ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نسخه بتا واتس‌اپ دسکتاپ برای ویندوز و مک او اس منتشر شد

مدت‌هاست واتس‌اپ نسخه بتای برنامه‌اش را برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید منتشر کرده و قابلیت‌های جدید را از طریق آن‌ها آزمایش می‌کند. اما حالا این پیام‌رسان تصمیم گرفته چنین رویکردی را برای کاربران دسکتاپ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

مدت‌هاست واتس‌اپ نسخه بتای برنامه‌اش را برای سیستم عامل‌های iOS و اندروید منتشر کرده و قابلیت‌های جدید را از طریق آن‌ها آزمایش می‌کند. اما حالا این پیام‌رسان تصمیم گرفته چنین رویکردی را برای کاربران دسکتاپ در پیش بگیرد و واتس‌اپ دسکتاپ بتا را منتشر کند.

طبق گزارش WABetaInfo، واتس‌اپ با بتای عمومی پیام‌رسانش می‌تواند قابلیت پشتیبانی از چندین دستگاه را بهبود دهد و همچنین تیم توسعه‌دهنده بازخورد بیشتری از کاربران دریافت کند.

کاربرانی که در برنامه بتا ثبت نام می‌کنند، بطور رسمی جزو آزمایش‌کنندگان این پیام‌رسان می‌شوند و تمام بروزرسانی‌های بتا را به صورت خودکار دریافت می‌کنند. در حال حاضر جدیدترین نسخه برای کاربران عمومی ۲.۲۱۳۳.۱ است.

در این نسخه کاربران در هنگام ضبط پیام‌های صوتی تجربه جدیدی خواهند داشت. کاربران نه تنها می‌توانند شکل موج را در هنگام ضبط صدا ببینند، بلکه امکان توقف این فرایند و گوش دادن به آن پیش از ارسال هم برایشان فراهم شده است. به گفته WABetaInfo، واتس‌اپ در حال توسعه چنین قابلیتی برای کاربران iOS است.

در صورتی که کاربران در هنگام استفاده از واتس‌اپ دسکتاپ بتا با مشکلی روبه‌رو شوند، می‌توانند از طریق تنظیمات و ارتباط با ما، چنین موضوعی را گزارش کنند. افراد باید یک اسکرین‌شات برای تیم توسعه‌دهنده بفرستند تا این تیم متوجه باگ موجود در برنامه شود.

واتس‌اپ در کنار انتشار واتس‌اپ دسکتاپ بتا، می‌خواهد در آینده نزدیک برنامه‌اش را برای کاربران آیپد هم منتشر کند. علاوه بر این، باید منتظر قابلیت استفاده از یک اکانت در چندین دستگاه هم باشیم. با این ویژگی کاربران برای استفاده از واتس‌اپ روی پلتفرم‌های مختلف دیگر نیازی به اتصال گوشی خود به اینترنت نخواهند داشت.

مدت‌هاست واتس‌اپ روی چنین قابلیتی کار می‌کند و حتی در اختیار کاربران نسخه بتا هم قرار گرفته، اما هنوز نمی‌دانیم چه زمانی این ویژگی به صورت پایدار برای تمام کاربران منتشر می‌شود. شاید تا پیش از پایان ۲۰۲۱ بتوان چنین قابلیتی را تجربه کرد.

برای دانلود واتس‌اپ بتا برای ویندوز روی این لینک و برای مک او اس روی این لینک کلیک کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hector_k2
    hector_k2 | ۱ شهریور ۱۴۰۰

    به نظرم اینکه ما بتونیم شکل موج رو هنگام ضبط صدا ببیننیم یه انقلابه !! فکر نکنم هیچ مسنجری بتونه همچین فیچر خفنی رو داشته باشه !!

مطالب پیشنهادی