ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هدیه ابر آروان به دانش‌جویان رشته‌های کامپیوتر؛ استفاده رایگان از محصولات ابر آروان تا 250 هزار تومان

ابر آروان در آستانه سال تحصیلی جدید به دانش‌جویان رشته‌های کامپیوتر سراسر کشور 250 هزار تومان اعتبار برای استفاده‌ رایگان از محصولات آروان هدیه می‌کند. مهلت ثبت نام در این طرح، پایان تابستان است. به ...

شیدا ملکی
نوشته شده توسط شیدا ملکی | ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۵

ابر آروان در آستانه سال تحصیلی جدید به دانش‌جویان رشته‌های کامپیوتر سراسر کشور 250 هزار تومان اعتبار برای استفاده‌ رایگان از محصولات آروان هدیه می‌کند. مهلت ثبت نام در این طرح، پایان تابستان است.

به گفته ابرآروان، دانش‌جویان رشته‌های مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر دانشگاه‌های مختلف کشور  در تمام مقاطع ، تا پایان تابستان 1400 مهلت دارند با ثبت نام در این طرح به شکل رایگان از خدمات ابری آروان تا سقف 250 هزار تومان استفاده کنند.

هدف ابر آروان از اجرای این طرح، حمایت از دانش‌جویان رشته‌های کامپیوتر  سراسر کشور با ایجاد امکان استفاده از هر یک از محصولات آروان مانند شبکه توزیع محتوا (CDN)، میزبانی ویدیو، سرور ابری، فضای ابری و کانتینر ابری آروان است.

یکی از نکات قابل توجه در چنین برنامه‌هایی استمرار و تداوم آنها است. دانشجویان کامپیوتر به شکل مداوم به خدماتی از این قبیل نیاز دارند. از همین رو ابر آروان اعلام کرده، در آینده هم قصد دارد در راستای مسئولیت اجتماعی خود این طرح را در ابتدای هر ترم تحصیلی تکرار  کند. از این رو اکانت دانش‌جویان رشته‌های کامپیوتر که تا پایان تابستان 1400 در این طرح ثبت نام کنند، برای ترم تحصیلی زمستان هم شارژ خواهد شد.

در شرایط فعلی که به دلیل پاندمی کرونا،حجم قابل توجهی از آموزش دانشجویان به شکل آنلاین ارائه می‌شود و در این بین دانشجویان کامپیوتر، نیاز بیشتری به خدمات ابری دارند، این اقدام ابرآروان کمک قابل توجهی به دانشجویان خواهد کرد.

همچنین با توجه به اقدام دیگر ابر آروان در حوزه مسئولیت اجتماعی که در آن از استارت‌آپ‌های نوپا حمایت می‌شود، این امکان برای دانش‌جویانی که صاحب کسب‌وکارهای نوپا هستند وجود دارد تا در کنار این طرح، از حمایت آروان از استارت‌آپ‌های نوپا نیز بهره‌مند شوند.

گفتنی است، اعتبار اهدا شده از سوی ابر آروان به دانش‌جویان رشته‌های کامپیوتر تا یک سال معتبر خواهد بود.

برای اطلاعات بیش‌تر و ثبت نام در این طرح، صفحه‌ حمایت ابر آروان از دانش‌جویان را ببینید.

پیش از این نیز ابرآروان در راستای مسئولیت اجتماعی این شرکت پروژه‌های دیگری را اجرا کرده بود. پیش از این ابر آروان در گزارشی اعلام کرد که فاز نخست طرح مسئولیت اجتماعی «بچه‌های آروان» با آموزش ۲۰ دانش‌پذیر آغاز شده است. این طرح با محوریت آموزش رشته‌های پررونق آی‌تی و دیجیتال و با هدف توانمندسازی نوجوانان و جوانان کم‌برخوردار شکل گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • herogame
    herogame | ۱۳ شهریور ۱۴۰۰

    حتی اگه مجانی هم سرویس بده با توجه به سوابق درخشانشون و هدفی که پشت پرده دارن مفت نمی ارزه

  • 68peyman
    68peyman | ۱۳ شهریور ۱۴۰۰

    دوستان در جریان هستن این شرکت تاثیر مخربش بیشتر از سودشه 😐

    • realtime
      realtime | ۱۳ شهریور ۱۴۰۰

      یکی از طرفدار های اصلی داخلی شدن نت همینان

مطالب پیشنهادی