ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

وان پلاس
تکنولوژی

وان پلاس باتری برخی گوشی‌های قدیمی را رایگان تعویض می‌کند

وان پلاس ظاهرا با هدف جلب اعتماد کاربران، قصد دارد باتری‌ برخی گوشی‌های قدیمی خود را در بازار هند به صورت رایگان و تنها با دریافت هزینه جزئی تعویض کند. برخی منابع آگاه می‌گویند این ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

وان پلاس ظاهرا با هدف جلب اعتماد کاربران، قصد دارد باتری‌ برخی گوشی‌های قدیمی خود را در بازار هند به صورت رایگان و تنها با دریافت هزینه جزئی تعویض کند. برخی منابع آگاه می‌گویند این شرکت حجم زیادی باتری در انبار دارد و از طرف گوشی‌هایی که در طرح تعویض رایگان نام آنها را قرار داده، در بازار تعداد محدودی دارند و وان پلاس از طریق این برنامه تنها قصد داشته اعتماد مشتریان جدید را جلب کند.

طرح جدید شرکت وان پلاس هم اکنون در حال اجرا است و کاربران می‌توانند برای درخواست باتری جدید به فروشگاه‌های معتبر این شرکت در هند مراجعه کنند. همچنین با توجه به شیوع ویروس کرونا، کاربران می‌توانند درخواست خدمات خود را به صورت آنلاین رزرو کنند که در این صورت، درخواست آن‌ها فقط شامل تخفیف ۵۰ درصدی می‌شود. گوشی‌هایی که شامل طرح تعویض باتری این شرکت می‌شوند عبارتند از: وان پلاس ۳، سری ۵ و سری ۶.

وان پلاس

کاربران برای دریافت باتری جدید هیچ مبلغی پرداخت نمی‌کنند و وان پلاس ادعا می‌کند که تنها هزینه تعویض آن را دریافت می‌کند. به گفته کاربری که این موضوع را در شبکه اجتماعی ردیت گزارش کرده، هزینه تعویض باتری وان پلاس 5T چیزی حدود ۶.۵ دلار است. قدیمی‌ترین دستگاه واجد شرایط این طراح حداقل پنج سال و جدیدترین مدل آن حداقل سه سال قبل روانه بازار شدند که با در نظر گرفتن تمام چرخه‌های شارژ آن‌ها، دستگاه‌های قدیمی محسوب می‌شوند.

هیچ دلیلی به صورت رسمی برای طرح این برنامه جدید توسط شرکت ارائه نشده است، اما به نظر می‌رسد موجودی باتری‌های یدکی شرکت برای مدت طولانی ثابت بوده است که این موضوع ممکن است با برنامه آن‌ها ارتباط داشته باشد. همچنین باتری‌های مورد استفاده در این طرح احتمالا قدیمی هستند و بعید به نظر می‌رسد که میزان تقاضای زیادی برای آن‌ها وجود داشته باشد. بنابراین وان پلاس برای جلب اعتماد مشتری‌های خود دست به انجام چنین برنامه‌ای زده است.

هنوز مشخص نیست که برنامه تعویض باتری تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد اما انتظار می‌رود که شرکت چینی تمام موجودی باتری‌های یدک خود را صرف برنامه تعویض باتری گوشی‌های قدیمی کاربران کند. تعویض باتری گوشی‌های موبایل برای افرادی که قصد دارند آن‌ها را برای سال‌های بیشتری نگه‌دارند، می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی