ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

راهنمای خرید آنلاین: لوازم التحریر مورد نیازمان را از کدام سایت‌ها بخریم؟

بوی ماه مهر چند صباحی است که به مشام می‌رسد و سال تحصیلی جدید برای دانشجویان و دانش‌آموزان به زودی آغاز می‌شود. صف‌های طولانی و معطلی چند ساعته یکی از خاطرات همیشگی آن‌هایی است که ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۶:۳۰

بوی ماه مهر چند صباحی است که به مشام می‌رسد و سال تحصیلی جدید برای دانشجویان و دانش‌آموزان به زودی آغاز می‌شود. صف‌های طولانی و معطلی چند ساعته یکی از خاطرات همیشگی آن‌هایی است که اواخر شهریور برای خرید دفتر و خودکار دست به کار می‌شدند.

اما در یکی دو سال اخیر با توجه به شیوع کرونا و اقبال عمومی به خرید آنلاین، دیگر نیازی به مراجعه حضوری برای خرید لوازم التحریر و نوشت‌افزار نیست. از همین روی بهترین سایت‌هایی که می‌توانند نیاز شما در این زمینه را پوشش دهند به شما معرفی می‌کنیم. با توجه به این که اکثر این فروشگاه‌های اینترنتی، سفارشات را با پست ارسال کرده و میانگین بین 3 تا 5 روز پس از خرید، محصولات به دست‌تان می‌رسد باید سریع‌تر دست بجنبانید تا اول مهر را با لوازم التحریر جدید خود آغاز کنید.

دیجی‌کالا

دیجی‌کالا طی چند سال اخیر آن قدر بزرگ و فراگیر شده است که برای خرید آنلاین بسیاری از محصولات تبدیل به اولین گزینه افراد شده است.

این فروشگاه اینترنتی محصولات متنوعی در زمینه ابزار نقاشی، طراحی، کیف و جامدادی، نوشت افزار، میز تحریر، دفتر و کاغذ، کتب کمک درسی و ... دارد تا به خوبی پاسخ‌گوی نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان باشد. این نیازها صرفا به لوازم التحریر ختم نشده و می‌توانید تنقلات و خوراکی برای زنگ تفریح، پوشاک، ماسک و ... را از این فروشگاه آنلاین تهیه کنید.

سرویس دیجی‌پلاس برای خرید اقساطی، تخفیف و قرعه‌کشی ویژه دیجی‌کالا برای خریداران در جشنواره «به مدرسه برمی‌گردیم» از دیگر مزایای خرید از این سایت است.

پس از ثبت سفارش، اگر در یکی از شهرهای اکسپرس باشید، امکان انتخاب بازه زمانی برای تحویل محصول‌تان دارید در غیر این صورت سفارش شما از طریق پست طی ۴ روز کاری تحویل می‌شود و برای بسیاری از محصولات امکان پرداخت در محل وجود دارد. هزینه ارسال برای خریدهای بالای ۳۰۰هزار تومان نیز رایگان است.

آن طور که دیجی‌کالا می‌گوید این امکان در اختیار مشتریانش قرار گرفته تا در صورت پشیمانی از خرید محصول، حداکثر تا ۷ روز انصراف خود را به واحد خدمات اعلام کنند و آن را بازپس بفرستند، البته به این شرط که محصول پلمپ بوده و از آن استفاده نشده باشد.

اسنپ‌شاپ

سوپراپلیکیشن اسنپ از سال گذشته سرویس «اسنپ شاپ» را در اختیار کاربران خود قرار داده تا از فروشگاه‌های معتبر شهر خرید و سفارش خود را در کمتر از 2 ساعت تحویل بگیرند. در حال حاضر این سرویس در تهران، مشهد، اصفهان و شیراز در دسترس است. نسخه وب اسنپ‌شاپ هنوز رابط کاربری خوبی ندارد از همین روی به شما پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده از این سرویس به سراغ سوپر اپ اسنپ روی گوشی‌تان بروید.

رئیس هیئت مدیره اسنپ‌فود چندی پیش در مصاحبه با دیجیاتو اعلام کرده بود اولویت اسنپ‌شاپ برای تیم آن‌ها کاهش یافته از همین روی تنها با مجموعه‌هایی همکاری کردند که زیرساخت‌های فروش آنلاین را داشته‌اند. به همین خاطر احتمالا با تنوع پایینی از نوشت‌افزار در این اپ رو به رو باشید.

گاج مارکت

گاج که در ابتدا تمرکز خود را روی کنکور و کتاب‌های کمک آموزشی گذاشته بود چند سالی است که به عرضه سایر محصولات در این حوزه همانند دفتر و نوشت‌افزار روی آورده است.

لوازم التحریر، نوشت افزار، لوازم اداری، دفتر و کاعذ، کتب کمک درسی، عمومی، کتب دانشگاهی و بازی و محتواهای آموزشی از جمله محصولات این فروشگاه اینترنتی است که در دو نسخه وب و اپلیکیشن در دسترس کاربران است.

هزینه ارسال براساس آدرس و نحوه ارسال محاسبه می‌شود. با ارسال سریع بین 2 تا 3 روز کاری سفارش شما تحویل شده و هزینه آن برای شهرستان‌ها چیزی حدود 30 هزار تومان است. با انتخاب پست پیشتاز نیز سفارش‌تان بین 3 تا 5 روز کاری رسیده و مبلغ آن حدود 15 هزار تومان است. هزینه ارسال برای تهرانی‌ها نیز 17هزار تومان است و حداکثر تا 24 ساعت به دست خریداران می‌رسد. برخلاف سایر فروشگاه‌های اینترنتی، خبری از ارسال رایگان برای اولین خرید یا بیشتر از مبلغی خاص نیست. همچنین امکان پرداخت در محل وجود ندارد.

اگر کالای خریداری شده معیوب باشد یا از نظر ظاهر یا مشخصات با اطلاعات مندرج در سایت مغایرت داشته باشد، حداکثر ظرف مدت 24 ساعت پس از دریافت سفارش بایستی به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید در غیر این صورت امکان مرجوعی وجود ندارد. همچنین اگر پلمپ کالا باز نشده باشد و به هر دلیلی قصد عودت کالا را داشته باشید، ظرف مدت 7 روز می‌توانید آن را بازپس بفرستید. لازم به ذکر است لوح‌های فشرده آموزشی،صوتی و نرم‌افزارهای رایانه‌ای جزو کالاهای قابل مرجوعی نمی‌باشند.

 پاپکو ایران

پاپکو یکی از مطرح‌ترین برندهای حوزه نوشت افزار و لوازم التحریر در ایران است که فروشگاه‌های فیزیکی در سراسر کشور دارد. همچنین این برند در وبسایت خود اقدام به عرضه اینترنتی محصولاتش کرده است تا آن‌ها که علاقمند به خرید اینترنتی هستند بتوانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را تهیه کنند.

خرید آنلاین لوازم التحریر

این فروشگاه در دسته بندی خود انواع لوازم تحریر، دفتر یادداشت، کاغذ و برگه، جامدادی، خودکار رنگی، دفتر کلاسور، زونکن و کلاسور، اکسپندینگ و کلیربوک، پوشه و پاکت، زیر دستی، آلبوم، کیف و کوله پشتی، جعبه بایگانی و ست محصول‌ها را دارد.

یکی از امکانات جالب توجه این فروشگاه اینترنتی، راهنمای خرید است که از طریق بلاگ پاپکو در اختیار کاربران قرار گرفته  و آن‌ها برای خرید لوازم التحریر براساس پایه تحصیلی، قیمت و اقتصادی بودن و ... راهنمایی می‌کند.

سفارش‌های شهرستان‌ها با پست پیشتاز ارسال شده که بین 3 تا 5 روز کاری زمان می‌برد و هزینه آن چیزی حدود 10 هزار تومان است البته بنابرشهرهای مختلف، متفاوت است. اما برای خریدهای بالای 150هزار تومان، سفارش شما رایگان ارسال خواهد شد. لازم به ذکر است که پرداخت در محل تنها برای خریداران تهرانی میسر است.

ارجاع کالا تا حداکثر 7 روز کاری ممکن بوده و بایستی از طریق پنل کاربری خود آن را به تیم پشتیبانی اطلاع دهید.

این فروشگاه، با هدف تداوم بخشیدن به تجربه خرید کاربرانش، سرویس باشگاه مشتریان را ارائه کرده است که با ثبت نام در آن و هر خرید، می‌توانید امتیاز جمع کرده و از پیشنهادها و جوایز پاپکو بهره‌مند شوید.

مدیسه

مدیسه یکی دیگر از فروشگاه‌های اینترنتی عرضه محصولات لوازم التحریر است که بیشتر با البسه و پوشاک در میان کاربران شناخته می‌شود.

خرید آنلاین لوازم التحریر

از این فروشگاه اینترنتی می‌توانید پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم خانه و سوپر مارکت تهیه کنید. لوازم التحریر نیز زیر مجموعه دسته بندی سوپرمارکت در این فروشگاه است.

مدیسه می‌گوید کالاهای عرضه شده در این سایت توسط یک تیم مورد بررسی قرار گرفته و طبق آن، ویژگی‌های محصولات ثبت شده است تا خریداران از هر آنچه در سایت در رابطه با کالاها مشاهده می‌کنند، اطمینان حاصل نمایند.

کالاهای مشتریان در تهران حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری پس از ثبت سفارش در دو بازه ۹:۰۰ الی ۱۵:۰۰ و در شهرستان‌ها حداکثر تا 72 ساعت و براساس بازه زمانی انتخاب شده توسط کاربر به دست خریدار می‌رسد. هزینه ارسال برای سفارش‌های بالای ۲۰۰ هزار تومان رایگان است.

مدیسه ضمانت هفت روز تعویض و یا برگشت برای مشتریان خود در نظر گرفته است. بازگشت کالاهایی که در صفحه مشخصات آن‌ها برچسب «هفت روز فرصت بازگشت» قرار گرفته، بدون هیچ نوع سوالی پذیرفته خواهد‌شد البته به شرط رعایت کردن نکاتی که آن را در وبسایت خود توضیح داده‌اند.

تحریر فروش

تحریر فروش با بیش از 1500 محصول متنوع، دسته بندی گسترده‌ای را در اختیار مشتریانش قرار داده است که از جمله آن‌ها می‌توان به گواش، پاستل، بوم نقاشی، رنگ روغن، لوازم نقشه کشی، ماشین حساب، تخته وایت برد، قلم مو نقاشی، تجهیزات جانبی اداری و کامپیوتر و… اشاره کرد.

خرید آنلاین لوازم التحریر

در سایت بخشی به نام تخفیفی‌ها وجود دارد که می‌توانید با انتخاب آن، محصولات دارای تخفیف را مشاهده کنید.

ارسال محصولات برای شهر تهران بجز کالاهای سنگین مانند کاغذ بصورت پیک موتوری و با هماهنگی قبلی با خریدار صورت میگیرد. برای شهرستان‌ها نیز سه روش تیپاکس، باربری و پست وجود دارد تا به مردم سراسر کشور خدمات دهی مناسبی داشته باشند. لازم به ذکر است هزینه ارسال در فاکتور محاسبه نشده و هنگام تحویل بایستی پرداخت شود.

در صورت عدم بازگشایی پلمب سفارشات دریافتی، ظرف 7 روز مهلت ارجاع کالاهای خریداری شده را دارید. در صورت مغایرت سفارش‌های دریافتی نیز بایستی با پشتیبانی آن‌ها هماهنگ کنید.

این فروشگاه در دو نسخه وب و اپلیکیشن اندرویدی در دسترس است.

آرتی‌کالا

این فروشگاه اینترنتی را بیشتر به عنوان فروشنده اسباب‌بازی می‌شناسند اما در زمینه ارائه لوازم التحریر نیز فعال است. اگرچه به نسبت سایر فروشگاه‌های معرفی شده، تنوع محصولات کمتری در این زمینه دارد.

خرید آنلاین لوازم التحریر

فروشگاه اصلی این سایت در مشهد بوده و محصولاتش را از این شهر برای خریداران در سراسر کشور ارسال می‌کند.

فروشگاه آرتی‌کالا با گستره‌ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ سنی، محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می‌کند که برای خرید بالای ۲۵۰ هزار تومان، رایگان است.

انصراف از خرید و درخواست مرجوعی نیز برای برخی از کالاهای این فروشگاه وجود دارد که می‌توانید از سایت‌شان نسبت به شرایط آن، اطلاعات لازم را کسب کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی