ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اطلاعات بیشتری درباره قابلیت واکنش به پیام‌ها در واتس‌اپ منتشر شد

کمتر از دو هفته پیش در گزارشی اعلام شد که واتس‌اپ روی قابلیت واکنش به پیام‌ها با ایموجی کار می‌کند. حالا اگرچه این قابلیت هنوز در دست توسعه قرار دارد و حتی در دسترس آزمایش‌کنندگان ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

کمتر از دو هفته پیش در گزارشی اعلام شد که واتس‌اپ روی قابلیت واکنش به پیام‌ها با ایموجی کار می‌کند. حالا اگرچه این قابلیت هنوز در دست توسعه قرار دارد و حتی در دسترس آزمایش‌کنندگان بتای عمومی هم قرار نگرفته، ولی گزارشی جدید جزئیات تازه‌ای درباره آن فاش کرده و حاوی تصویر جدیدی از این قابلیت است.

به گزارش وب‌سایت WABetaInfo، قابلیت ری‌اکشن واتس‌اپ با رویکردی متفاوت نسبت به iMessage عمل می‌کند و تا حدی شبیه ری‌اکشن‌های اینستاگرام است. این قابلیت اجازه می‌دهد با ایموجی‌های مختلف به پیام‌ها واکنش نشان دهید.

نکته مهم بعدی این است که واکنش‌های واتس‌اپ ناشناس نخواهند بود و برای نمونه اگر داخل یک گروه به یک پیام واکنش نشان دهید، بقیه متوجه می‌شوند که واکنش شما چه بوده است. همان‌طور که در تصویر زیر می‌بینید، این پیام ۷ واکنش دارد که احتمالا سه مورد از جدیدترین یا پراستفاده‌ترین آن‌ها این‌جا قابل مشاهده است.

قابلیت ری‌اکشن فعلا برای iOS و اندروید در دست آزمایش قرار دارد. در گزارش قبلی تصویری از این قابلیت منتشر شده بود که نشان می‌داد در صورت دریافت واکنش، واتس‌اپ به شما چنین موضوعی را اطلاع می‌دهد و البته از کاربر می‌خواهد که برنامه‌اش را بروزرسانی کند.

واتس‌اپ همچنین در طول هفته‌های اخیر در حال کار روی نسخه جدید قابلیت پشتیبانی از یک اکانت در چند دستگاه بوده است. اپ آیپد این پیام‌رسان به‌زودی از راه می‌رسد و به کاربران اجازه می‌دهد حتی بدون نیاز به اتصال اینترنت در آیفون از این پلتفرم استفاده کنند.

این شرکت در ابتدای شهریور ماه بتای عمومی واتس‌اپ دسکتاپ را در اختیار کاربران قرار داد و تجربه پیام‌های صوتی را بازطراحی کرد. در این اپلیکیشن می‌توانید شکل امواج پیام‌های صوتی را ببینید و قبل از ارسال به پیام‌ها گوش دهید.

واتس‌اپ همچنین اخیرا از سوی کمیسیون حفاظت از اطلاعات ایرلند به خاص نقض قوانین حریم خصوصی اروپا به پرداخت ۲۶۷ میلیون دلار جریمه محکوم شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی