ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدفون بوز QuietComfort 45 با ۲۴ ساعت شارژدهی معرفی شد

چندین ماه پس از انتشار گزارش‌ها، امروز بوز از هدفون جدیدش به نام QuietComfort 45 رونمایی کرد که از ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) با قیمت ۳۲۹.۹۵ دلار روانه بازار می‌شود. این هدفون بوز از سیستم ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

چندین ماه پس از انتشار گزارش‌ها، امروز بوز از هدفون جدیدش به نام QuietComfort 45 رونمایی کرد که از ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) با قیمت ۳۲۹.۹۵ دلار روانه بازار می‌شود. این هدفون بوز از سیستم حذف نویز فعال بهبودیافته و حالت شفافیت یا صدای محیطی با نام «حالت آگاه» بهره می‌برد.

این هدفون جدید بوز در مکالمات تلفنی عملکرد بهتری در مقایسه با گذشته دارد و همچنین شارژدهی‌اش افزایش یافته و با یکبار شارژ می‌تواند تا ۲۴ ساعت افراد را همراهی کند. بوز گفته هدفونی را بروزرسانی کرده که هدفون‌ها را دوباره تعریف کرده بود.

هدفون بوز QuietComfort 45 در رنگ‌های مشکی و سفید دودی روانه بازار می‌شود و شبیه به QC35 II به نظر می‌رسند. بدنه این هدفون نسبت به سایر محصولات پریمیوم بوز مانند Noise Canceling Headphones 700 کمی پلاستیکی‌تر به نظر می‌رسد. با این وجود همچنان می‌توان آن را جمع کرد و در کیف مخصوصش قرار داد.

دکمه‌های کنترلی مانند گذشته ابعاد بزرگی دارند و در گوشی سمت راست با چهار دکمه و در گوشی سمت چپ با یک دکمه روبه‌رو هستیم که برای سوئیچ میان حالت نویز کنسلینگ و شفافیت یا صدای محیط کاربرد دارد.

به گفته بوز، حذف نویز فعال هدفون جدیدش در مقایسه با QC35 II در فرکانس‌های میدرنج عملکرد بهتری دارد و این فرکانس‌ها معمولا در قطارها، کافه‌ها و دفاتر شلوغ وجود دارند. در حالی که هدفونی مانند Noise Canceling Headphones 700 امکان شخصی‌سازی نویز کنسلینگ را برای کاربر فراهم می‌کند، هدفون QC45 تنها دو حالت ساکت و آگاه دارد.

هدفون جدید بوز همچنین در زمینه میکروفن عملکرد بهتری نسبت به گذشته دارد و می‌تواند صدا را بهتر در مکالمات ایزوله کند. شارژدهی هدفون بوز QuietComfort 45 با پخش مداوم صدا به ۲۴ ساعت می‌رسد و برای شارژ آن باید از پورت USB-C استفاده کنید. شارژ کامل آن ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه طول می‌کشد، اما با ۱۵ دقیقه شارژ می‌توانید ۳ ساعت با آن کار کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی