ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اوپو K9 پرو
تکنولوژی

تصاویر و برخی مشخصات کلیدی اوپو K9 پرو پیش از رونمایی رسمی فاش شد

مشخصات گوشی اوپو K9 پرو در پایگاه داده گیک‌بنچ مشخص شده که چیپست و رم آن را نشان می‌دهد. همچنین تصاویری از این گوشی توسط یک وب‌سایت چینی فاش شده که طراحی آن را به ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

مشخصات گوشی اوپو K9 پرو در پایگاه داده گیک‌بنچ مشخص شده که چیپست و رم آن را نشان می‌دهد. همچنین تصاویری از این گوشی توسط یک وب‌سایت چینی فاش شده که طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد. با این وجودانتظار می‌رود اوپو به زودی از موبایل خود رونمایی کند.

مشخصات گوشی منتسب به اوپو K9 پرو با شماره مدل PEYM00 در سایت بنچمارک گیک‌بنچ ۵ مشاهده شده است. طبق شواهد ارائه شده، این گوشی از پردازنده MT6893Z/CZA شرکت مدیاتک بهره می‌برد که شامل چهار هسته با فرکانس ۲ گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس ۲.۶۰ گیگاهرتز و فرکانس اصلی با سرعت ۳ گیگاهرتز می‌شود. از مشخصات این پردازنده می‌توان نتیجه گرفت که K9 پرو از چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ بهره خواهد برد. نسخه استاندارد این گوشی با چیپست اسنپدراگون 768G روانه بازار شده بود.

اوپو K9 پرو

اوپو برای این محصول از ۱۲ گیگابایت رم استفاده خواهد کرد و آن را با سیستم عامل پیش‌فرض اندروید ۱۱ در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اوپو K9 پرو در بخش تک هسته‌ای و چند هسته‌ای گیک‌بنچ به ترتیب موفق به کسب امتیاز ۸۱۹ و ۲۴۹۴ شده که از عملکرد مناسب آن خبر می‌دهد.

این گوشی با دوربین‌های ۶۴، ۸ و ۲ مگاپیکسلی عرضه خواهد شد و در تصاویر ارائه شده نوشته «۶۴ مگاپیکسلی» در پنل پشتی آن قابل مشاهده است. همچنین سنسور دوم احتمالا فوق عریض و سنسور سوم دوربین عمق‌سنج خواهد بود.

اوپو K9 پرو از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد بهره می‌برد که وضوح تصویر +Full HD، ترخ تازه‌سازی بالا و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر را ارائه می‌کند. طبق مستندات ارائه شده انتظار می‌رود این گوشی علاوه بر جیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ در گزینه‌هایی با ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود.

در نهایت باتری این گوشی ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت خواهد داشت که ظاهرا از شارژ سریع ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند. اوپو K9 پرو به احتمال زیاد از ۲ مهر ماه در سه رنگ Glacier Overture، Obsidian Warrior و Neo Silver Sea فروش خود را در چین آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی