ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تعداد دستگا‌ه‌های مجهز به سیستم عامل هارمونی ۲ از مرز ۱۰۰ میلیون گذشت

تعداد دستگاه‌هایی که سیستم عامل هارمونی را نصب کرده‌اند، روند افزایشی و رو به رشد سریعی دارد و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه سیستم عامل اختصاصی هواوی را دریافت کرده‌اند. سیستم عامل ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

تعداد دستگاه‌هایی که سیستم عامل هارمونی را نصب کرده‌اند، روند افزایشی و رو به رشد سریعی دارد و در حال حاضر بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه سیستم عامل اختصاصی هواوی را دریافت کرده‌اند.

سیستم عامل هارمونی ۲ هواوی اواسط خرداد ماه معرفی شد و طی این مدت کاربران دستگاه‌هایی که قبلا سیستم عامل اندروید را اجرا می‌کردند،‌ تصمیم گرفته‌اند از سیستم عامل هارمونی استفاده کنند. در حال حاضر هواوی آپدیت نسخه ششم بتا را منتشر کرده است و با بروزرسانی‌های اخیر تعداد کاربران آن به شدت افزایش پیدا کرده است.

آمار ۱۰۰ میلیون کاربر هارمونی در حالی منتشر می‌شود که در حدود کمتر از دو هفته قبل تعداد دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل هارمونی ۲ رکورد ۷۰ میلیون دستگاه را ثبت کرده بود و حالا در بازه زمانی کوتاهی توانسته رکورد بعدی را ثبت کند.

از زمانی که هواوی سیستم عامل اختصاصی خود یعنی هارمونی را در سال ۲۰۱۹ معرفی کرد، به توسعه آن ادامه داده است و روند آپدیت آن ادامه داشته است. از خردادماه که هواوی هارمونی ۲.۰  را معرفی کرد و آن را در دسترس بسیاری از دستگاه‌های خود قرار داد، زمان زیادی نمی‌گذرد و علاوه بر این، هواوی در نظر دارد سیستم عامل هارمونی ۲.۰ را در دسترس تمام گوشی‌های موبایل خود قرار دهد.

تاکنون سیستم عامل هارمونی ۲ روی ۱۰۶ مدل گوشی هوشمند و تبلت برند هواوی و آنر نصب شده و تعداد آن در حال افزایش است. هواوی با وجود تحریم‌های سنگین اعمال شده از سوی ایالات متحده، در توسعه سیستم عامل اختصاصی خود یعنی هارمونی پیشرفت چشمگیری داشته است.

در نظر داشته باشید که آمار ۱۰۰ میلیون دستگاه برای موبایل‌ها و تبلت‌هایی است که از سیستم عامل اندروید به هارمونی ۲ دستگاه خود را آپدیت کرده‌اند و این آمار شامل دستگاه‌هایی که با سیستم عامل اختصاصی هواوی به بازار عرضه می‌شوند،‌ نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی