ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ از کارت‌های حافظه جدید Pro Plus و Evo Plus رونمایی کرد

سامسونگ از مجموعه کارت‌های حافظه microSD و SD سری Pro Plus و Evo Plus 2021 در ظرفیت‌های متنوع رونمایی کرد که از کیفیت بالاتری نسبت به نمونه‌های قبلی برخوردار هستند. این کارت‌های حافظه جدید با هدف استفاده ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

سامسونگ از مجموعه کارت‌های حافظه microSD و SD سری Pro Plus و Evo Plus 2021 در ظرفیت‌های متنوع رونمایی کرد که از کیفیت بالاتری نسبت به نمونه‌های قبلی برخوردار هستند.

این کارت‌های حافظه جدید با هدف استفاده توسط کاربران برای کارهای روزمره و عمومی،‌ تولیدکنندگان محتوا، عکاسان و فیلمبرداران حرفه‌ای به بازار عرضه می‌شوند و می‌توانند برای ذخیره ویدیوهای با کیفیت بالا در گوشی‌های هوشمند، ‌دوربین‌های فیلمبرداری، پهپادها و سایر دستگاه‌ها به کار برده شوند.

کارت‌های حافظه سری Pro Plus و Evo Plus 2021 با شش لایه عایق محافظتی، نسبت به نسل قبل دارای دو لایه محافظتی اضافه هستند که می‌توانند از آنها در برابر اشعه ایکس، فرسوده شدن، نفوذ آب، ضربه مغناطیسی و درجه حرارت شدید محافظت کند. سامسونگ برای محصولات جدید خود ۱۰ سال ضمانت در نظر گرفته است.

کارت‌های microSD پرو پلاس با ظرفیت‌های ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و سرعت خواندن و نوشتن تا ۱۲۰ و ۱۶۰ مگابایت بر ثانیه در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. کارت‌های Evo Plus نیز با سرعت خواندن متوسط تا ۱۳۰ مگابایت بر ثانیه عرضه می‌شوند. این سرعت انتقال در حدود ۱.۳ برابر بیشتر از مدل‌های قبلی است. این کارت‌‌ها در ظرفیت‌های ۶۴، ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت روانه بازار می‌شوند.

همراه کارت حافظه، مبدل SD نیز در جعبه محصول قرار داده شده تا کاربران بتوانند از آن در طیف وسیعی از دستگاه‌ها استفاده کنند. انتظار می‌رود کارت‌های microSD از ماه آینده با قیمت پایه ۱۸.۹۹ دلار به بازار عرضه شوند.

گفتنی است کارت‌های Pro Plus و EVO Plus SD از سرعت خواندن و نوشتن مشابه نسخه‌های microSD بهره می‌برند و در طیف وسیعی از دستگاه‌ها مانند دوربین‌های بدون آینه و کامپکت، DSLRها، کامپیوترهای شخصی و دوربین‌های فیلمبرداری قابل استفاده هستند.

این کارت‌های حافظه هچنین در کلاس سرعت V30 برای ویدیوی 4K UHD طراحی شده‌اند. کارت‌های Evo Plus SD با ظرفیت‌های ۳۲ تا ۲۵۶ گیگابایت و کارت‌های پرو پلاس با ظرفیت ۳۲ تا ۵۱۲ گیگابایت با قیمت پایه ۸.۹۹ دلار به بازار عرضه می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی