ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت Hims & Hers خدمات پزشکی رایگان به ۱۰ هزار پناهجوی افغان ارائه می‌دهد

شرکت Hims & Hers با الهام گرفتن از Airbnb در اسکان موقت ۲۰ هزار پناهجوی افغان، قصد دارد وظیفه تامین نیازهای اولیه و سلامت روانی ۱۰ هزار پناهجوی افغان را تامین کند. «اندرو دودوم» (Andrew ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

شرکت Hims & Hers با الهام گرفتن از Airbnb در اسکان موقت ۲۰ هزار پناهجوی افغان، قصد دارد وظیفه تامین نیازهای اولیه و سلامت روانی ۱۰ هزار پناهجوی افغان را تامین کند.

«اندرو دودوم» (Andrew Dudum)، مدیرعامل شرکت Hims & Hers در پستی اعلام کرده است که این شرکت وظیفه اخلاقی بر دوش خود حس می‌کند و نیاز است تا به سرعت وارد عمل شود. او در ادامه گفته که چشم‌ها و قلب‌های جهانیان اکنون به افغانستان و پناهجویان آن دوخته شده است که به دنبال حداقل نیازها هستند. شرکت مذکور در زمینه ارائه خدمات دارویی و فروش محصولات مراقبت شخصی به صورت آنلاین فعالیت دارد و کسب و کار خود را از سال ۲۰۱۷ در منطقه سانفرانسیسکو آغاز کرده است.

دودوم اشاره کرده است که شرکت تحت کنترل وی قصد دارد با نهادهای غیر انتفاعی همکاری داشته باشد و مترجمانی را برای ارائه خدمات به پناهجویان در اختیار خواهد گرفت. دسترسی اورژانسی و سریع برای ملاقات با متخصصین برای پناهجویان امکان‌پذیر خواهد بود. هزینه‌های درمانی توسط شرکت مذکور پوشش داده خواهد شد و سایر حامیان مالی نیز می‌توانند از این فرایند پشتیبانی به عمل آورند. او در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرده است که اقدام اخیر «برایان چسکی»، مدیرعامل Airbnb در جهت تامین اسکان موقت ۲۰ هزار پناهجو، الهام‌بخش وی بوده است.

در حال حاضر دولت‌ها و نهادهای بین‌المللی با فشار بسیاری از سوی افکار عمومی در جهت کمک به پناهجویان و رفع بحران در افغانستان مواجه هستند. طبق داده‌های منتشر شده از سوی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد برای پناهندگان، بیش از ۲.۵ میلیون شهروند افغان به عنوان پناهجو ثبت شده‌اند؛ درحالی پیش‌بینی می‌شود آمار غیر رسمی بسیار بیشتر از مقدار گفته شده باشد. فقط در هفته جاری حدود ۵۸۷۰۰ نفر از فرودگاه کابل به بیرون از مرزهای افغانستان منتقل شدند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی