ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: ۱۰ اپلیکیشن برای آمادگی شرکت در آزمون‌های آیلتس و تافل

مدارک آزمون‌های زبان از جمله مهم‌ترین موارد مورد نیاز برای مهاجرت، ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دیگر کشورها و سایر مسائل حقوقی برون مرزی هستند. در همین راستا تعداد زیادی اپلیکیشن IELTS و TOEFL برای آماده‌سازی ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

مدارک آزمون‌های زبان از جمله مهم‌ترین موارد مورد نیاز برای مهاجرت، ادامه تحصیل در دانشگاه‌های دیگر کشورها و سایر مسائل حقوقی برون مرزی هستند. در همین راستا تعداد زیادی اپلیکیشن IELTS و TOEFL برای آماده‌سازی زبان آموزان جهت شرکت در امتحانات طراحی و منتشر شده‌اند.

اگرچه منابع مختلفی مانند کلاس‌های حضوری و مجازی، کتب و فایل‌های آموزشی جهت آمادگی برای آزمون‌های زبان در دسترس قرار دارند؛ اما یک اپلیکیشن IELTS و TOEFL به لطف تعامل با کاربر می‌تواند مسیر یادگیری را بسیار آسان‌تر کند. همچنین دسترسی مداوم به اپلیکیشن‌ها تنها از طریق گوشی‌های هوشمند موجب شده علاقه‌مندان در هر مکانی با داشتن زمان خالی بتوانند از آموزش‌های مورد نیاز بهره ببرند.

فهرست مطالب

TOEFL Prep & Practice from Magoosh

یکی از توسعه‌دهندگان نام آشنا در زمینه اپلیکیشن‌های آموزش زبان، Magoosh نام دارد که عناوین مختلفی را برای فراگیران منتشر کرده است. اپلیکیشن TOEFL Prep & Practice یکی از ساخته‌های این توسعه‌دهنده است که جزو برترین‌ها در زمینه تافل به شمار می‌رود. درس‌های ویدیویی و سوالات تمرینی از مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه مذکور هستند که موجب شده تا هزاران کاربر بتوانند به کمک آن‌ها، خود را برای امتحان آماده کنند.

TOEFL Prep & Practice from Magoosh

TOEFL Prep & Practice from Magoosh

سازنده: Magoosh قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۲۵ و ۱۶ مگابایت زبان:

TOEFL preparation app

برنامه TOEFL preparation یکی دیگر از عناوین مرتبط با تافل است که روی افزایش سطح واژگان کاربران تمرکز دارد. افراد می‌توانند به کمک این اپلیکیشن، کلمات مورد نیاز برای کسب بالاترین نمره در آزمون را فرا بگیرند. طبق ادعای سازنده، تکنیک مورد استفاده در اپ می‌تواند حدود ۳۰۰۰ کلمه جدید در ماه را به افراد آموزش دهد که بیشترین استفاده را در آزمون تافل دارند. تلفظ بومی کلمات نیز درون برنامه قرار گرفته تا کاربران بتوانند با نحوه صحیح قرائت آن‌ها نیز آشنا شوند.

	 TOEFL preparation app. English Vocabulary Builder

TOEFL preparation app. English Vocabulary Builder

سازنده: Smart learning solutions قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۴۰ مگابایت زبان:

TOEFL English Vocabulary Cards

اپلیکیشن TOEFL English Vocabulary Cards همان طور که از نامش مشخص است، اقدام به آموزش کلمات از طریق فلش کارت به کاربران می‌کند. این عنوان نیز یکی دیگر از محصولات Magoosh است و حاوی ۶۰۰ کلمه ضروری و مهم جهت شرکت در آزمون تافل می‌شود. تمامی واژگان همراه با معنی و مثال آن‌ها در جمله فراهم شده‌اند.

TOEFL English Vocabulary Cards

TOEFL English Vocabulary Cards

سازنده: Magoosh قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۲۲ و ۱۳ مگابایت زبان:

TOEFL Test Pro 2020

برنامه TOEFL Test Pro 2020 عنوانی جامع برای آمادگی پیش از آزمون است که موارد مختلفی مانند سوالات تمرینی، فلش کارت‌ها و گزارش نمرات همراه با جزئیات را درون خود جای داده است. تعداد سوالات موجود در اپ به بیش از ۳۰۰۰ مورد می‌رسد و پاسخگویی به آن‌ها می‌تواند گزارشی کامل از نقاط ضعف و قوت کاربر را به همراه داشته باشد. تقویم روزانه و پشتیبانی از حالت آفلاین از دیگر قابلیت‌های برنامه مذکور به شمار می‌روند.

	 Practice for TOEFL® Test Pro 2020

Practice for TOEFL® Test Pro 2020

سازنده: Estudyme Studio قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۳ و ۳۶ مگابایت زبان:

GRE®, TOEFL®, Test 2020 by Top Learners

اپلیکیشن GRE®, TOEFL®, Test 2020 by Top Learners یکی دیگر از عناوین محبوب برای آمادگی پیش از آزمون تافل است که جنبه‌های مختلفی از جمله مکالمه و نگارش را پوشش می‌دهد. کاربران می‌توانند با ضبط کردن صوت، اقدام به پاسخگویی به سوالات کنند یا با گوش دادن به سخنرانی‌ها، مهارت‌های شنیداری خود را تقویت کنند. سوالات چند جوابی یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این برنامه محسوب می‌شوند که از رابط کاربری چشم‌نوازی هم بهره می‌برد.

	 GRE®, TOEFL®, Test 2020 by Top Learners

GRE®, TOEFL®, Test 2020 by Top Learners

سازنده: Top Learners قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۲۰ مگابایت زبان:

IELTS Exam Preparation: Vocabulary Flashcards

شرکت Magoosh تنها روی ساخت اپلیکیشن‌های مرتبط با تافل تمرکز ندارد و برای آزمون‌های مختلف دیگر از جمله IELTS و GRE نیز عناوینی منتشر کرده است. برنامه IELTS flashcards نیز روی آموزش واژگان مورد نیاز برای این امتحان به ترتیب میزان سختی متکی است. سرعت عمل یادگیری واژگان جدید بستگی به میزان وقت خالی کاربر و سطح یادگیری وی دارد. راهنمای مطالعه و همچنین ارجاع به سایر منابع آموزشی، از دیگر نکات مثبت اپ محسوب می‌شوند.

	 IELTS Exam Preparation: Vocabulary Flashcards

IELTS Exam Preparation: Vocabulary Flashcards

سازنده: Magoosh قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۰ و ۱۳ مگابایت زبان:

IELTS Prep App

اپلیکیشن IELTS Prep توسط کنسول بریتانیا منتشر شده است و سازندگان آن در طراحی تست‌های آزمون نیز دست دارند. هدف برنامه، ارائه راهنمایی جامع برای آمادگی پیش از آزمون است و سوالات متعددی برای هر بخش را فراهم می‌کند. استفاده از اپ بسیار آسان است و تمرین‌های قواعد آن می‌تواند در کاهش نرخ خطای فراگیران، تاثیر چشمگیری داشته باشد. برخی از قابلیت‌ها مانند IELTS Word Power و Words Ready موجب شده است تا میزان تعامل کاربر با اپلیکیشن به شدت افزایش پیدا کند و روند یادگیری از حالت خشک خارج شود. 

IELTS Prep App - takeielts.org

IELTS Prep App - takeielts.org

سازنده: British Council قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۵۶ و ۱۳۷ مگابایت زبان:

IELTS Exam Preparation, Lessons & Study Guide

برنامه‌ای دیگر از Magoosh که جزو دسته اپلیکیشن IELTS و TOEFL محسوب می‌شود و شامل ۶۰۰ کلمه ضروری برای آزمون IELTS می‌شود. همچنین نکاتی را برای پاسخگویی آسان‌تر به سوالات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. سایر مهارت‌ها نیز تا سطح قابل قبولی در این اپ پوشش داده شده‌اند. افراد می‌توانند با مرور دوباره سوالات گذشته، به اشتباهات خود پی ببرند و با تکرار مطالب، به یادگیری عمیق‌تر کمک کنند.

	 IELTS Exam Preparation, Lessons & Study Guide

IELTS Exam Preparation, Lessons & Study Guide

سازنده: Magoosh قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۳ و ۱۴ مگابایت زبان:

IELTS Vocabulary and Preparation 

یکی از محبوب‌ترین عناوین در زمینه اپلیکیشن IELTS و TOEFL با امتیاز بسیار بالا از سوی کاربران، IELTS Vocabulary and Preparation است که کلمات مورد نیاز جهت شرکت در آزمون در کنار نکات کلیدی را ارائه می‌کند. قرارگیری واژگان در دسته‌بندی‌های مختلف موجب شده است تا به حافظه سپردن آن‌ها آسان‌تر شود و افراد قادر خواهند بود تا از الگوی دلخواه خود جهت یادگیری استفاده کنند.

IELTS Vocabulary & Preparation

IELTS Vocabulary & Preparation

سازنده: Learning English Free قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۷.۹ مگابایت زبان:

IELTS Practice and IELTS Test

اپلیکیشن IELTS Practice and IELTS Test تعداد زیادی از آزمون‌های تمرینی را برای افزایش سطح آمادگی در اختیار فراگیران قرار می‌دهد. بانک سوال بسیار غنی از مهم‌ترین ویژگی‌های این برنامه محسوب می‌شود که بیش از ۳۸۰ تست مشابه با آزمون‌های واقعی را درون خود جای داده است. امکان استفاده از آن به صورت آفلاین نیز وجود دارد. ۶۰۰ مقاله، اصطلاحات مختلف و تبدیل متن به صوت از دیگر ویژگی‌های کلیدی عنوان مذکور محسوب می‌شوند که آن را به یکی از بهترین موارد در حوزه خود تبدیل کرده‌اند.

	 IELTS Practice & IELTS Test (Band 9)

IELTS Practice & IELTS Test (Band 9)

سازنده: LT Software - AppForYou قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: ۱۶ مگابایت زبان:

عناوین گفته شده تعدادی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در زمینه اپلیکیشن IELTS و TOEFL محسوب می‌شوند که می‌توانند به شرکت‌کنندگان در آزمون‌ها جهت آمادگی بیشتر کمک کنند. اگر شما هم تجربه استفاده از اپ‌های مشابهی را دارید، بسیار خرسند می‌شویم تا آن را با ما و خوانندگان دیجیاتو در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • nexaen
    nexaen | ۲۵ شهریور ۱۴۰۰

    Listening 7, Reading 7.5, Writing 6.5, Speaking 7, Overall 7
    این نمره های من تو آیلس آکادمیکه.
    چند تا نکته به کسانی که دارن آماده میشن. مقاله زیاد بخونین. چه مقاله ای؟ در یک زمینه ای که بهش علاقه دارین، میخواد ورزشی باشه، میخواد تکنولوژی باشه، میخواد فشن باشه یا علمی یا هرچی که علاقه دارین. البته ترند های روز رو هم دنبال کنین (تکنولوژی) و مقاله هاشون رو بخونین. این باعث میشه هم با روش های مختلف جمله سازی آشنا بشین، هم دایره ی واژگانتون افزایش پیدا کنه و حفظ کردنشون هم براتون راحت تر باشه چون تو یک متنی که درکش میکنین اومده و میفهمین اون واژه چه کاربردی داره، و هم سرعت خوندنتون به مرور افزایش پیدا میکنه. برای شنیداری هم اخبار و برنامه های کودک رو پیشنهاد میدم. چرا؟ چون کمتر از اصطلاحات روزمره استفاده میکنه و گرامر رو بیشتر رعایت میکنن. شما تو امتحان نباید از اصطلاح های روزمره (slang ها) استفاده کنین، به خصوص تو بخش نوشتاری، وگرنه احتمال زیاد نمره تون کم میشه. برای تنوع میتونین از تو یوتیوب تاک شو ها رو هم ببینین (مانند الن یا last night show یا جیمی کیمل یا ....) ولی بیشتر به برنامه های کودک و یا اخبار و یا پادکست ها گوش بدین. فیلم و موسیقی رو پیشنهاد نمیدم.

    • nexaen
      nexaen | ۲۵ شهریور ۱۴۰۰

      واژگان جدید رو در یک دفترچه ای بنویسین و نوع واژه رو هم بنویسین ( مانند noun, verb, adj, adv) که بدونین چه نوعیه. بعد زیرش مترادف هاش رو به انگلیسی بنویسین و براش یک مثال هم بنویسین. روزی چند تا واژه بنویسین و در انتهای شب اونایی که نوشتین رو با صدای خودتون ضبطش کنین و فردا صبح صدای خودتون رو گوش کنین و چند بار تکرار کنین. با اینکار فراموش نمکنین.
      خوندن کتاب های in-use self study کمبریج رو هم به شدت پیشنهاد میدم، از سطح basic بخونین تو هر دو بخش گرامر و vocab. این کتاب ها خیلی ارزشمندند و نکات رو خیلی خوب یاد میدن. در انتها کتاب تست های سال های گذشته ی آیلس رو بگیرین و از روی تست ها تمرین کنین. اینها بعضی از نکات یادگیری درست زبان انگلیسیه.

      • nexaen
        nexaen | ۲۵ شهریور ۱۴۰۰

        من به شخصه وقتم رو سر این اپ ها هدر نمیدم. اینها یه سری واژه های سخت کم استفاده، یا خیلی تخصصی، رو میارن که خیلی از خود انگلیسی زبان ها هم نمیدونن. وقتتون رو سر اینها هدر ندین اگر نمره تون تو بند 6 یا 5 هست.

  • Mohammad Reza Baghban
    Mohammad Reza Baghban | ۳۰ دی ۱۳۹۵

    بنده آیلتس 7 آکادمیک دارم و قسمت عظمش رو به بهبود دامنه لغاتم از طریق Quizlet میدونم، برای حفظ لفت نرم افزار ها باید استفاده کرد چون ابزار های مختلفی رو ارائه میده ولی بعد آخر باید از دانش بدست آمده برای عملی کردن بر روی کتاب های کمبریج استفاده نمود

  • یوسف فرخ پور
    یوسف فرخ پور | ۲۹ دی ۱۳۹۵

    من به شخصه خوندن کتاب رو به استفاده از بیشتر این اپلیکیشن ها ترجیح میدم هرچند حساب اپلیکیشن کاتدار از اینا جداست. اپ ایرانی هم هست که خیلی از لغات پرکاربرد مثه ۵۰۴ و تافل رو توش داره و یوزر اینترفیسشم مینیمال و جالبه

مطالب پیشنهادی