ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری وان پلاس ۱۰ احتمالا با طراحی مشابه نسل قبل معرفی می‌شوند

وان پلاس احتمالا سال آینده میلادی گوشی‌های سری «وان پلاس ۱۰» را معرفی خواهد کرد. براساس توییت منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار، به نظر می‌رسد این سری از نظر طراحی هیچ ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

وان پلاس احتمالا سال آینده میلادی گوشی‌های سری «وان پلاس ۱۰» را معرفی خواهد کرد. براساس توییت منتشر شده از سوی یکی از منابع آگاه بازار، به نظر می‌رسد این سری از نظر طراحی هیچ تفاوتی با نسل قبل خود نخواهد داشت.

گفته می‌شود وان پلاس در حال کار روی «وان پلاس 9RT» است که احتمالا اوایل پاییز با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی عرضه می‌شود. اکنون Yogesh Brar افشاگر هندی آشنا به بازار، در توییتر خود جزئیات جدیدی درباره سری وان پلاس ۱۰ ارائه کرده است که انتظار می‌رود سال ۲۰۲۲ روانه بازار شوند.

وان پلاس ۱۰

به گفته این افشاگر، وان پلاس ۱۰ از نظر طراحی بسیار شبیه به سری وان پلاس ۹ خواهد بود. او در توییتر خود نوشت: «وان پلاس در حال کار روی سری ۱۰ گوشی‌های خود است که از آن‌ها به عنوان نسخه  تمام و کمال سری ۹ یاد می‌شود.» با این حال او هیچ جزئیات تازه‌ای در مورد مشخصات سری آینده گوشی‌های وان پلاس ارائه نکرد و همچنین مشخص نیست گوشی‌های آینده شرکت چینی از چه چیپست، حافظه رم و قطعات دیگری بهره خواهد برد.

افشاگر هندی در ادامه توییت خود عنوان می‌کند که وان پلاس در رویداد بعدی خود برخی لوازم جانبی جدید را معرفی خواهد کرد. با این وجود در توییت او هیچ اشاره‌ای به تاریخ دقیق رویداد بعدی وان پلاس نشده است. همچنین مشخص نیست که تولید کننده چینی قرار است در رویداد خود چه لوازم جانبی را معرفی و روانه بازار کند.

با نزدیک شده به زمان عرضه، انتظار می‌رود در مورد این لوازم جانبی سری وان پلاس ۱۰ اطلاعات بیشتری منتشر شود.

در حال حاضر انتظار می‌رود وان پلاس ۹RT در ماه اکتبر روانه بازار هند و چین شود. علاوه بر این، وان پلاس در حال کار روی چند مدل دیگر از سری نورد است که امسال عرضه خواهند شد. این احتمال وجود دارد که وان پلاس قصد داشته باشد سهم بازار گوشی‌های موبایل ال‌ جی را در دست بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی