ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

کالبدشکافی موتورولا Edge 2021 از تعمیرپذیری نسبتا سخت آن خبر می‌دهد [تماشا کنید]

کانال یوتیوب «PBK reviews» ویدیو کالبدشکافی از موتورولا Edge 2021 به اشتراک گذاشته که به دلیل وجود مشکلاتی در جدا کردن برخی قطعات دستگاه، امتیاز ۵.۵ از ۱۰ را به تعمیرپذیری آن داده است. گوشی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

کانال یوتیوب «PBK reviews» ویدیو کالبدشکافی از موتورولا Edge 2021 به اشتراک گذاشته که به دلیل وجود مشکلاتی در جدا کردن برخی قطعات دستگاه، امتیاز ۵.۵ از ۱۰ را به تعمیرپذیری آن داده است.

گوشی موتورولا Edge (2021) با قیمت پایه ۵۰۰ دلار به بازار عرضه شد. اگر پیش از ثبت سفارش خود قصد دارید اجزای داخلی گوشی میان‌رده موتورولا را مشاهده کنید، PBKreviews در ویدیو جدید خود این گوشی و قابلیت تعمیرپذیری آن را مورد بررسی قرار داده است.

همانطور که در ویدیو مشخص است، تعمیر گوشی موتورولا Edge قطعا آسان نخواهد بود و قطعات آن به راحتی جدا نمی‌شوند. در واقع این کانال به همین دلیل امتیاز ۵.۵ را به گوشی میان‌رده موتورولا داده است. اجزای داخلی دستگاه کاملا پیچیده است و برای جداسازی قطعات آن به ابزار کافی نیاز پیدا خواهید کرد.

تعویض باتری دستگاه نیز بسیار دشوار خواهد بود زیرا موتورولا هیچ زبانه‌ای برای بیرون کشیدن باتری ارائه کرده است. همچنین برای تعویض نمایشگر دستگاه باید تمام اجزای گوشی را جدا کنید که انجام چنین کاری قطعا به مهارت و ابزار مشخص خود نیاز دارد.

در بحث تعمیرپذیری بسیار سخت موتورولا Edge (2021) همچنین می‌توان اشاره کرد که اگر نیاز به تعویض دکمه پاور و سنسور اثر انگشت تعبیه شده روی آن یا کلید‌های تنظیم صدا نیز داشته باشید، ابتدا باید نمایشگر آن را از دستگاه جدا کنید.

از جمله مشخصات قابل توجه این دستگاه می‌توان به نمایشگر ۶.۷ اینچی LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، پردازنده ۶ هسته‌ای کوالکام اسنپدراگون ۷۷۸G، حافظه رم ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۰ وات و پشتیبانی از شبکه 5G اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی