ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

پشتیبانی شیائومی 11T پرو از شارژ سریع ۱۲۰ واتی تایید شد

شیائومی ۱۵ سپتامبر مصادف با ۲۴ شهریور رویدادی جهانی برگزار می‌کند تا از چند محصول جدید پرده بردارد. اکنون تبلیغی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که معرفی شیائومی 11T پرو با فناوری شارژ سریع ۱۲۰ ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

شیائومی ۱۵ سپتامبر مصادف با ۲۴ شهریور رویدادی جهانی برگزار می‌کند تا از چند محصول جدید پرده بردارد. اکنون تبلیغی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که معرفی شیائومی 11T پرو با فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی را تایید می‌کند.

پیش‌تر در گزارش‌ها احتمال داده شده بود که مراسم ۲۴ شهریور میزبان سری می پد ۵ و 11T باشد. اگرچه هنوز اطلاعاتی در تایید می پد ۵ منتشر نشده، اما شیائومی تبلیغ کوتاهی را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته که عرضه 11T پرو را تایید می‌کند. این تبلیغ نشان می‌دهد که 11T از فناوری هایپرشارژ ۱۲۰ واتی بهره می‌برد.

البته این تبلیغ در حال حاضر روی هیچ کدام از صفحات اجتماعی شیائومی قابل مشاهده نیست و به نظر می‌رسد که این شرکت آن را پاک کرده. با این حال، کاربران نسخه‌ای از این تبلیغ را ذخیره کرده‌اند و شما هم می‌توانید در پایین آن را ببینید.

طبق گزارش‌ها، شیائومی 11T و 11T پرو از پنل OLED با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده می‌کنند. هر دو دستگاه احتمالا به چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ مجهز می‌شوند اما در برخی شایعات به وجود اسنپدراگون ۸۸۸ روی این دستگاه‌ها اشاره شده است.

انتظار می‌رود شیائومی 11T دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و 11T پرو دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته باشد. هر دو گوشی احتمالا در پیکربندی‌های ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی و ۸ + ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شوند. سری 11T احتمالا انرژی خود را از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌گیرند که از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهند کرد.

طراحی ظاهری هر دو گوشی باید یکسان باشد و احتمالا این محصولات را در سه رنگ آبی، خاکستری و سفید خواهیم دید. چند وقت پیش اولین رندرهای این محصولات منتشر شده بود. طبق اطلاعات یک خرده‌فروشی اروپایی، شیائومی 11T در نسخه ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۸۷۱ دلار و در نسخه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۹۰۸ دلار راهی بازار می‌شود. شیائومی 11T پرو هم در نسخه‌های مشابه به ترتیب با قیمت ۱۰۴۲ و ۱۰۷۹ دلار به بازار می‌آید، هرچند انتظار می‌رود قیمت آن‌ها در بازار جهانی کمتر باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • محمد نرگسی
    محمد نرگسی | ۱۵ شهریور ۱۴۰۰

    اختلاف 170 دلاری نسخه پرو فکر نکنم فقط مربوط به دوربین باشه قطعا نسخه پرو از پردازنده sd888 استفاده خواهد کرد اینجوری منطقی تره

مطالب پیشنهادی