ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

نگاهی به بازی MIR4؛ کسب جایزه به صورت رمزارز و NFT

قلمرو تکنولوژی بلاکچین و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در حال گسترش و تغییر است و به نظر می‌رسد که حالا نوبت به بازی‌ها رسیده است. به همین بهانه به سراغ بازی MIR4 رفته‌ایم که برای ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

قلمرو تکنولوژی بلاکچین و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در حال گسترش و تغییر است و به نظر می‌رسد که حالا نوبت به بازی‌ها رسیده است. به همین بهانه به سراغ بازی MIR4 رفته‌ایم که برای جایزه دادن به بازیکنانش از رمزارز و NFT استفاده می‌کند.

بازی MIR4 یک عنوان نقش‌آفرینی است که ابتدا در نوامبر سال ۲۰۲۰ در کره‌ جنوبی منتشر شد و به سرعت به محبوبیت رسید به طوری که آمار بیشترین تعداد دانلود بازی سال را از آن خود کرد و حالا پس از یک سال، این بازی در ۱۷۰ کشور سراسر جهان و به ۱۲ زبان مختلف در دسترس بازیکنان قرار دارد.

بازی MIR4

رمزارزی که در بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد، DRACO نام دارد و NFT هم به واسطه‌ی سیستم کاراکترهای بازی قابل استفاده است. در حقیقت باید DRACOهایی که جمع‌آوری می‌شوند را به آیتمی به نام DARKSTEEL تبدیل کنید و وقتی تعداد معینی آیتم جمع شد، می‌توان آن را وارد یک کیف پول دیجیتال کرده و سپس به ارز سنتی تبدیل کرد.

انجام دادن این کار و رسیدن به میزان مشخص شده نیاز به زمان دارد و بسیاری از بازیکنان پیش از رسیدن به تعداد معین بازی را رها می‌کنند. بسیاری از منتقدان بازی معتقدند که این بازی صرفا به دلیل انگیزه‌های مالی بازیکنان محبوب است و کیفیت کافی را ندارد.

بازی MIR4

بازی MIR4 فضایی متاثر از اسطوره‌های شرقی دارد و بازیکنان را به ماجراجویی در سرزمینی به نام اورینت دعوت می‌کند. بازیکنان از سراسر جهان می‌توانند در کلن‌های مختلف عضو شوند و در کنار هم این ماجراجویی را کامل کنند. درگیر شدن با دشمنان و هیولاها به تنهایی هیجان زیادی دارد اما بدون شک با همراهی افرادی که با شما در یک کلن هستند، کار راحت‌تر می‌شود.

گیم‌پلی بازی را می‌توان به بازی «گنشین ایمپکت» شباهت داد. بازیکنان در اصل در حال دنبال کردن یک روایت داستانی هستند و داستان اتفاقاتی را دنبال می‌کنند که باعث به وجود آمدن درگیری‌ها شده و در همین راه وارد یک ماجراجویی پرهیجان می‌شوند که باعث می‌شود در جنگ‌هایی خونین شرکت کنند.

بازی MIR4

در حین مبارزات شما می‌توانید آیتم‌های باقی‌مانده از افراد مرده را لوت کنید اما باید حواستان را جمع کنید که کاراکتر شما هم به این افراد نپیوندد زیرا مرزی وجود ندارد و حتی هم رزم‌هایتان می‌توانند برای داشتن چند آیتم بیشتر یا بهتر خونتان را بر زمین بریزند.

سیستم ارتقا و شخصی‌سازی کاراکترها دست بازیکنان را تا حد خوبی باز گذاشته و می‌توانید با توجه به هم گروهی‌هایتان ویژگی‌های کاراکترتان را تغییر دهید. با توجه به قانون لوت کردن در بازی بهتر است که علاوه بر داشتن ویژگی‌های مکمل کاراکترهای هم تیمی‌تان تا حد ممکن از بقیه قوی‌تر باشید.

در کل می‌توان گفت که گیم‌پلی بازی متوسط است و کیفیت طراحی بصری هم صرفا رضایت بخش است و با یک محصول فوق‌العاده روبرو نیستید اما پول می‌تواند بسیاری از معادلات را بر هم بزند و یک بازی متوسط را به عنوانی پرطرفدار تبدیل کند که همه برای تجربه کردنش کنجکاو هستند.

MIR4‏

MIR4‏

سازنده: .Wemade Co., Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 215.3/148 مگابایت زبان:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی