ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

فوجی‌فیلم روی توسعه موبایل تاشو با طراحی وام گرفته از گلکسی زد فولد۳ کار می‌کند

شرکت ژاپنی فوجی‌فیلم که بیشتر به دلیل تولید دوربین‌های دیجیتال و برخی محصولات دیگر مانند چاپگر معروف است، ظاهرا قصد دارد در بازار موبایل تاشو وارد شود و دستگاهی با طراحی موبایل تاشو سامسونگ عرضه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

شرکت ژاپنی فوجی‌فیلم که بیشتر به دلیل تولید دوربین‌های دیجیتال و برخی محصولات دیگر مانند چاپگر معروف است، ظاهرا قصد دارد در بازار موبایل تاشو وارد شود و دستگاهی با طراحی موبایل تاشو سامسونگ عرضه کند.

بر اساس گزارش وب‌سایت «LetsGoDigital» این شرکت ژاپنی پتنت جدیدی را در دفتر ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) تحت عنوان «دستگاه الکترونیکی و رایانه قابل خواندن ناپایدار» به ثبت رسانده است. تصاویر مربوط به این پتنت، گوشی هوشمندی با نمایشگر اصلی بزرگ را نشان می‌دهد که به سمت داخل تا می‌شود و همچنین مانند بسیاری از گوشی‌های تاشو جدید از یک نمایشگر خارجی کوچکتر نیز بهره می‌برد. به عبارت دیگر، طراحی این دستگاه کاملا شبیه به گوشی تاشو گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ است که ماه گذشته معرفی شده بود.

فوجی‌فیلم

دلایل دیگری برای الهام گرفتن فوجی‌فیلم از روی گلکسی زد فولد۳ وجود دارد، زیرا علاوه بر طراحی مشابه، دستگاه مشخص شده در این پتنت از قلم نیز پشتیبانی می‌کند. Technizo Concept بر اساس اطلاعات منتشر شده در این پتنت رندر کامپیوتری از این گوشی طراحی کرده است که ظاهر آن را به خوبی نشان می‌دهد. علاوه بر این، بخش پایینی این دستگاه کاملا برجسته بوده و حاشیه‌های اطراف آن در سه طرف بسیار نازک دیده می‌شود.

در این پتنت و رندر ارائه شده هیچ جزئیاتی درباره پنل پشتی گوشی فوجی‌فیلم نشان داده نمی‌شود، بنابراین اطلاعاتی در مورد تعداد دوربین‌ها و نحوه قرارگیری ماژول دوربین آن وجود ندارد. از طرفی دیگر روی نمایشگر هیچ دوربین سلفی دیده نمی‌شود، بنابراین می‌توان گفت شرکت ژاپنی نیز احتمالا قصد استفاده از فناوری دوربین زیر نمایشگر را داشته باشد. البته تمرکز اصلی پتنت روی نمایشگر و طراحی این گوشی بوده است، بنابراین چنین چیزی را با قطعیت نمی‌توان عنوان کرد.

همچنین در حال حاضر مشخص نیست که فوجی‌فیلم روی طراحی و توسعه این دستگاه و موبایل تاشو خود کار می‌کند. بنابراین باید منتظر ارائه اطلاعات رسمی یا دقیق‌تری از سوی منابع آگاه بازار باشیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی