ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین تصاویر زنده آنر واچ GS3 منتشر شد

هر چند پیش‌تر ساعت هوشمند آنر واچ GS3 معرفی شده بود، اما تاکنون تصاویری واقعی از آن به اشتراک گذاشته نشده بود و تنها رندرهای مطبوعاتی این گجت هوشمند منتشر شده بود. اما اکنون اولین ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

هر چند پیش‌تر ساعت هوشمند آنر واچ GS3 معرفی شده بود، اما تاکنون تصاویری واقعی از آن به اشتراک گذاشته نشده بود و تنها رندرهای مطبوعاتی این گجت هوشمند منتشر شده بود. اما اکنون اولین تصاویر واقعی این ساعت هوشمند طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

طبق اطلاعات منتشر شده آنر Watch GS3 در سه نسخه Voyager، Streamer Classic و Racing Edition روانه بازار می‌شود که تمام این مدل‌ها دارای بند سیلیکونی خواهند بود. همچنین تصاویر ارائه شده نسخه Voyager آن را شامل نمی‌شود.

ویژگی برجسته آنر Watch GS3 سنسور ۸ کاناله PPG آن است که برای اندازه‌گیری دقیق ضربان قلب از الگوریتم‌ و موتور هوش مصنوعی استفاده می‌کند. همانطور که در تصویر زیر نشان داده شده است، ماژول ضربان قلب این ساعت شامل یک ماژول ۸ کاناله PPG، یک موتور هوش مصنوعی ضربان قلب، یک الگوریتم ردیابی فرکانس و الگوریتم ضربان قلب هوش مصنوعی می‌شود. به گفته آنر تمام این موارد باعث می‌شود داده‌های ضربان قلب کاربران سریع‌تر و دقیق‌تر اندازه‌گیری شوند.

آنر Watch GS3

آنر Watch GS3 دارای نمایشگر گردی است که اندازه دقیق آن مشخص نشده و به یک قاب فلزی متصل شده است. دو دکمه فیزیکی در این دستگاه دیده می‌شود و آنر از بندهایی استفاده کرده که راحت جدا می‌شوند. همانطور که در ابتدای خبر گفتیم این ساعت‌ها در سه نسخه متفاوت روانه بازار می‌شوند. Voyager با بدنه نقره‌ای و بندهای چرمی آبی، Streamer Classic با بدنه طلایی و بند‌های چرمی قهوه‌ای و Racing Edition با بدنه خاکستری و بندهای لاستیکی مشکی همراه خواهند بود.

هنوز مشخص نیست که آنر چه زمانی دستگاه پوشیدنی Watch GS3 را روانه بازار خواهد کرد اما انتظار می‌رود تا ماه سپتامبر (اواخر تابستان تا اواسط پاییز) آن‌ها به صورت رسمی عرضه شوند. به نظر می‌رسد شرکت چینی قصد دارد تا آن زمان مشخصات فنی دستگاه خود را افشا نکند. با این وجود انتظار می‌رود در آینده اخبار بیشتری از این محصول منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی