ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

آفرود در سکوت: ریوین R1T و R1S با برد حرکتی 500 کیلومتری روانه بازار می‌شوند

ریوین، شرکت آمریکایی تولید کننده خودروهای برقی پیکاپ و شاسی بلند که دو محصول جدید آن یعنی ریوین R1T و R1S به زودی روانه بازار خواهند شد. تست EPA آمریکا(مشخص شدن میزان مصرف انرژی، برد ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

ریوین، شرکت آمریکایی تولید کننده خودروهای برقی پیکاپ و شاسی بلند که دو محصول جدید آن یعنی ریوین R1T و R1S به زودی روانه بازار خواهند شد. تست EPA آمریکا(مشخص شدن میزان مصرف انرژی، برد حرکتی و..) را پشت سر گذاشته‌اند.

ریوین R1T با حداکثر برد حرکتی 505 کیلومتر با یک بار شارژ کامل و ریوین R1S با حداکثر برد حرکتی 508 کیلومتر بر اساس تست EPA روانه بازار خواهند شد.

انتظار می‌رود که بسته باتری به کار رفته در این دو محصول برابر با 150 KWh خواهد بود.

هر دو محصول با وجود رینگ 21 اینچی معمولی این اعداد را به ثبت رساندند و در صورت استفاده از رینگ های با ابعاد کوچک تر احتمالا برد حرکتی بیشتری را نیز ثبت کنند.

 میانگین مصرف انرژی برابر با 299 Wh به ازای هر کیلومتر است.

ریویان اعلام کرده است که در صورت استفاده از رینگ های 20 اینچی همه جا رو موسوم به «All-Terrain» برد حرکتی در حدود 10 تا 15 درصد کاهش پیدا می‌کند. همچنین رینگ های 22 اینچی اسپرت نیز 5 تا 10 درصد از برد حرکتی را کاهش می‌دهند.

ریوین قصد دارد در سال 2022 میلادی مدل با برد حرکتی بیش از 645 کیلومتری را نیز به بازار عرضه کند.

انتظار می‌رود که مدل R1T با قیمت پایه 67.500 دلار و مدل R1S با قیمت پایه 70 هزار دلار روانه بازار شود که قیمت به نسبت مناسبی برای یک برند تازه کار با محصولات نیمه لوکس است.

انتظار می‌رود که در آینده نزدیک خودروسازان سنتی آمریکایی نیز به این بخش از بازار بپیوندند تا کلاس خودروهای پیکاپ و شاسی بلند سایز بزرگ آمریکایی تکمیل شود. در حال حاضر فورد F150 Lightning دیگر پیکاپ برقی آمریکایی است.

پیکاپ R1T از 4 موتور الکتریکی 2 موتور بر روی هر محور نیرو می‌گیرد که حداکثر قدرتی برابر با 835 اسب بخار و حداکثر گشتاوری برابر با 1231 نیوتن متر تولید می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی