند و علت اینکه هر دو قسمت مجموعه در لیست حضور دارند، به‌خاطر تفاوت‌های محیطی و موسیقیایی است که بین این دو بازی دیده می‌شود. اگر در Alto's Adventure روی محیط‌های برفی قدم می‌گذاشتید، با ادیسه آلتو به ماجراجویی در دل صحراها می‌روید.

Alto's Odyssey

Alto's Odyssey

سازنده: Noodlecake قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 144.9 / 56.7 مگابایت زبان:

Blyss

  • بازی آفلاین است

آهنگ‌های Blyss دقیقا همان کاری را با آدم می‌کنند که Alto's Odyssey با طراحی گرافیکی منحصر به فردش انجام می‌دهد؛ بعضی وقت‌ها به قدری موزیک‌ها آرامش بخش می‌شوند که بازی را رها کرده و فقط به موسیقی گوش می‌کنید. در Blyss با نقطه‌ها سر و کار دارید. درون هر مربع نقطه‌هایی وجود دارد و با کشیدن انگشت‌تان روی مربع‌ها، این نقطه‌ها غیب می‌شوند. حالا تا جایی که تمام نقطه‌ها از بین ببرند باید این کار را تکرار کنید.

Blyss

Blyss

سازنده: ZPLAY Games قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 211.9 / 59.25 مگابایت زبان:

Abyssrium

  • بازی آفلاین است

بازی‌های Idle به‌خاطر گیم‌پلی فوق‌العاده ساده و پاداش‌های زیادی که به مخاطب می‌دهند، اعتیادآور هستند. AbyssRium سعی کرده این اعتیاد را با آرامش ترکیب کند. در بازی به یک اسکلت آهکی کمک می‌کنید تا ماهی‌های بیشتری را به سمت خودش بکشاند و مشابه بقیه عناوین Idle Games برای انجام این کار هم کافیست روی صفحه لمسی ضربه‌ بزنید، پول‌تان را افزایش دهید و با این پول‌ها به هدف‌تان برسید. با این حال به لطف موسیقی آرام و رنگ‌بندی زیبا بازی توانسته خودش را از بقیه عناوین هم‌سبکش جدا کند.

Tap Tap Fish - AbyssRium

Tap Tap Fish - AbyssRium

سازنده: Cheetah Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 432.9 / 95.1 مگابایت زبان:

Shadowmatic

Shadowmatic

  • بازی آفلاین است

تک تک ثانیه های شادوماتیک یادآور خاطرات دوران کودکی هستند. همان لحظه که جلوی شمعی دستانمان را حرکت می دادیم تا سایه ها اشکالی بسازند. در هر مرحله از بازی جسم هایی به بازیکن داده می شود و او باید با چرخش آن ها سایه هایی با شکل های منطقی روی دیوار بسازد. شادوماتیک به خاطر توجه زیاد به جزییات و گرافیک استثنایی اش توانست موفقیت های زیادی به دست بیاورد و با وجود ذات آرامش بخشش که قسمتیش به ویژگی های نوستالژی بازی بر می گردد، هر سلیقه ای هم که داشته باشید باز تجربه اش را پیشنهاد می کنیم.

Shadowmatic

Shadowmatic

سازنده: Triada Studio Games قیمت: ورژن اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 317 / 248 مگابایت زبان:

Polyforge

Polyforge

  • بازی آفلاین است

این روزها کچ اپ با Knife Hit توجهات زیادی را به خود جلب نموده ولی اگر بپرسید که بهترین کلون ساخته شده از روی aa چیست، مطمئنا جواب خیلی ها هنوز Polyforge خواهد بود. هر چند در اینجا هم با همان المان های همیشگی رو به رو هستیم و در هر مرحله باید با پیکانی که دارید به تمام وجه های اجسام ضربه بزنید ولی بازی به خاطر گرافیک زیبا و موسیقی دلنشینش یک تجربه اتمسفریک به بازیکن ها هدیه می دهد. همین مسئله نیز باعث شده تا ساخته ImpactBlue نسبت به دیگر کلون های aa برتری داشته باشد.

Polyforge

Polyforge

سازنده: ImpactBlue Studios قیمت: 0 دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 91.9 / 55 مگابایت زبان:

Alto's Adventure

Altos Adventure

  • بازی آفلاین است

Alto's Adventure تلاش زیادی می کند تا مخاطب به آرامش برسد. در بازی نه خبری از یک گیم پلی چالش برانگیز است و نه سازنده با منوهای اضافی سعی کرده زیبایی های چشم گیر عنوانش را کاهش دهد. فقط خودتان هستید و شخصیتی که در محیطی برفی می خواهد اسنوبورد سواری کند. قسمت دوم بازی که با نام Alto's Odyssey شناخته می شود 22 فوریه (3 اسفند) برای iOS عرضه خواهد شد و اگر تاکنون غرق در ماجراجویی فراموش نشدنی التو نشده اید، حالا زمانی خوبی است تا این عنوان رانر را تجربه کنید.

Alto’s Adventure

Alto’s Adventure

سازنده: Snowman قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 154.2 / 63 مگابایت زبان:

Prune

  • بازی آفلاین است

شاید جمله خود توسعه دهنده بهترین توصیف برای Prune باشد: بازی نامه ای عاشقانه به درختان است، عنوانی زیبا که لذت کاشت دانه ها را نشان می دهد. با وجود گیم پلی به ظاهر ساده بازی، سازنده از دل همین سادگی معماهای جذابی را طراحی کرده که ترکیب آن ها با موسیقی دلنشین و رنگ بندی الهام گرفته از نقاشی های ژاپنی چیزی را ارائه می دهد که تاکنون ندیده اید. قانون بازی خیلی ساده است، هر مرحله یک درخت بکارید و با بریدن درست شاخه هایش، او را به سمت نور هدایت کنید.

Prune

Prune

سازنده: Joel McDonald قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 117 / 48 مگابایت زبان:

BLUK

  • بازی آفلاین است

BLUK همان چیزی است که بازی های کچ اپ باید باشند. عنوانی با یک گیم پلی ساده که آزادی عمل بیشتری نسبت به بقیه بازی های رکوردی می دهد و از طرفی به خاطر رنگ بندی و موزیک خوبش، تبدیل به یکی از بهترین همدم هایتان در مواقع بی حوصلگی می شود. در بازی کنترل مکعب سیاه رنگی را دارید و باید با کشیدن انگشت خود به عقب، او را به ستون های بعدی پرتاب کنید. نکته مثبت اینجاست که با رد کردن تعداد مشخصی ستون، بازی قدرت هایی به شما می دهد که باعث خواهد شد به این زودی ها از تجربه ساخته Pixel Ape دست نکشید.

BLUK

BLUK

سازنده: Pixel Ape Studios قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 27.4 / 14.8 مگابایت زبان:

Monument Valley

  • بازی آفلاین است

با وجود عرضه مانیومنت ولی 2 و توجه بیشتر توسعه دهنده به بخش بصری و شنیداری این عنوان که بار زیادی از ذات آرامش بخش سری مانیومنت ولی را به دوش می کشند، شاید از وجود قسمت اول بازی در لیست تعجب کرده باشید. مانیومنت ولی 1 به خاطر معماهای بهترش همچنان گزینه برتری نسبت به مانیومنت ولی 2 به شمار می رود و در کنار ذات آرامش، بیشتر می تواند سرگرم تان کند. در بازی کنترل پرنسسی با نام Ida را دارید که برای بخشیده شدن به محیطی مملو از اشیا غیرممکن و پازل هایی که بر پایه خطای دید بنا شده اند قدم می گذارد.

Monument Valley

Monument Valley

سازنده: ustwo قیمت: 3.99 دلار / 12 هزار تومن دسته بندی:
سیستم عامل: iOS، اندروید و ویندوز فون حجم: 688 / 241 / 235 مگابایت زبان:

Piano Tiles 2

بازی های آرامش بخش

  • بازی آفلاین است

از بازی های آرامش بخش بگوییم و حرفی از عناوین موزیکال نزنیم؟ به عنوان نماینده این بازی ها، محبوب ترین عنوان ریتمیک تلفن های هوشمند یعنی Piano Tiles 2 را انتخاب کردیم که هنوز هم آپدیت های خوبی را دریافت می کند. در این عنوان می توانید از بین آهنگ های مختلف یکی را انتخاب کرده و با لمس کاشی های مشکی رنگ آن ها را بنوازید. البته بازی های ریتمیک همانند Dancing Line نیز آرامش بخش هستند و برای آشنایی بیشتر با این عناوین پیشنهاد می کنیم مطلب برترین های سبک موزیکال را از دست ندهید:

Piano Tiles 2

Piano Tiles 2

سازنده: Clean Master Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 107.9 / 42.9 مگابایت زبان:

SHAPES

▲ SHAPES

  • بازی آفلاین است

تقریبا تمام بازی های پازل استودیوی infinity Games به ذات آرامش بخش خود معروف هستند و در این میان، SHAPES اوج پختگی این توسعه دهنده را نشان می دهد. بازی با گرافیک نئونی و موسیقی مناسب با این حال و هوا، مخاطب را جذب ظاهر خودش می کند و به واسطه معماهایی که دیگر به اندازه گذشته ساده نیستند، تجربه ای چالش برانگیز تر ارائه می دهد. مکانیزم های گیم پلی SHAPES پیرامون چرخش اشیا می چرخند. در هر مرحله باید با چرخاندن اشکال کوچکی، یک شکل بزرگ و معنادار به وجود بیاورید.

▲ SHAPES

▲ SHAPES

سازنده: Infinity Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 121.5 / 21.7 مگابایت زبان:
Fishing Life
  • بازی آفلاین است

بازی Fishing Life که جایزه‌ی بهترین بازی مستقل سال را هم دریافت کرده به سراغ فعالیتی رفته که در واقعیت هم بسیار آرامش بخش است. در این بازی شما نقش ماهیگیری را دارید که یک آکواریوم بزرگ دارد و می‌خواهد آن را با ماهی‌های متنوع پر کند.

شکار ماهی‌های بزرگ‌تر و بیشتر باعث می‌شود امتیاز بیشتری هم نصیبتان شوند. می‌توانید ماهی‌های شکار شده را بفروشید یا به عنوان طعمه‌ی ماهی‌های بزرگ‌تر استفاده کنید. فضاسازی بازی با موسیقی پس‌زمینه تکمیل می‌شود و استفاده از هندزفری کمک می‌کند تا تجربه‌ی بهتری داشته باشید.

Fishing Life

Fishing Life

سازنده: Nexelon inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 448.5/84 مگابایت زبان:
Monument Valley 2‏
  • بازی آفلاین است

با این که سری اول بازی Monument Valley معماهای جذابی دارد و حتی گاها بهتر از بازی دوم سری شناخته می‌شود اما بازی Monument Valley 2‏ هم به اندازه‌ی کافی می‌تواند با معماهایش شما را به چالش بکشد و به صورت همزمان با موسیقی و طراحی بصری جذابش ‏زمان آرامش بخشی برایتان فراهم کند.

بازی همچنان داستان کاراکتری را روایت می‌کند که در حال کشف و جستجو است و شما هم در این سفر با او همراه می‌شوید تا با حل کردن پازل‌ها به او کمک کنید که سفرش را کامل کند.

Monument Valley 2‏

Monument Valley 2‏

سازنده: ustwo games‏ قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 514.2/60 مگابایت زبان:
KAMI 2
  • بازی آفلاین است

بازی KAMI 2 یکی از پازل‌های لذت بخشی است که بر اساس ترکیب رنگی کار می‌کند. در هر مرحله شما با یک شکل روبرو هستید که از چند رنگ تشکیل شده و باید با کمترین تعداد حرکت ممکن این شکل را به رنگ پس زمینه تغییر بدهید.

جذابیت KAMI 2 در سادگی آن است زیرا قرار نیست پازل‌های پیچیده‌ای را حل کنید اما در عین حال به چالش کشیده خواهید شد. علاوه بر اینکه بیش از ۱۰۰ مرحله در بازی تعریف شده، هر روز چالش‌های روزانه هم به بازی اضافه می‌شوند که می‌توانید با حل کردن آن‌ها امتیاز اضافه دریافت کنید.

KAMI 2

KAMI 2

سازنده: State of Play Games Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 367.7/69 مگابایت زبان:
Tsuki Adventure
  • بازی آفلاین است

بازی Tsuki Adventure داستان خرگوشی به اسم تسوکی را روایت می‌کند که از زندگی پر سر و صدا و پر مشغله‌اش در شهر خسته شده و نامه‌ای از طرف پدربزرگش دریافت می‌کند که از او می‌خواهد به روستا سر بزند و در سامان دادن به مزرعه کمک کند.

این سرآغاز ماجراجویی تسوکی است که زندگی شهری را رها می‌کند تا در روستا زندگی کند. ماجراجویی تسوکی و جریان زندگی روستایی پر از زیبایی و آرامش است که در حین بازی به شما هم منتقل خواهد شد.

Tsuki Adventure

Tsuki Adventure

سازنده: HyperBeard Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 740.1/207 مگابایت زبان:
blue
  • بازی آفلاین است

بازی blue یکی از بازی‌های سری رنگی Bart BONTE است که در رنگ‌های مشکی، قرمز، زرد، مشکی و صورتی هم ارائه شده است. در این بازی پازلی در هر مرحله باید با پیدا کردن جواب درست، کل صفحه را به رنگ آبی در بیاورید.

هر مرحله منطق متفاوت و به خصوصی دارد بنابراین خلاقیت بازیکنان در این بازی اهمیت زیادی دارد. با اینکه ظاهر بازی بسیار ساده است اما برخی اوقات پازل‌ها خیلی سخت‌ می‌شوند و بدون استفاده از راهنمایی‌ها تقریبا حل کردنشان غیرممکن است.

blue

blue

سازنده: Bart BONTE قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 40.4/27.01 مگابایت زبان:

Golf Peaks
  • بازی آفلاین است.

اگر می‌خواهید گلف بازی کنید اما حال و حوصله‌ی یاد گرفتن قوانین آن را ندارید، بازی Golf Peaks برای شما ساخته شده. این بازی در زمین گلف اتفاق می‌افتد اما پازل‌های آن قوانین خود را دارند و هیچ ارتباط مستقیمی با ورزش گلف ندارد.

بازیکنان باید با حل کردن پازل‌ها توپ را به مقصد برسانند تا داخل حفره بیفتد. زمینی که توپ و حفره روی آن قرار دارند قابل جابجایی است و شما باید نحوه و ترتیب جابجایی را با توجه به کارت‌های موجود طوری انتخاب کنید که توپ به مقصد برسد.

Golf Peaks

Golf Peaks

سازنده: Lukasz Spierewka قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 182.3/39 مگابایت زبان:
Zen Koi 2 
  • بازی آفلاین و آنلاین است

وقتی بازی Zen Koi درباره‌ی ماهی کوی ساخته شد که در افسانه‌های شرقی نماد پشتکار و تلاش است، کسی فکرش را نمی‌کرد که بازی به چنان محبوبیتی برسد اما دومین بازی این سری با نام Zen Koi 2 هم منتشر شد. این بازی هم مانند عنوان قبلی توانست به محبوبیت برسد و یک از بازی‌های آرامش‌بخشی است که می‌توانید به آن سر بزنید.

انوع متنوعی از ماهی کوی را دریافت می‌کنید، با آن‌ها زندگی زیر آب را تجربه می‌کنید و اگر کارتان را خوب انجام بدهید می‌توانید ماهی کوی را به یک موجود افسانه‌ای تبدیل کنید. گیم‌پلی عمدتا درباره‌ی جمع کردن ماهی‌های متنوع و ارتقای آن‌ها است و فضای آرامی دارد.

Zen Koi 2

Zen Koi 2

سازنده: LandShark Games Pte. Ltd. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 178.9/75 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • sajjad fayyazi
    sajjad fayyazi | ۲۲ مرداد ۱۳۹۹

    سلام
    بازی sky باید تو این لیست می بود اما نبود

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی