ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

موتورولا موتو E20 با سیستم عامل اندروید گو و قیمت ۹۹ یورو معرفی شد

شرکت موتورولا در سکوت خبری از گوشی موتو E20 رونمایی کرد. این محصول یک نمایشگر ۶.۵ اینچی مکس ویژن دارد و اندروید ۱۱ گو را اجرا می‌کند. گوشی جدید موتورولا از ۲ گیگابایت رم و ...

حامد کولیوند
نوشته شده توسط حامد کولیوند | ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۱۵

شرکت موتورولا در سکوت خبری از گوشی موتو E20 رونمایی کرد. این محصول یک نمایشگر ۶.۵ اینچی مکس ویژن دارد و اندروید ۱۱ گو را اجرا می‌کند. گوشی جدید موتورولا از ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برخوردار است و کاربران در کشورهای آمریکای لاتین، اروپا و خاورمیانه می‌توانند آن را با قیمت ۹۹ یورو تهیه کنند.

این گوشی از یک صفحه نمایش ۶.۵ اینچی اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و یک بریدگی در بالای نمایشگر میزبان دوربین سلفی است. صفحه نمایش IPS این دستگاه نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد و از نرخ رفرش ریت ۶۰ هرتز بهره می‌برد.

روی پنل پشتی این گوشی هوشمند موتورولا شاهد قرارگیری دوربین اصلی دوگانه هستیم که چینش عمودی دارند و زیر آن‌ها یک فلاش LED قرار گرفته است. دوربین اصلی این دستگاه ۱۳ مگاپیکسلی است که توسط یک دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی همراهی می‌شود. دوربین سلفی موتو E20 نیز ۵ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 است.

قلب تپنده این گوشی هوشمند تراشه T606 با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتز است. این تراشه با ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عملکرد متوسطی خواهد داشت. اندروید ۱۱ گو روی موتو E20 نصب شده و یک باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعت انرژی موردنیاز این گوشی را تامین می‌کند. باتری گوشی از شارژ ۱۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

موتو E20 از فناوری ۴G پشتیبانی می‌کند و برای امنیت بیشتر نیز سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی‌اش قرار گرفته است.

قیمت این محصول برابر ۹۹ یورو است و به‌زودی علاوه بر برزیل، برای سایر بازارها نیز عرضه خواهد شد. گوشی جدید موتورولا در برزیل فقط با دورنگ مشکی و سبز در دسترس خواهد بود، با این حال شاید کاربران در بازار دیگر کشورها به رنگ‌های بیشتری نیز دسترسی پیدا کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی