ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای مشخصات کامل و قیمت سری شیائومی ۱۱ تی پیش از معرفی رسمی

شیائومی امروز در مراسمی از گوشی‌های سری 11T و همچنین نسخه جدید ۱۱ لایت با نام شیائومی 11 لایت NE 5G رونمایی خواهد کرد. حالا چند ساعت مانده به برگزاری این رویداد، مشخصات فنی کامل ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

شیائومی امروز در مراسمی از گوشی‌های سری 11T و همچنین نسخه جدید ۱۱ لایت با نام شیائومی 11 لایت NE 5G رونمایی خواهد کرد. حالا چند ساعت مانده به برگزاری این رویداد، مشخصات فنی کامل و قیمت گوشی‌های سری شیائومی ۱۱ تی به اینترنت راه پیدا کرده‌اند.

طبق گزارشی جدید، تفاوت طراحی میان نسخه استاندارد و پرو وجود نخواهد داشت و هردوی آن‌ها از طراحی مشابه بهره می‌برند. بنابراین طبق ادعای منبع این گزارش، زمانی که این دستگاه‌ها در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند، امکان تشخیص مدل‌ آن‌ها وجود نخواهد داشت. البته برای بررسی چنین موضوعی باید تا معرفی رسمی آن‌ها صبر کنیم.

شیائومی ۱۱ تی و 11 تی پرو به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد مجهز می‌شوند که در مرکز بخش بالایی آن یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی قرار می‌گیرد. روی پنل پشتی این دستگاه‌ها با تعداد دوربین‌های یکسانی روبه‌رو می‌شویم و ظاهرا مشخصات آن‌ها تفاوتی با یکدیگر ندارند.

در همین راستا باید منتظر دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی باشیم. همچنین کاربران برای ثبت تصاویر سلفی و مکالمات ویدیویی به یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی دسترسی پیدا می‌کنند.

شیائومی 11T و 11T پرو در نسخه‌های مجهز به ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شوند و هردوی آن‌ها ۸ گیگابایت رم دارند. با وجود چنین موضوعی، تراشه مورد استفاده در آن‌ها متفاوت است. شیائومی نسخه استاندارد را به چیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ مجهز می‌کند، اما برای مدل پرو آن تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ را درنظر می‌گیرد.

هردوی این محصولات از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برند، اما مدل پرو سرعت شارژ بالاتری یعنی ۱۲۰ واتی را در اختیار کاربران قرار می‌هد. این گوشی‌های هوشمند از بلوتوث ۵.۲ و وای فای ۶ پشتیبانی می‌کنند.

در نهایت به قیمت شیائومی 11 تی و ۱۱ تی پرو می‌رسیم. قیمت نسخه استاندارد با ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی به ترتیب به ۴۹۹.۹۹ و ۵۹۹.۹۹ یورو می‌رسد. این قیمت‌ها برای مدل پرو به ترتیب برابر ۶۴۹.۹۹ و ۶۹۹.۹۹ یورو است. این محصولات در رنگ‌های خاکستری، آبی و سفید روانه بازار می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی